Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei neklystu ,ten dar vienas panasus vagono galas-sandeliukas turetu buti.

    Comment


      Parašė osnas Rodyti pranešimą
      koks jusu manymu yra maksimalus masruto ilgis kuriuo galetu vaziuoti automotrise ?
      nes pvz dabar esu vokietijoje ir teko vienu marsrutu su LINT41 automotrise (nordwestbahn) vaziuoti. Marsruto ilgis170 km (osnabruck-wilhelmshaven) marsrutas iveikiamas per 2,5 esant su 15 tarpiniu stoteliu ir kelis vienbegis.
      Aciu
      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Vilnius-Šeštokai taip pat važinėjo PESA automotrisė. 195 km, 2:48 val į vieną pusę. Atgal važiuoja iš karto, tai gaunasi 390 km. Neblogas atstumas, sakyčiau.
      Ne daugiau 150 km. arba mazdaug 2.5 val. keliones. Taip pat ir dyzeliniams traukiniams su suolais. Visgi manau, kad i Sestokus, kaip tarptautiniu marsrutu, turetu buti 2 klase.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ne daugiau 150 km. arba mazdaug 2.5 val. keliones. Taip pat ir dyzeliniams traukiniams su suolais. Visgi manau, kad i Sestokus, kaip tarptautiniu marsrutu, turetu buti 2 klase.
        Dar geriau šilumvežis + keletas vagonų. Kaip anksčiau kursavęs TEP60 su 3-4 vagonais.

        Comment


          Parašė robertas Rodyti pranešimą
          Dar geriau šilumvežis + keletas vagonų. Kaip anksčiau kursavęs TEP60 su 3-4 vagonais.
          Ne, eksploatacija yra per brangi - dyzelinis ir kuro maziau sunaudoja, kelias labiau devisi, nes sunkesnis traukinys. Ir aptarnaujancio personalo nereikia. Juk kiekviename vagone turi buti po palydova. O dyzeliniame uztektu vieno konduktoriaus. Reiketu LG pora trivagoniu DR1A modernizuoti padarant 2 klase. Is esmes - tai tik sedynes pakeisti reikia ir uzuolaideles ar roletus pakabinti. Toki butu galima ir marsrutu Vilnius - Siauliai leisti. Jeigu toki marsruta atidarytu po krizes. Reikalingas popietinis reisas is Vilniaus i Siaulius ir is Siauliu i Vilniu.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ne, eksploatacija yra per brangi - dyzelinis ir kuro maziau sunaudoja, kelias labiau devisi, nes sunkesnis traukinys. Ir aptarnaujancio personalo nereikia. Juk kiekviename vagone turi buti po palydova. O dyzeliniame uztektu vieno konduktoriaus. Reiketu LG pora trivagoniu DR1A modernizuoti padarant 2 klase. Is esmes - tai tik sedynes pakeisti reikia ir uzuolaideles ar roletus pakabinti. Toki butu galima ir marsrutu Vilnius - Siauliai leisti. Jeigu toki marsruta atidarytu po krizes. Reikalingas popietinis reisas is Vilniaus i Siaulius ir is Siauliu i Vilniu.
            Pavyzdys - latvių firminiai traukiniai "Dinaburga" ir "Kurzeme".

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Pavyzdys - latvių firminiai traukiniai "Dinaburga" ir "Kurzeme".
              Visgi tokiu traukinio is Vilniaus i Klaipeda vaziuoti uztruktu ilgiau, maziau komforto butu.
              Ne tam DR1 skirti, net ir minkstomis sedynemis...

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Visgi tokiu traukinio is Vilniaus i Klaipeda vaziuoti uztruktu ilgiau, maziau komforto butu.
                Ne tam DR1 skirti, net ir minkstomis sedynemis...
                Tačiau trumpesniais atstumais visiškai gerai būtų. Tarkim tas pats Kaunas-Šiauliai.

                Comment


                  Buvo kadaise tokie D-1 iš Šiaulių į Kauną ir į Vilnių. Tuos panaikino kaip ir visai neseniai savaitgaliais važiavusį Vilnius-Kaunas-Šiauliai.

                  Comment


                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Buvo kadaise tokie D-1 iš Šiaulių į Kauną ir į Vilnių. Tuos panaikino kaip ir visai neseniai savaitgaliais važiavusį Vilnius-Kaunas-Šiauliai.
                    Girdėjau, kad bent jau savaitgalinis "Kaunas - Šiauliai" reisas visada buvęs prikimštas studentų.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Visgi tokiu traukinio is Vilniaus i Klaipeda vaziuoti uztruktu ilgiau, maziau komforto butu.
                      Ne tam DR1 skirti, net ir minkstomis sedynemis...
                      Anksčiau minėti DMU Lint41 taip pat nepasižymi dideliu komfortu (vidaus įranga primena miesto autobusą), bet vokiečiai važiuoja ir vargo nemato.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Koks traukinys turėtų kursuoti iš Vilniaus į Šeštokus, Šiaulius... ?

