Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagal tvarkaraštį, kurio galiojimas pasibaigs 2013m. gegužės 25 d., PESA tipo automotrisė į Trakus atvyksta tris kartus. Vieną kartą atvyksta DR1A (jei neklystu, bet kažin ar kas mano klaidą ir beištaisys - jis atvyksta labai anksti), keturis kartus- elektriniai traukiniai. Pastarieji dažniausiai ER9M, bet kartais (kaip matyti iš foto temoje apie elektrinius traukinius http://www.miestai.net/forumas/showt...t=7911&page=32 ) Trakuose pasitaiko dviaukštis.
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.03, 08:37.

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Vieną kartą atvyksta DR1A (jei neklystu, bet kažin ar kas mano klaidą ir beištaisys - jis atvyksta labai anksti),
      http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1375

      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      keturis kartus- elektriniai traukiniai. Pastarieji dažniausiai ER9M, bet kartais Trakuose pasitaiko dviaukštis.
      Elektrinių - penki reisai, dažnai porą reisų dviaukščiai.
      Paskutinis taisė Zorro; 2013.05.03, 08:39.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Už metų kitų, bus pradėti nurašinėti DR1A. (...)
        Prisimenant, kokie "klerai" sovietmečiu važinėjo senukai medinukai D1, kaip jie dar baisiau jie atrodydavo 1992-994 metais (išmušinėti šoninių durų langai, ir neretai (ypač Radviliškio mazge) be M62 ar kitokio šilumvežio traukos patys nepavažiuodavę...), tai LG dabar turimiems DR1A tik važinėti ir važinėti...

        Comment


          DR1A yra modernizuoti lokomotyvai. Įdomu būtų sužinoti kiek yra numatytas jų eksploatavimo laikas ir ar jie yra įtraukti į sąrašą tų kuriuos ruošiasi pakeisti iki 2020m?

          Comment


            Naujausias yra DR1A-328, pagamintas 1995 m. Dar yra dvi galvos 1995 m. Yra 1993 m. 318 ir, galbūt 317 (jei ne metais senesnis). Taip kad 2020 m. daugumai DR1A bus 30 ir daugiau metų.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Yra 1993 m. 318 ir, galbūt 317 (jei ne metais senesnis). Taip kad 2020 m. daugumai DR1A bus 30 ir daugiau metų.
              Nėra 317 Lietuvoje - yra 1991 pagaminta 300-ji.

              Comment


                Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                DR1A yra modernizuoti lokomotyvai. (...)
                Lokomotyvais nevadinčiau.
                Ar aš klystu?
                Vadinčiau dyzeliniais traukiniais, gal būt motorvagoniniais traukiniais... Niekada nemačiau, kad prie DR1A (kad ir "dvigalvio") būtų kabinama papildomų keleivinių (ar ne keleivinių) vagonų (nors www.youtube.com filmukuose ne kartą pastebėjau, kad papildomi keleiviniai vagonai Lenkijoje kartais kabinami prie automotrisių - tiek plačiojo geležinkelio, tiek siauruko)... Kažkurioje rusiškoje geležinkelio literatūroje radau parašyta, kad "lokomotyvai patys keleivių ir krovinių neperveža, tik traukia keleivinius ir krovininius vagonus..."
                Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.08, 13:03.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Nėra 317 Lietuvoje
                  317-as buvo Sterlitamake, 2011-ais nurašytas.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Naujausias yra DR1A-328, pagamintas 1995 m. Dar yra dvi galvos 1995 m. Yra 1993 m. 318 ir, galbūt 317 (jei ne metais senesnis). Taip kad 2020 m. daugumai DR1A bus 30 ir daugiau metų.
                    Koks pastebėtas "medinuko" D1 eksploatacijos trukmės rekordas?
                    Aš lyg ir pastebėjau arti 40, bet gal kas žinos konkretčiau ir tiksliau?
                    1992-1994m. būta kraštutinumų, kad patys nepavažiuojantys senukai D1 važiuodavo "tandeme" su šilumvežiu M62. Dažniausiai Radviliškio mazge, tą ne kartą patvirtino tokios sudėties traukinio atvykimas iš Šiaulių į Kauną. Nors matydavau kaip iš Kauno į Vilnių remontui varomas Kauno depe buvęs D1 1992-1993m su M62 pagalba atlikdavo reisą maršrutu Kaunas-Šeštokai-Vilnius, 1993-1994m. - Kaunas-Alytus-Vilnius (šiuo laikotarpiu pagalbą dažniausiai suteikdavo su "Balti-ekspress" reisą Kaunas-Šeštokai-Kaunas atlikęs TEP60).

