rytoj i metalo lauza vaziuos dr1a vagonus:276-2-4-6-8,275-1-8-3
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Lentvario Kaitra - paskutinė DR1A 275-3 stotelė.Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą275-3-8 276-8 i klaipeda . 275-1 276-2-4-6 i lentvari







Kiba, tempiant nuo bėgių nuriedėjo...
Comment
-
Laikui bėgant visi bus nurašyti. Bet mažiausiai kelis metus juos dar matysime.Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimąŠiandien, 16:11 pro Telšius, Klaipėdos pusėn, pravažiavo krovininis traukinys, kurio gale buvo trys DR1a vagonai. Kaip suprantu, tai paskutinė jų kelionė. Beje ar LG ruošiasi išnaikinti visus likusius DR1a?
Comment
-
Ukraina nelabai turi pinigų, Baltarusijoje pamažu pereinama prie vakarietiškos technikos, Rusijoje priemiestinis susisiekimas mažėja nemažu tempu plius patys gamina, Kazachstanas yra išsinuomavęs iš Estijos porą DR, bet kolkas viskas tuo ir apsibojo.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO jokie potencialūs pirkėjai iš NVS jais nesidomėjo?
Comment
-
LG paskelbė konkursą DR1A traukinių eksploatacijos laiko pratęsimui. Laimėtojas turės įvertinti traukinių būklę, remonto darbų reikalingumą ir galimybę pratęsti eksploataciją ne mažiau kaip 5 metams. Matyt vertins visus traukinius (modernizuoti taip pat įtraukti), nes sąlygose neparašyta kiek ar kuriuos. Tie traukiniai, kuriems pratęsti eksploatacijos 5 metams nebus įmanoma, tikriausiai greitai bus nurašyti, kai tik pasibaigs einama eksploatacijos trukmė.
Įdomu, ar tas pat bus atlikta su kai kuriais ER9M traukiniais?
Comment
-
Čia ar ne tie vagonai ir "galvos" DR1A , kur stovi berods palei Panerių gatvę Vilniuje? Tiksliai gatvės negaliu pasakyti,bet lyg ši buvo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG paskelbė konkursą DR1A traukinių eksploatacijos laiko pratęsimui. Laimėtojas turės įvertinti traukinių būklę, remonto darbų reikalingumą ir galimybę pratęsti eksploataciją ne mažiau kaip 5 metams. Matyt vertins visus traukinius (modernizuoti taip pat įtraukti), nes sąlygose neparašyta kiek ar kuriuos. Tie traukiniai, kuriems pratęsti eksploatacijos 5 metams nebus įmanoma, tikriausiai greitai bus nurašyti, kai tik pasibaigs einama eksploatacijos trukmė.
Įdomu, ar tas pat bus atlikta su kai kuriais ER9M traukiniais?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Sovietmečiu ir dar 2-3 metus po 1990 m. senukai D1 važinėjo (keleivius vežiojo) nugyvenę iki netokio lygio, kurį bent Šiaulių zonos keleiviai buvo praminę "kleder-ekspresiniu". Jei "dyzeliukas" jau nepavažiuodavo pats, tokį tempdavo M62. Daug kartų M62-D1 "tandemą" mačiau maršrute Šiauliai-Kaunas (~nuo 11 iki 18h traukinys stovėdavo Kauno geležinkelio stoties tuometiniame šeštame kelyje).
Ar ne per anksti dabar nurašinėjami DR1A ? Kai kurie keleiviams būtų gal net geresni už naujus 620M (bent kai kelionė siekia valandą ar daugiau).
Comment
-
O ką daryti su 620M? - atstatyti į patvorį? Jeigu eismui palaikyti užtenka X riedmenų, laikyti karštame rezerve dar X riedmenų būtų šiokia tokia prabanga.Parašė Vitas Rodyti pranešimąAr ne per anksti dabar nurašinėjami DR1A ? Kai kurie keleiviams būtų gal net geresni už naujus 620M (bent kai kelionė siekia valandą ar daugiau).
Comment
Comment