Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O kas miestai.net šnekėtojai? Ten įvairi liaudis, nuo geležinkelio mėgėjų ir fanatikų fotografų iki dirbančių geležinkeliuose.
    Sutikčiau su tokia nuomone, bet kad jie rašinėdami nepatikrintus faktus (paprasčiausius gandus) save nori parodyti visažiniais.
    Jei tai LG darbuotojai (kas gi kitas prieis į pašaliniams dar neprieinamus RA2 ?), taip viešinti LG (savo darbovietės) užkulisius yra negarbinga.
    Nejaugi Suomijos geležinkeliai tokių traukinių nesugebėtų įsigyti tiesiai Rusijoje? Nejaugi reikalingas tarpininkas?
    Jei kuris naujas RA2 iš tikrųjų sugedo tai dar išeitis yra gamintojo suteikiama garantijam ir "burbulą pūsti" nereikėtų.

    Comment


      Jeigu teisingai nupasakojo, tai siandien vienas RA2 Pro Kazlu Ruda pravaziavo.

      Comment


        Vakar irgi kažkur važiavo (3vagonų): apie pietus nebuvo depe, o vakare jau buvo, ir LG užrašai jau uždėti ant jo.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Tai gal i Šeštokus laksto?

          Comment


            Sveiki, vakar apie pietus RA2 vaziavo pro Ignalina (100 procentu negaliu pasakyti ar tai tiesa, nes pats nemaciau tik sake keli draugai ji mate).

            Comment


              Juokingai skamba tolesnės diskusijos apie RA2. Šnekėkim, klauskim konkrečiai.
              Paskutinis taisė 2Pack; 2011.08.23, 09:27.

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                tik dyzelinio traukinio stotelės. Nes traukiniu važiuodamas (ypač tamsoje) nevisada pastebiu. Geležinkelių istorijos šaltiniuose dažnai minimas ruožas Klaipėda-Bajorai (kartais - netgi Tilžė-Bajorai), be pasirodo - Bajorai viso labo tik "dyzeliukų" stotelė. Tas pats - su Kalote.
                O kodėl visur pabrėžiama tas dyzeliukas? Tipo ne visi dabar ne elektriniai lokomotyvai kūrenami dyzeliu? Ar čia kažkoks iš seno laiko atėjęs tarpmiestinio traukinio nevaromo elektra apibūdinimas?
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  Parašė praetor Rodyti pranešimą
                  O kodėl visur pabrėžiama tas dyzeliukas? Tipo ne visi dabar ne elektriniai lokomotyvai kūrenami dyzeliu? Ar čia kažkoks iš seno laiko atėjęs tarpmiestinio traukinio nevaromo elektra apibūdinimas?
                  Tolimo susisiekimo keleivinis traukinys įprasta matyti sudarytas iš lokomotyvo ir įvairaus kiekio keleivinių vagonų. Priemiestiniais anksčiau vadintuose iki 150 km ilgio maršrutuose įprasta matyti traukinius D1 ir DR-1A (gal netrukus dar pamatysime RA2). Juose lokomotyvo nėra. Dyzeliniai varikliai yra vagonuose (tarp mašinisto kabinos ir keleivių salono). Vagonai su varikliais vadinami motorvagoniais, vagonai be jų – prikabinamaisiais. Traukinys su dyzelinius variklius turinčiais motorvagoniais įprasta vadinti dyzeliniais traukiniais arba kartais kiek žargoniškai sutrumpinant - „dyzeliukais“. Dyzeliniame traukinyje motorvagoniai yra galiniai(su valdymo kabinomis), tai lokomotyvo (šilumvežio) įvaizdis juose kažkiek susidaro. Lokomotyvo (elektrovežio) įvaizdis nesusidaro elektriniame traukinyje (pvz. ER9M), nes galiniai vargonai (su mašinisto kabinomis) yra bemotoriai, o varikliai yra kituose vagonuose (ant kurių stogų – pakeliami elektros srovės ėmikliai).
                  Kažkokioje knygoje apie geležinkelį radau tokį sakinį: lokomotyvai traukia sąstatus iš keleivinių ir krovininių vagonų, o patys keleivių ir krovinių neveža.
                  Nedidelio nuotolio maršrutuose su dažnais sustojimais ir važiavimo krypčių pasikeitimais dyzeliniai ir elektriniai traukiniai pranašesni už sudarytus iš lokomotyvo ir kelių klasinio tipo vagonų. Lietuvoje retas maršrutas yra ilgesnis negu 150 km, tai iš TEP60, TEP70 ar TEP70BS ir įvairaus ilgio keleivinių vagonų sudaryti traukiniai važinėja išimtinai maršrutu Vilnius-Klaipėda ir į kitas šalis. Maršrute Vilnius-Šeštokai nuo gegužės 25 d. tokius pakeitė „dyzeliukai“ DR1A.
                  Kad ne visi neelektiniai lokomotyvai naudoja dyzelinį kurą, dalelė tiesos yra. Lenkijoje išlikę garvežių, kūrenamų anglimis, Latvijos siaurukas garvežys kūrenamas malkomis.
                  P.S.: paaiškinau kaip įstengiau.
                  Jei kažkur suklydau, geriau už mane žinančių prašyčiau taisyti.