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Koks pastebėtas "medinuko" D1 eksploatacijos trukmės rekordas?
                      Na, Ukrainoje dar gyvas 508-as, 1972 metų gamybos.
                      http://trainpix.org/photo/56148/

                      Comment


                        Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                        O man labai įdomu kokį traukinį sugalvojo leist pagal naują tvarkaraštį į vakarines Stasylas. Motrisei Pesa 620m reikalingas prijungimas stovint, kad pasikrautų. Stasylose šios funkcijos nėra. Negi temps DR1A ir vežios orą? AR2 nakvoja ignalinoi. Ka manot?
                        Čia iš temos apie geležinkelį Vilnius-Stasylos-Lyda
                        (nuo 2013.05.26 įsigaliojus naujam keleivinių traukinių tvarkaraščiui, vienas traukinys nakvos Stasylose).


                        Kad motrisei Pesa 620M stovint reikalingas prijungimas, gal tai dar vienas šio tipo keleivinių riedmenų trūkumas?.
                        Įdomu, kur šie traukiniai prie elektros tinklo prisijungia (ar išvis prisijungia) nakvodami Mažeikiuose (Bugeniuose), Rokiškyje?
                        Tvarkaraštyje (tiek nauajme, tiek besibaigiančiame sename) randu daug numerų su "M" raidėmis priekyje. Tai ar visiais reisais su "M" raidėmis važiuoja automotrisos? Aš spėjau pastebėti, kad ne. Nebent situaicija pasikeis nuo gegužės 26 dienos. Antai M690 maršrutu Kazlų Rūda-Kaunas visada važiuoja dyzelinis traukinys DR1A (iš Kauno į Kazlų Rųdą nuvažiuoja be keleivių). Taip pat forumiečiai rašo, kad vienu reis, kurio numeris su "D" raide, į Turmantą važiuoja dvi sukabintos automotrisės PESA. O kaip maršrutuose iš Vilniaus į Varėną-Marcinokonis?
                        Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.16, 10:11.

                        Comment


                          Pasitaiko ir atvirkštinis reiškinys. 04.50 Iš Vilniaus į Turmantą (D662) išvyksta PESA. Todėl ir D663 iš Turmanto į Vilnių važiuoja motrisė. Iki Švenčionėlių vietų kaip ir užtenka, o toliau pasitaiko ir stovinčių keleivių. Tikėjausi, jog šie reisai nuo naujos eros pradžios bus paženklinti M raide, bet ir toliau liko D. Kaip ir ankščiau, vienintelis "motrisinis" reisas liko vakarinis M660 į Ignaliną su nakvyne ir rytinis M657 (dauguma keleivių Vilniuje dirbantys asmenys, kasdien važinėjantys į/iš darbo).

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            O kaip maršrutuose iš Vilniaus į Varėną-Marcinkonis?
                            Sezono metu į Marcinkonis važiuoja DR1A, o į Varėną net nežinau, ar didesnė tikimybė tą patį DR1A išvysti važiuojantį, ar Pesą.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                              Pasitaiko ir atvirkštinis reiškinys. 04.50 Iš Vilniaus į Turmantą (D662) išvyksta PESA. Todėl ir D663 iš Turmanto į Vilnių važiuoja motrisė. Iki Švenčionėlių vietų kaip ir užtenka, o toliau pasitaiko ir stovinčių keleivių. Tikėjausi, jog šie reisai nuo naujos eros pradžios bus paženklinti M raide, bet ir toliau liko D. Kaip ir ankščiau, vienintelis "motrisinis" reisas liko vakarinis M660 į Ignaliną su nakvyne ir rytinis M657 (dauguma keleivių Vilniuje dirbantys asmenys, kasdien važinėjantys į/iš darbo).
                              Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                              Gal prieš men,važiavo Vilnius-Turmantas maršrutu ryte dvi sukabintos PESOS
                              Vilniuje nebuvau ilgai, tai kokie traukiniai važinėja į Turmantą, nė nežinau. O būtų įdomu pastebėjimai (o gal dar fotio ar video?) apie tą rytinį traukinį išv.4:50 arba jo grįžimą į Vilnių 10:37h

