Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ukrainoje ir Moldavijoje.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      LG turi galva dirbti. Nors kai kurie autobusų parkai ir paleidžia miesto tipo autobusą į tarpmiestį, tai dažniausiai būna antraeiliai maršrutai ne tarp didmiesčių. Laikai ne tie. Dabar ir priemiestyje neretai važinėja minkšti autobusai. PESA 620M yra puiki artimam priemiesčiui, bet visiškai netinkama ilgesnei kelionei. Jei dar į Turmantą, Marcinkonis galima pateisinti, tai į Šiaulius - ne. Bet kuris iš autobusų į Šiaulius yra minkštasis. Jei geležinkeliai iš tiesų siektų pritraukti keleivius, nedarytų tokių nesąmonių. 3 klasė tik priemiesčiui, visi kiti traukiniai turėtų būti 2 klasės.
      PESA į Šiaulius matyt netinka tik Jums ir dar kokiems 1-2 žmonėms, važiuojantiems traukiniu 1-2 kartus per mėnesį, kadangi visi kiti sėkmingai ja važiuoja ir beveik kasdien ji yra pypilnė. Jei visiems būtų blogai, matyt šitas traukinys dėl mažo keleivių srauto visai nebevažiuotų.
      Paskutinis taisė 2Pack; 2015.05.17, 10:22.

      Comment


        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
        PESA į Šiaulius matyt netinka tik Jums ir dar kokiems 1-2 žmonėms, važiuojantiems traukiniu 1-2 kartus per mėnesį, kadangi visi kiti sėkmingai ja važiuoja ir beveik kasdien ji yra pypilnė. Jei visiems būtų blogai, matyt šitas traukinys dėl mažo keleivių srauto visai nebevažiuotų.
        Pagal tokią logiką ir buvo sužlugdytas VT Lietuvoje. Koks skirtumas, svarbu kad veža. Koks skirtumas, kad lėtai, kad retai. Tai ir pabėgo milijonas keleivių į nuosavus automobilius. VT dabar perveža keliasdešimt kartų mažiau nei perveždavo 1990 m. ir bent 10 kartų mažiau nei prieš 15 metų...
        Klause visų keleivių? Kad važiuoja ,tai dar nereiškia, kad sėkmingai. Kad važiuoja, tai dar nereiškia, kad visi patenkinti.
        Paskutinis taisė Al1; 2015.05.17, 20:19.

        Comment


          Visiškai pritariu. Beje dalis keleivių atbaidyta ir papildomais nemodernizuotais vagonais Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Ypač svarbus pirmas įspūdis. Kelionę modernizuotais vagonais dažnas pagiria, o girdėjau ir šnekėjimą apie kitą kartą autobusu sėdint papildomame vagone, kur tik užvalkalai spalvoti nauji, ir prastovos kvapas karštu oru.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Pagal tokią logiką ir buvo sužlugdytas VT Lietuvoje. Koks skirtumas, svarbu kad veža. Koks skirtumas, kad lėtai, kad retai. Tai ir pabėgo milijonas keleivių į nuosavus automobilius. VT dabar perveža keliasdešimt kartų mažiau nei perveždavo 1990 m. ir bent 10 kartų mažiau nei prieš 15 metų...
            Klause visų keleivių? Kad važiuoja ,tai dar nereiškia, kad sėkmingai. Kad važiuoja, tai dar nereiškia, kad visi patenkinti.
            Tai ar dėl to milijonas pabėgo į automobilius? Žmonių gyvenimo lygis pakilo, pajamos pakilo kelis kartus, logiška, kad visi turi automobilius. Nebeliko tos kartos, kuri važinėjo traukiniais, persiskirstė gamybos taškai.

            2a. Emigracija, mažėjantis gyventojų skaičius.

            3a. PESOS tikrai neveža lėtai. Į Šiaulius PESA važiuoja tiek pat kiek šilumvežio traukos sąstatas.

            4a. Į Šiaulius iš Vilniaus dabar turbūt važiuoja tiek pat traukinių, kiek prieš 15 metų.

