Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    del komentaro

    Kaunas Siauliai traukinys bus nuimtas.

    Comment


      LG pirks jeigu ką 630M Pesas.
      Geležinkeliai valdo!

      Comment


        Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
        LG pirks jeigu ką 630M Pesas.
        Pesų ir taip per daug, nematau reikalo vėl jas pirkti. Be to, oficialiai apie tai pranešta lyg ir nebuvo. Būtų gerai, jog pasiremtum kažkokiu šaltiniu tai teigdamas..

        Comment


          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
          Kaunas Siauliai traukinys bus nuimtas.
          Vasarai ar visam laikui?

          Parašė neoplan Rodyti pranešimą
          Pesų ir taip per daug, nematau reikalo vėl jas pirkti. Be to, oficialiai apie tai pranešta lyg ir nebuvo. Būtų gerai, jog pasiremtum kažkokiu šaltiniu tai teigdamas..
          Gali būti ir Pesos 630M, tik kitoks variantas nei Ukrainos geležinkeliams, t.y. su 2 klasės salonu, kai ukrainiečiams buvo trečios klasės salonas.

          Comment


            Parašė neoplan Rodyti pranešimą
            Pesų ir taip per daug, nematau reikalo vėl jas pirkti. Be to, oficialiai apie tai pranešta lyg ir nebuvo. Būtų gerai, jog pasiremtum kažkokiu šaltiniu tai teigdamas..
            Šaltinis toks, kad pažystamas dirba geležinkelyje ir sakė jog LG žadėjo Pesas 630M pirkti.
            Geležinkeliai valdo!

            Comment


              Tai OBS tipo šaltinis.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Tai OBS tipo šaltinis.
                OBS - čia ne valstybine kalba? Ba lyg ir VBS ta agentūra vadinasi..

                Comment


                  http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...iMiUwZmFsc2U!/

                  del to,
                  nuo vasaros vidurio atsaukiamas traukinys Nr 604-605 -606-607 Kaunas -Siauliai -Kaunas. (konkreti data neaiski, tik nuogirdu lygyje). Maza tikimybe, kad traukinys vaziuos per Kaisiadoris.

                  Comment


                    Na tai aišku, bet rugsėjį gal vėl paleis.

                    Comment


                      kokiem dviems metams tikrai. siua metu skaiciuojama ar verta leisti traukini per Kaisiadoris.

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        kokiem dviems metams tikrai. siua metu skaiciuojama ar verta leisti traukini per Kaisiadoris.
                        O čia susiję su rekonstrukcijos darbais?

                        Comment


                          Kaunas -Siauliai

                          Del ruozo Palemonas -Gaiziunai kapitalinio remonto bus nutrauktas visu traukiniu eismas siame ruoze. traukinys Kaunas -Siaulia-Kaunas nevaziuos. remontas truks apie 2 metus.

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                            Del ruozo Palemonas -Gaiziunai kapitalinio remonto bus nutrauktas visu traukiniu eismas siame ruoze. traukinys Kaunas -Siaulia-Kaunas nevaziuos. remontas truks apie 2 metus.
                            Remontas yra gerai, bet būtų dar geriau, jeigu LG grafistai pakoreguotų traukinių grafikus taip, kad iš Kauno būtų galima atvažiuoti į Kaišiadoris ir ten persėsti į Klaipėdos traukinius, nes dabar normalesnis (9 min) persėdimas yra tik į vakarinę Klaipėdą. O Keleivių vežimo direkcija tokiam maršrutui dar ir spectarifą (kokius 30 litų) padarytų.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              apie spec tarifa buvo kalbeta ir graziai uzciaupta burna man . realiai niekas nenori ilgai vaziuoti, taip buvo atsakyta.

                              Comment


                                Beje, pagal 2010-2015 m. investicijų planą yra numatyta nupirkti tris dvivagones automotrises (ar traukinius). Tai gal tris iš karto ir pirks. O gal tik dvi, o vėliau trečią.

                                Comment


                                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                  kokiem dviems metams tikrai. siua metu skaiciuojama ar verta leisti traukini per Kaisiadoris.
                                  Šiuo metu kelionės laikas nuo Kauno iki Jonavos yra 44 min. Elektriniai traukiniai nuo Kauno iki Kaišiadorių nuvažiuoja su visais stojimais per 30 min, tai motrisė nestodama galėtų nuvažiuoti per 25 min.
                                  Kaišiadorys - Jonava "Vilnius - Klaipėda" traukinys įveikia per 22 min. Čia gal motrisei ir reikės šiek tiek daugiau laiko, bet tai irgi gal kelių minučių klausimas.

                                  Atliekam aritmetiką. 25 + 22 + 5 (manau tiek laiko tikrai užteks mašinistui nueiti į kitą motrisės galą ir pajungti atitinkamą įrangą). Kiek laiko trunka: 52 min. Galbūt aš dar ko nors nenumačiau, tačiau net jei kelionė pailgėja 10 min. nuo dabartinės, ji vistiek išlieka patraukli.
                                  Paskutinis taisė disident; 2012.06.11, 22:11.

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Atliekam aritmetiką. 25 + 22 + 5 ... Kiek laiko trunka: 42 min. Išvada:..
                                    ...silpnai su aritmetika
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      ...silpnai su aritmetika
                                      Ale tikrai Demagogijos esmė: nori stipriai argumentuoti - leisk sau mažas logines klaideles

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Remontas yra gerai, bet būtų dar geriau, jeigu LG grafistai pakoreguotų traukinių grafikus taip, kad iš Kauno būtų galima atvažiuoti į Kaišiadoris ir ten persėsti į Klaipėdos traukinius, nes dabar normalesnis (9 min) persėdimas yra tik į vakarinę Klaipėdą. (...)
                                        Važiuodamas į Klaipėdą, 9 minučių persėdimu nepasitikėčiau. Kuo būti tikram, kad iš Kauno važiuojantis elektrinis traukinys nepavėluos? Juk Klaipėdos traukinį dėl to tikrai nesulaikys... www.litrail.lt ir stočių skelbimuose vis mirga informacijos apie vieno ar kito elektrinio traukinio galimą vėlavimą nuo 5 iki 10 minučių...
                                        Arčiau važiuodamas paturistauti, kur traukinių daugiau važiuoja ir ne vakare, dar parizikuočiau...
                                        Kaišiadoryse dėl minučių dar nerizikuočiau dėl to, kad elektrinių traukinių ir Klaipįdos traukinių peronai yra tolokai vienas nuo kito ir dar ant viaduko lipti reikia.
                                        P.S.: rašydami biskį galvokime, ką rašome...

                                        Comment


                                          O perkant iškart du bilietus,pvz.: Kaunas-Kaišiadorys ir Kaišiadorys-Klaipėda, greitojo neužlaiko, jei pirmasis vėluoja? Gi vieta tai rezervuota keleiviui iš Kauno. Pats taip važiuoju, bilietus perku Kaune.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X