                              Comment


                                Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                Pasitaiko ir atvirkštinis reiškinys. 04.50 Iš Vilniaus į Turmantą (D662) išvyksta PESA. Todėl ir D663 iš Turmanto į Vilnių važiuoja motrisė. Iki Švenčionėlių vietų kaip ir užtenka, o toliau pasitaiko ir stovinčių keleivių. Tikėjausi, jog šie reisai nuo naujos eros pradžios bus paženklinti M raide, bet ir toliau liko D. Kaip ir ankščiau, vienintelis "motrisinis" reisas liko vakarinis M660 į Ignaliną su nakvyne ir rytinis M657 (dauguma keleivių Vilniuje dirbantys asmenys, kasdien važinėjantys į/iš darbo).
                                Į Ignaliną dėl to ir išleidžiama yra AR-2 dėl to, kad jos principas pvz žiemą yra mašinisto padėjėjo šildomas variklis, nes į dyzelinius traukinius(gal į Pesa nepila vandens nežinau, bet i DR1A ir Ar-2 tai tikrai) nėra pilamas aušinimo skystis, o yra pilamas vanduo. Elementaru žiemą jis užšaltu. Dėl to man kilo logiškas klausimas ką gi darys su Stasylom, nes bus irgi žiema, o traukinys ten nakvos nei daug nei mažai 9 valandas (absurdas ne kitaip). Pesas atvykusias į depą jungia prie kaip aš vadinu "razetės" taip jų nereikia kūrent naktį. Čia šitą mano teoriją turėtu paaiškint labiau forumiečiai kurie dirba su riedmenimis ir žino tiksliau, čia yra tik mano teorija su bendru žinojimu.
                                Paskutinis taisė Grillz; 2013.05.16, 22:47.

                                Comment


                                  Stasylos galbūt yra rozetės. Jei nėra, tai žiemą leis DR1A. Šiaip LG būtų pigiau ir paprasčiau stotyse įrengti elektrinio vagonų šildymo rozetes.
                                  Beje, kažkaip neteko matyti, kad žiemą naktį Vilniuje ar Kaune DR1A stovėtų depe su nuolat įjungtais varikliais. Vandenį nakčiai žiemą irgi niekas juk nenupylinėja.

                                  Comment


                                    Kiek dar Lietuvoje liko D1 traukinių (vagonų) be muziejinio trivagonio?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      LG parduoda traukinių D1 vagonus ir išnuomoja (???) pavarų dėžes.

                                      http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RF7/#

                                      Kaip suprasti pavarų dėžių nuomą??? O parduoda tai tikriausiai likusius du D1 traukinius ir prikabinamus vagonus. Neįvykus pardavimui (o konkursas tikriausiai tik formalus, nes niekam šiais laikais D1 traukinių nebereikia), bus skelbiamas konkursas parduoti vaginus į metalo laužą.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        LG parduoda traukinių D1 vagonus ir išnuomoja (???) pavarų dėžes.

                                        http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RF7/#

                                        Kaip suprasti pavarų dėžių nuomą??? O parduoda tai tikriausiai likusius du D1 traukinius ir prikabinamus vagonus. Neįvykus pardavimui (o konkursas tikriausiai tik formalus, nes niekam šiais laikais D1 traukinių nebereikia), bus skelbiamas konkursas parduoti vaginus į metalo laužą.
                                        Skelbimas paskelbtas 05 15, aukcionas 05 17 - na kiek žmonių ar firmų gali apsispręsti dėl traukinio pirkimo per 2 dienas??

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                                          Skelbimas paskelbtas 05 15, aukcionas 05 17 - na kiek žmonių ar firmų gali apsispręsti dėl traukinio pirkimo per 2 dienas??
                                          Tokiais atvejais yra du variantai. Pirkėjas jau yra ir formaliai skelbiamas konkursas. Arba norima nurašyti, bet įstatymai dar neleidžia, nes yra nemaža likutinė vertė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X