            Comment


              Kažkodėl Latvijoje ar Estijoje, Lenkijoje (iš dalies) viso to tokiais mastais kaip Lietuvoje neįvyko. Nors irgi visos įvardintos priežastys yra.

              Comment


                Todėl kad ir geležinkelių tinklas kitas. Ar ten važinėjo/ją naujesnis riedmenys ir greičiau?

                Comment


                  2013 metais Lietuvos geležinkeliais pervežta apie 4,87 mln. keleivių, arba 1 proc. daugiau nei 2012-aisiais.
                  Kai Latvijoje ir gyventojų žymiai mažiau ir traukiniai dar tarybiniai -
                  В 2014 году железнодорожным транспортом в Латвии перевезено 19,2 млн. пассажиров

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Todėl kad ir geležinkelių tinklas kitas. Ar ten važinėjo/ją naujesnis riedmenys ir greičiau?
                    Tarp Rygos ir Daugpilio važinėja atnaujinti DR1A su 2 klasės salonu. Kiti traukiniai priemiestiniai, tai nėra ko norėti komforto trumpai kelionei. Greitis toks pats.
                    Estijoje riedmenys atnaujinti irgi buvo - visi traukiniai 2 klasės ir 1 klasės buvo. Dabar nauji irgi tik 1 ir 2 klasės.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tarp Rygos ir Daugpilio važinėja atnaujinti DR1A su 2 klasės salonu. Kiti traukiniai priemiestiniai, tai nėra ko norėti komforto trumpai kelionei. Greitis toks pats.
                      Estijoje riedmenys atnaujinti irgi buvo - visi traukiniai 2 klasės ir 1 klasės buvo. Dabar nauji irgi tik 1 ir 2 klasės.
                      Taip, Estijoje, 3 klasės nebeliko. Traukinių kokybė visumoje geriausia Pabaltijyje.
                      Ten keleivių pervežama daugiau nei Lietuvoje, nenaudojama tik 1 linija Valga-Koidula. Eina kalbos apie linijos Risipere-Haapsalu išpirkimą ir atstatymą. Kai norima viskas įmanoma.

                      Comment


                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                        Tai ar dėl to milijonas pabėgo į automobilius? Žmonių gyvenimo lygis pakilo, pajamos pakilo kelis kartus, logiška, kad visi turi automobilius. Nebeliko tos kartos, kuri važinėjo traukiniais, persiskirstė gamybos taškai.

                        2a. Emigracija, mažėjantis gyventojų skaičius.

                        3a. PESOS tikrai neveža lėtai. Į Šiaulius PESA važiuoja tiek pat kiek šilumvežio traukos sąstatas.

                        4a. Į Šiaulius iš Vilniaus dabar turbūt važiuoja tiek pat traukinių, kiek prieš 15 metų.
                        Uždarė maršrutus ir žmonės buvo priversti vieni ar susikooperavę sėstis į automobilius ar autobusus. Gyvas pavyzdys maršrutai Klaipėda-Skuodas (Mažeikiai) bei Klaipėda-Šilutė(Pagėgiai, Tauragė).
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          LG paskelbė konkursą DR1A traukinių jėgainių komplektų pirkimui. Daugiau smulkiau nieko nerašo. Tai, kaip galima suprasti, būtų naujas variklis, hidropavara ir kita įranga. Įdomu, DR1A-300 ruošiasi remotorizuoti, nes jis vienintelis likęs su originaliais varikliais, vienas iš naujausių turimų DR1A ir mažai eksploatuotas, nes dažnai stovėjo patvoryje...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            LG paskelbė konkursą DR1A traukinių jėgainių komplektų pirkimui. Daugiau smulkiau nieko nerašo. Tai, kaip galima suprasti, būtų naujas variklis, hidropavara ir kita įranga. Įdomu, DR1A-300 ruošiasi remotorizuoti, nes jis vienintelis likęs su originaliais varikliais, vienas iš naujausių turimų DR1A ir mažai eksploatuotas, nes dažnai stovėjo patvoryje...
                            Visko po du. (abejom galvom).
                            http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                            Comment


