Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    rytoj i metalo lauza vaziuos dr1a vagonus:276-2-4-6-8,275-1-8-3

    Comment


      Kur?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        275-3-8 276-8 i klaipeda . 275-1 276-2-4-6 i lentvari

        Comment


          O gal žinomas išvykimo laikas iš Vilniaus?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
            275-3-8 276-8 i klaipeda . 275-1 276-2-4-6 i lentvari
            Lentvario Kaitra - paskutinė DR1A 275-3 stotelė.















            Kiba, tempiant nuo bėgių nuriedėjo...

            Comment


              Šiandien, 16:11 pro Telšius, Klaipėdos pusėn, pravažiavo krovininis traukinys, kurio gale buvo trys DR1a vagonai. Kaip suprantu, tai paskutinė jų kelionė. Beje ar LG ruošiasi išnaikinti visus likusius DR1a?
              Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

              Comment


                Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
                Šiandien, 16:11 pro Telšius, Klaipėdos pusėn, pravažiavo krovininis traukinys, kurio gale buvo trys DR1a vagonai. Kaip suprantu, tai paskutinė jų kelionė. Beje ar LG ruošiasi išnaikinti visus likusius DR1a?
                Laikui bėgant visi bus nurašyti. Bet mažiausiai kelis metus juos dar matysime.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  O jokie potencialūs pirkėjai iš NVS jais nesidomėjo?
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Matomai ne,nes jei į laužą nutempė. Nebent argumentas - jie jau užkalti iki galo,kad neapsimoka remontuoti ir juos pirkti.
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      O jokie potencialūs pirkėjai iš NVS jais nesidomėjo?
                      Ukraina nelabai turi pinigų, Baltarusijoje pamažu pereinama prie vakarietiškos technikos, Rusijoje priemiestinis susisiekimas mažėja nemažu tempu plius patys gamina, Kazachstanas yra išsinuomavęs iš Estijos porą DR, bet kolkas viskas tuo ir apsibojo.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Moldovoje dyzeliniai paplitę ir ten vis dar daug vien tik D1. Kurių trūksta, vidaus susisiekime naudoja lokomotyvus su vagonais. Bet Moldova labai biedna.

                        Comment


                          LG paskelbė konkursą DR1A traukinių eksploatacijos laiko pratęsimui. Laimėtojas turės įvertinti traukinių būklę, remonto darbų reikalingumą ir galimybę pratęsti eksploataciją ne mažiau kaip 5 metams. Matyt vertins visus traukinius (modernizuoti taip pat įtraukti), nes sąlygose neparašyta kiek ar kuriuos. Tie traukiniai, kuriems pratęsti eksploatacijos 5 metams nebus įmanoma, tikriausiai greitai bus nurašyti, kai tik pasibaigs einama eksploatacijos trukmė.
                          Įdomu, ar tas pat bus atlikta su kai kuriais ER9M traukiniais?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            LG paskelbė konkursą DR1A traukinių eksploatacijos laiko pratęsimui. Laimėtojas turės įvertinti traukinių būklę, remonto darbų reikalingumą ir galimybę pratęsti eksploataciją ne mažiau kaip 5 metams. Matyt vertins visus traukinius (modernizuoti taip pat įtraukti), nes sąlygose neparašyta kiek ar kuriuos. Tie traukiniai, kuriems pratęsti eksploatacijos 5 metams nebus įmanoma, tikriausiai greitai bus nurašyti, kai tik pasibaigs einama eksploatacijos trukmė.
                            Įdomu, ar tas pat bus atlikta su kai kuriais ER9M traukiniais?
                            Čia ar ne tie vagonai ir "galvos" DR1A , kur stovi berods palei Panerių gatvę Vilniuje? Tiksliai gatvės negaliu pasakyti,bet lyg ši buvo.
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              Sąlygose nerašo kiek ar konkrečiai kurių. Bet parašyta, kad DR1AM ir DR1AMv. Vadinasi visų.

                              Comment


                                RA2-034 Klaipėdoje.

                                Comment


                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Lentvario Kaitra - paskutinė DR1A 275-3 stotelė.
                                  (...)
                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas
                                  (...)
                                  Sovietmečiu ir dar 2-3 metus po 1990 m. senukai D1 važinėjo (keleivius vežiojo) nugyvenę iki netokio lygio, kurį bent Šiaulių zonos keleiviai buvo praminę "kleder-ekspresiniu". Jei "dyzeliukas" jau nepavažiuodavo pats, tokį tempdavo M62. Daug kartų M62-D1 "tandemą" mačiau maršrute Šiauliai-Kaunas (~nuo 11 iki 18h traukinys stovėdavo Kauno geležinkelio stoties tuometiniame šeštame kelyje).
                                  Ar ne per anksti dabar nurašinėjami DR1A ? Kai kurie keleiviams būtų gal net geresni už naujus 620M (bent kai kelionė siekia valandą ar daugiau).

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Ar ne per anksti dabar nurašinėjami DR1A ? Kai kurie keleiviams būtų gal net geresni už naujus 620M (bent kai kelionė siekia valandą ar daugiau).
                                    O ką daryti su 620M? - atstatyti į patvorį? Jeigu eismui palaikyti užtenka X riedmenų, laikyti karštame rezerve dar X riedmenų būtų šiokia tokia prabanga.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Esmė tame, kad per didelė prabanga buvo užipirkti per didelį kiekį PESŲ 620M. Būtų pakakę 8 vnt. Arba reikėjo plėsti maršrutų geografiją. Kadangi LG keleivių pervežimuose galvojama ne galva, o kita vieta, tai gaunasi š...

                                      Comment


                                        Apie riedmenų ribinį tarnavimo amžių kažką teko girdėti? Anksčiau ar vėliau vistiek tektų visus DRus nurašyti.
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          620M galėtų pilnai kursuot maršrutu Šiauliai-Mažeikiai-Šiauliai. Vargu ar ten reikia dvigaonio ar trivagonio RA-2.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X