                  Comment


                    Šiandienos laikraštyje "Respublika" yra pranešimas, jog šiandien Vilniaus geležinkelio stotyje bus pristatomi naujieji dyzeliniai traukiniai RA2. Tad vilniečiai turi neblogą galimybę susipažinti su nauja technika iš arčiau.

                    Comment



                      Spek ar pristatymas bus atviras. Greiciausiai bus kaip su Simensais - peronas uztvertas ir paziuret galima tik nuo kitu peronu arba tilto.

                      Comment


                        Parašė AB13 Rodyti pranešimą

                        Spek ar pristatymas bus atviras. Greiciausiai bus kaip su Simensais - peronas uztvertas ir paziuret galima tik nuo kitu peronu arba tilto.
                        Vis arčiau negu pro vagono langą stovintys depe, kai tarpiniuose keliuose dar šmėsteli vienas-kitas vagonas ar lokomotyvas.
                        Paskutinis taisė Vitas; 2015.11.09, 11:27.

                        Comment


                          Buvau uzssokes i stoti: peronas atitvertas STOP juostomis, daug kostiumuotu dedziu ir apsauga, neleidzianti prieiti arciau.
                          Teko nuo antrojo perono zvalgytis. 1 kelyje stovejo dvivagonis ir trivagonis RA2. Pirmi ispudziai:
                          1) kazkaip labai jau garsiai dirbantis variklis
                          2) banguoti sonai (dar labiau nei BS'o). Gal jau geriau tie sonai buna rifliuoti
                          3) labai mazi ratukai (pro sali pravaziavo DR1A, tai jo ratai atrodo milziniski)
                          4) mazi langai (i ilgi gal ir ne, bet atrodo zemuciai)
                          5) interesnas sukabinimo itaisas tarp vagonu
                          6) labai dideli tarpai tarp vagonu

                          Comment


                            Suspėjau į prezentacijos pabaigą.















                            Kai vienas iš traukinių 15.00 išvažiavo į Kauną, tai į antrą traukinį įleido apžiūrėti traukinio vidų.







                            Comment


                              Na, bet LG ir naujienas teikia vėlai... Dar vakar to pranešimo apie RA2 prezentaciją berods nebuvo internete, o tik šiandien pasirodė.

                              Comment


                                Delfis praneša:

                                Nuo pirmadienio kursuoja naujos kartos traukiniai

                                Pirmadienio bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ Vilnius – Turmantas – Vilnius ir Vilnius – Šeštokai – Vilnius maršrutuose pradeda keleivių vežimą naujos kartos dyzeliniais traukiniais RA-2. Kaip praneša Susisiekimo ministerija, traukiniai RA-2 skirti vežti priemiestinius keleivius 1520 mm vėžės pločio keliais esant aplinkos temperatūrai nuo -30°C iki +40 °C.

                                Tokie traukiniai eksploatuojami Europos Sąjungoje.

                                RA-2 gali būti suformuotas iš dviejų variklinių vagonų. Prijungus prie jų prikabinamuosius vagonus gali būti formuojamas trijų arba keturių vagonų traukinys.

