Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Ar galima būtų iškadruoti vaizdą su pakeistu langu ir gerokai pašviesinti nuotrauką, nes nelabai įmanoma įžiūrėti naujoves.
    Viduje nieko iš esmės naujo. Žinoma, keičiant langus galbūt teko pakeisti ir sienų dangą. O galbūt liko ir senoji. Vėliau įdėsiu didesnę lango nuotrauką.

    Comment


      Nieko nesimato.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nieko nesimato.

        Atvaizdas
        svarbu, jog liko sios patogios ir minkstos kedes, o ne idiotiski bei kieti dazno DRakono "minkstasuoliai", kaip kad vazinedavo i Sestokus... po tokiu uzapakali dar Lentvaryje iskausdavo

        Comment


          Parašė statyba Rodyti pranešimą
          svarbu, jog liko sios patogios ir minkstos kedes, o ne idiotiski bei kieti dazno DRakono "minkstasuoliai", kaip kad vazinedavo i Sestokus... po tokiu uzapakali dar Lentvaryje iskausdavo
          Iš Vilniaus į Šeštokus važinėję tie patys DRakonai (su tais pačiais "minkštasuoliais") į Šeštokus dabar važinėja iš Kauno. Dar į Kybartus nuvažiuoja...
          Po gruodžio 11 d. tuo įsitikinau ne kartą.

          Comment


            Lentvaris. RA2-033.





            Comment


              Kokiu maršrutu jis važiavo ?

              Comment


                Jis stovėjo 3-me kelyje, kurio traukiniai labai rėtai važinėja.

                Comment


                  Tikriausiai bandymai po remonto.

                  Comment


                    Kiek tokių turi LG ?

                    Comment


                      Du dvivagonius ir du trivagonius.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Mesti tuos RA-2 reikia lauk, vienintėliai dalykai kuriuos tie traukiniai atneša tai gedimai

                        Comment


                          Na, keik aiškiau pasidarė, kas tie moduliniai traukiniai, kuriuos planuoja pirkti LG. Tai stumk-trauk traukinys, susidedantis iš 3 ar 4 vagonų ir specialiaus tam traukiniui pagaminto lokomotyvo. LG planuoja 2013 m. paleisti pirmąjį tokį traukinį maršrutu Vilnius - Klaipėda, o iki 2016 m. šiame maršrute visiškai atsisakyti vagonų, tempiamų šilumvežių. Modulinio traukinio maksimalus greitis bus 160 km/h.

                          Apie tai rašoma šiame rašte, kuris yra iš Palemono - Gaižiūnų ruožo rekonstrukcijos dokumentacijos.
                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...0295&LID=92651
                          1.6.1 priedas.

                          Comment


                            Push–pull train
                            http://en.wikipedia.org/wiki/Push–pull_train

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Na, keik aiškiau pasidarė, kas tie moduliniai traukiniai, kuriuos planuoja pirkti LG. Tai stumk-trauk traukinys, susidedantis iš 3 ar 4 vagonų ir specialiaus tam traukiniui pagaminto lokomotyvo. LG planuoja 2013 m. paleisti pirmąjį tokį traukinį maršrutu Vilnius - Klaipėda, o iki 2016 m. šiame maršrute visiškai atsisakyti vagonų, tempiamų šilumvežių. Modulinio traukinio maksimalus greitis bus 160 km/h.

                              Apie tai rašoma šiame rašte, kuris yra iš Palemono - Gaižiūnų ruožo rekonstrukcijos dokumentacijos.
                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...0295&LID=92651
                              1.6.1 priedas.
                              Jeigu bus Škoda EJ575 tipo vagonai, tai galima vertinti kaip teigiamus pokyčius? Dabartiniai traukinių vagonai aptarnaujantys Vilnius-Klaipėdą maršrutą stokoja ergonomiškumo (aukštos grindys, pakopos, statūs laipteliai, siauri praėjimai).

                              Comment


                                Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                                Jeigu bus Škoda EJ575 tipo vagonai, tai galima vertinti kaip teigiamus pokyčius? Dabartiniai traukinių vagonai aptarnaujantys Vilnius-Klaipėdą maršrutą stokoja ergonomiškumo (aukštos grindys, pakopos, statūs laipteliai, siauri praėjimai).
                                Tai kad visuose LG eksplotuojamuose traukiniuose (senuose ir naujuose) tokios pačios problemos. Problema glūdi ne traukinių techniniuose parametruose, o peronų aukščiuose.
                                Estijoje beveik visi peronai pakelti.

                                Comment


                                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                  Tai kad visuose LG eksplotuojamuose traukiniuose (senuose ir naujuose) tokios pačios problemos. Problema glūdi ne traukinių techniniuose parametruose, o peronų aukščiuose.
                                  Estijoje beveik visi peronai pakelti.
                                  Kažkas forume jau rašė, kad jei peronas bus pakeltas, tai tuo keliu negalės važiuoti dauguma krovininių traukinių, jie tiesiog kliudys peroną

                                  Tai taip išeina jog peronus pakelti galima, bet tik ten kur yra apvažiavimas krovininiams traukiniams.