                              Kiekio nerašo. Bet daugiskaita panaudota. Tiesa, įdomu, ar jau praėjo dyzelinių traukinių vertinimo (eksploatacijos pratęsimui) konkursas, kuris buvo skelbtas?
                              Paskutinis taisė Al1; 2015.07.30, 15:11.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kiekio nerašo. Bet daugiskaita panaudota.
                                2 VDV MTU;
                                2 pavarų dėžės;
                                2 oro kompresoriai + įranga;
                                + visa kita įranga.
                                Paskutinis taisė ivanivanov; 2015.07.31, 06:17.
                                http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                                Comment


                                  Estų DR1A-244 pervaromas į Vilnių ir bus donoru modernizuojamam LG DR1A-300. Taip rašoma čia:

                                  https://trainpix.org/photo/145558/

                                  Tik neaišku, kad toks donoras reikalingas? Jei (kažkur skaičiau) bus naudojami galinių bemotorių gamybai LG DR1A-276 motoriniai vagonai. 276 prikabinamieji jau supjaustyti.
                                  Be to nuotraukoje matyti, kad pervaromi kaip minimum 3 dyzelinio traukinio vagonai, iš kurių vienas motorinis, neaišku, koks trečiasis nuotraukoje. O gal LG nusprendė ir dar vieną DR1A susirinkti? Ar bent jau motorinę galvą padaryti, kurią galėtų naudoti vietoj sugedusių.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2015.10.21, 08:41.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Estų DR1A-244 pervaromas į Vilnių ir bus donoru modernizuojamam LG DR1A-300. Taip rašoma čia:

                                    https://trainpix.org/photo/145558/

                                    Tik neaišku, kad toks donoras reikalingas? Jei (kažkur skaičiau) bus naudojami galinių bemotorių gamybai LG DR1A-276 motoriniai vagonai. 276 prikabinamieji jau supjaustyti.
                                    Be to nuotraukoje matyti, kad pervaromi kaip minimum 3 dyzelinio traukinio vagonai, iš kurių vienas motorinis, neaišku, koks trečiasis nuotraukoje. O gal LG nusprendė ir dar vieną DR1A susirinkti? Ar bent jau motorinę galvą padaryti, kurią galėtų naudoti vietoj sugedusių.
                                    Pats pirmas tai DR1BJ net. Manau gal LG "zapaso" nori turėti , pritrūkus traukinių , o taip pat Pesai kokiai sugedus. Na variantų daug. Dar gal ir dėl RB...? Bet čia tik mano spėjimas.
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                      Pats pirmas tai DR1BJ net.
                                      Tai estų pervadinimai.

                                      Comment


                                        Kas yra faktas, tai DR1A-300 remotorizacija ir išskaidymas į du trivagonius. Kitas dalykas - neseniai juk turėjo būti turimų DR1A būklės vertinimas, kuriam atlikti buvo dar pavasarį skelbtas konkursas. Galbūt iš tiesų pagal jo rezultatus kai kuriems traukiniams netrukus reikės atlikti kapitalinį arba nurašyti. Todėl ir buvo nupirktas tas estų DR1A. Arba bus donoru, arba jo vagonus modernizuos ir naudos vietoj kai kurių nurašomų savų.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kas yra faktas, tai DR1A-300 remotorizacija ir išskaidymas į du trivagonius. Kitas dalykas - neseniai juk turėjo būti turimų DR1A būklės vertinimas, kuriam atlikti buvo dar pavasarį skelbtas konkursas. Galbūt iš tiesų pagal jo rezultatus kai kuriems traukiniams netrukus reikės atlikti kapitalinį arba nurašyti. Todėl ir buvo nupirktas tas estų DR1A. Arba bus donoru, arba jo vagonus modernizuos ir naudos vietoj kai kurių nurašomų savų.
                                          Bus vietoje donoru.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X