                                Sėdimų vietų skaičius trijų vagonų traukinyje – 222 (po 68 vietas varikliniuose vagonuose ir 86 vietos prikabinamame vagone).

                                Visuose vagonuose įrengta gaisro aptikimo ir gesinimo sistema, priverstinė ventiliacija. Traukinio eksploatavimo laikas – ne mažiau 28 metų. Dar du tokie dyzeliniai traukiniai Lietuvos geležinkeliuose pasirodys liepos mėnesį.

                                Iki metų pabaigos pradės dirbti ir dvi naujosios automotrisos, daugiausia skirtos susisiekimui trumpais atstumais, pvz., tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto. Įrengus keleivių peronus, pastarąjį maršrutą planuojama atidaryti šį rudenį.

                                Iki 2013 metų keleivinių riedmenų parko atnaujinimui bendrovė planuoja investuoti beveik 560 mln. Lt – 11 elektrinių traukinių, 13 dyzelinių traukinių, 2 automotrisų ir 33 keleivinių vagonų įsigijimui.
                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17414219

                                taip pat įdėtas ir trumpas video klipas.
                                Paskutinis taisė vectron; 2008.06.16, 17:20. Priežastis: papildymas

                                Comment


                                  Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                  Na, bet LG ir naujienas teikia vėlai... Dar vakar to pranešimo apie RA2 prezentaciją berods nebuvo internete, o tik šiandien pasirodė.
                                  Su dauguma prezentaciju taip, kad ju puslapyje pasirodo ta pacia diena, arba diena pries

                                  Comment


                                    Koks pusprotis tokią numeraciją sugalvojo? Kaip juos reikės atskirti?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Gal taip paprasciau kaitaliot vagonus vietomis?
                                      Kad nevazinetu taip kaip dabar, D1 sastatai panasus i misraines, turbut ne vieno nera pilnai normaliai sukomplektuoto.

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Koks pusprotis tokią numeraciją sugalvojo? Kaip juos reikės atskirti?
                                        Numeracija yra visiskai normali, taip sunumeruoti visi keleiviniai vagonai. Is to numerio galima daug info suzinoti. O kam reikes, tikrai supras ta nr., tad nepergyvenkite be reikalo - keleiviams to nr. nereikia zinoti

                                        Comment


                                          RA-2 tikrai atrodo juokingai, kaip dienos šviesos pasiilgęs ir į laukus išriedėjęs rusiškas metro sąstatas, neveltui Metrovagonmaš specializuojasi metro vagonų gamyboje.

                                          Sekmadienį važiavau traukiniu Nr. 19 Vilnius-Klaipėda, be firminio pavadinimo, kurį iš jo atėmė traukinys Nr. 21/24. Šiek tiek įspūdžių: pagal tvarkaraštį kelionės trukmė iš Vilniaus į Klaipėdą - 5:07, vėlavo ganėtinai nedaug - 4min. Sąstatas sudarytas iš TEP60 ir keturių vagonų, kurių trys - atnaujinti sėdimieji. Traukinys Vilniuje stovėjo prie antrojo perono, prie jo atvyko ir traukinys iš Sant Peterburgo, taigi vasarotojai iš Rusijos gana patogiai ir operatyviai persėdo, tokių mačiau kokius aštuonis.

                                          Balsinių pranešimų vagone nebėra, belieka stebėti informacinę švieslentę su stočių pavadinimais ir atvykimo laikais. O buvo malonu, kai įrašas pranešdavo lietuvių ir anglų kalbomis išvykstant iš pradinės stoties - pasveikindavo, informuodavo apie atstumą ir palinkėdavo geros kelionės, o atvykus į galutinę stotį - padėkodavo ir kviesdavo važiuoti dar. Keista, kad net atnaujinus riedmenis ir bėgius važiuojant vagonai siūbuoja į šonus (ar tai dėl vėžės paklaidos 1520-1524 mm, ar dėl ko kitko?).
                                          Traukinio palydovės kupe televizorius rodo vaizdo kamera filmuojamą vaizdą iš keleivių salono, kuris neaprėpa uždarų kupe ir praėjimų.
                                          Su traukiniu Nr. 22 prasilenkė Lieplaukėje.
                                          Buvo keleivių, kurie išlipo Giruliuose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X