                                  Bet kaip su ES direktyva, kad visi peronai turi būti to paties aukščio?
                                  Dear Sir,

                                  Comment


                                    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                                    Jeigu bus Škoda EJ575 tipo vagonai, tai galima vertinti kaip teigiamus pokyčius? Dabartiniai traukinių vagonai aptarnaujantys Vilnius-Klaipėdą maršrutą stokoja ergonomiškumo (aukštos grindys, pakopos, statūs laipteliai, siauri praėjimai).
                                    Bet jei bus tokios paties tipo sėdynės, kaip dabar dviaukščių traukinių 2 klasėje, komforto lygis sumažės. Turėtų būti tokio paties tipo, kaip dviaukščių pirmos klasės sėdynės - jos praktiškai identiškos Lenkijoje modernizuotų vagonų sėdynėms.

                                    Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                    Kažkas forume jau rašė, kad jei peronas bus pakeltas, tai tuo keliu negalės važiuoti dauguma krovininių traukinių, jie tiesiog kliudys peroną

                                    Tai taip išeina jog peronus pakelti galima, bet tik ten kur yra apvažiavimas krovininiams traukiniams.

                                    Bet kaip su ES direktyva, kad visi peronai turi būti to paties aukščio?
                                    Nėra jokios ES direktyvos, kad peronų aukščiai būtų vienodi. Buvusiose TSRS resublikose aukšti peronai naudojami tik ten, kur važiuoja elektriniai traukiniai, pritaikyti aukštiems peronams. Kadangi visų elektrinių traukinių gabaritai (plotis) yra didesni už krovininių, tai problemos dėl perono kliudymo nėra. Estijoje aukšti peronai tik ten, kur važiuoja elektriniai. Ten, kur dyzeliniai, peronai žemi. Tik neaišku, kaip yra tose stotyse, kur stoja ir elektriniai, ir dyzeliniai. Gal naudojami atskiri keliai?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Bet jei bus tokios paties tipo sėdynės, kaip dabar dviaukščių traukinių 2 klasėje, komforto lygis sumažės. Turėtų būti tokio paties tipo, kaip dviaukščių pirmos klasės sėdynės - jos praktiškai identiškos Lenkijoje modernizuotų vagonų sėdynėms.



                                      Nėra jokios ES direktyvos, kad peronų aukščiai būtų vienodi. Buvusiose TSRS resublikose aukšti peronai naudojami tik ten, kur važiuoja elektriniai traukiniai, pritaikyti aukštiems peronams. Kadangi visų elektrinių traukinių gabaritai (plotis) yra didesni už krovininių, tai problemos dėl perono kliudymo nėra. Estijoje aukšti peronai tik ten, kur važiuoja elektriniai. Ten, kur dyzeliniai, peronai žemi. Tik neaišku, kaip yra tose stotyse, kur stoja ir elektriniai, ir dyzeliniai. Gal naudojami atskiri keliai?
                                      Netiesa, kiek teko važiuoti dyzeliniais traukiniais (elektriniais neteko) Estijoje visur peronai buvo aukšti - Talinas (kelias iš kurio važiuoja tik dyzeliniai ir tarptautiniai), Tartu, Piarnu, Valga tiek mažos tarpinės stotelės ruožuose Tartu-Valga (dėl kitų ruožų nežinau).
                                      Yra forume foto.
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2012.01.21, 17:01.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Bet jei bus tokios paties tipo sėdynės, kaip dabar dviaukščių traukinių 2 klasėje, komforto lygis sumažės. Turėtų būti tokio paties tipo, kaip dviaukščių pirmos klasės sėdynės - jos praktiškai identiškos Lenkijoje modernizuotų vagonų sėdynėms.



                                        Nėra jokios ES direktyvos, kad peronų aukščiai būtų vienodi. Buvusiose TSRS resublikose aukšti peronai naudojami tik ten, kur važiuoja elektriniai traukiniai, pritaikyti aukštiems peronams. Kadangi visų elektrinių traukinių gabaritai (plotis) yra didesni už krovininių, tai problemos dėl perono kliudymo nėra. Estijoje aukšti peronai tik ten, kur važiuoja elektriniai. Ten, kur dyzeliniai, peronai žemi. Tik neaišku, kaip yra tose stotyse, kur stoja ir elektriniai, ir dyzeliniai. Gal naudojami atskiri keliai?
                                        Tai vadinasi problema keleiviniuose traukiniuose? Jie nepritaikyti aukštiems peronams? Juk kai darė oro uosto stotelę, galėjo padaryti aukštą peroną, bet taip neatsitiko
                                        Dear Sir,

                                        Comment


                                          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                          Tai vadinasi problema keleiviniuose traukiniuose? Jie nepritaikyti aukštiems peronams? Juk kai darė oro uosto stotelę, galėjo padaryti aukštą peroną, bet taip neatsitiko
                                          Gabaritai neleidžia to. Juk rašiau, kad elektriniai traukiniai platesni, todėl peronas toliau nuo bėgio ir krovininiams netrukdo.

                                          Estijoje nieko gero, nes tarp perono ir dyzelinio traukinio gaunasi pavojingas tarpas, į kurį galima įkristi.
                                          Be to Estijoje tikrai ne visi peronai aukšti. Ten, kur važinėja elektriniai, jie aukšti, o kur tik dyzeliniai - žemi, bet rekonstruojant statomi aukštesni. Visgi jie yra žemesni už senuosius elektrifikuotų ruožų peronus.

                                          Štai koks pavojingas tarpas tarp perono ir traukinio susidaro.

                                          http://gallery.balticrailpics.net/di...114&fullsize=1

                                          Comment

                                          Working...
                                          X