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ne, eksploatacija yra per brangi - dyzelinis ir kuro maziau sunaudoja, kelias labiau devisi, nes sunkesnis traukinys. Ir aptarnaujancio personalo nereikia. Juk kiekviename vagone turi buti po palydova. O dyzeliniame uztektu vieno konduktoriaus. Reiketu LG pora trivagoniu DR1A modernizuoti padarant 2 klase. Is esmes - tai tik sedynes pakeisti reikia ir uzuolaideles ar roletus pakabinti. Toki butu galima ir marsrutu Vilnius - Siauliai leisti. Jeigu toki marsruta atidarytu po krizes. Reikalingas popietinis reisas is Vilniaus i Siaulius ir is Siauliu i Vilniu.
                        1. 2008m. vasaros pabaigoje važiavau iš Šeštokų į Punską (stotį Trakiszki). Važiavo SU45 su trim keleiviniais vagonais. Visus tris aptarnavo vienas palydovas (konduktorius). Bilietus tikrino ne įlipant į traukinį (kaip darydavo palydovai kai anksčiau iš Vilniaus į Šeštokus važinėjo TEP60 su 3 ar 4 vagonais arba kaip dabar daro Vilniaus-Klaipėdos traukiniuose). Prie manęs priėjo, kai traukinys buvo ties Sangrūda, t.y. nuo Šeštokų nuvažiavęs apie 15 km). Tiek Šeštokuose, tiek Trakiszki tas PKP PL tarnautojas buvo labai atidus, kad iki traukinio pajudėjimo būtų uždarytos visos vagonų durys (ne automatinės jos kaip dyzeliniame traukinyje).
                        2. 2009 m. kovo 23 d. atšauktas traukinys Vilnius-Šiauliai-Vilnius iš tiesų reikalingas. Kokiomis savaitgalio dienomis jis turėtų važinėti, diskusijų klausimas. Kokios klasės traukinys (mano nuomone) - "dėl skonio nesiginčijama".
                        Paskutinis taisė Vitas; 2009.06.29, 17:46.

                        Comment




                          PESA 620M - 010 Vilnius - Šeštokai Lentvaryje.
                          Iš Vilniaus beveik visos sėdimos vietos buvo užimtos, Lentvaryje beveik pusė keleivių išlipo.

                          Comment


                            o

                            o kiek viso Pesa 620M automotrisu LG turi? 009 ir 010 ?

                            Comment


                              Parašė osnas Rodyti pranešimą
                              o kiek viso Pesa 620M automotrisu LG turi? 009 ir 010 ?
                              Taip
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                Taip
                                Ir dar 3 turi. Numeriu dabar neatsimenu. Is viso 5

                                Comment


                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Atvaizdas


                                  PESA 620M - 010 Vilnius - Šeštokai Lentvaryje.
                                  Iš Vilniaus beveik visos sėdimos vietos buvo užimtos, Lentvaryje beveik pusė keleivių išlipo.
                                  Penkiomis minutėmis anksčiau Lentvaryje nesustodamas nuvažiavo elektrinis traukinys Nr. E877. Jis vadintinas „puslėčiu“: stoja Vievyje, Žasliuose, Kaišiadoryse, Pravieniškėse, Palemone. Todėl juo (iš Vilniaus išv. 11:55h.) į namus grįžti negalėję lentvariečiai nusprendė nelaukti 12:20h Trakų traukinio ir susiviliojo važiuoti PESA.
                                  Nuo Vilniaus iki Palemono pagal grafiką vyksta dviejų traukinių „lenktynės“. Pagal greičio ir įsibėgėjimo charakteristikas lyderiu vadintiną bet dažniau stoviniuojantį elektrinį vejasi „silpnesnis“ bet tik Lentvaryje, Kaišiadoryse ir Palemone sustojantis Šeštokų traukinys. Koks jis bus konkrečią dieną (DR1A ar PESA, o gal TEP-as su vagonais, klausimėlis neramina prieš kiekvieną jo laukimą; kažkodėl niekada nesitiki ir nebūda D1).
                                  Kyla dar vienas klausimėlis: kokia tokių ER9M ir DR1A lenktynių nauda LG ? Keleiviams tikriausiai jokios, nes po jų kitas traukinys iš Vilniaus į Kauną – tik 14:00h (greitasis dviaukštis).
                                  Ar į Šeštokų PESA keleivių įlipo Kaišiadoryse, Palemone, spręsti sunku. Kaišiadoryse galėjo įlipti atvykusių 018-uoju iš Klaipėdos, Palemone pasitaiko ne kiekvieną dieną, nes Kaune keleivius paima 12:44h. išvykstantis D1 ir nuo Jiesios iki Marijampolės vyksta kitas "keleivinių traukinių dragas". Kol uždarytas Kauno tunelis, iš Vilniaus į Šeštokus eilinėmis darbo dienomis PESA keleivius tur būt sutalpina, nes aplenkia didelį keleivių traukos centrą Kauną..

                                  Comment


                                    Traukinys į Šiaulius

                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Girdėjau, kad bent jau savaitgalinis "Kaunas - Šiauliai" reisas visada buvęs prikimštas studentų.
                                    Kažkada ~18-19h iš Kauno į Šiaulius išvykdavęs D1 penktadieniais tikrai būdavo pilnas studentų. Mačiau ne kartą. Bet buvo panaikintas...
                                    Dar netaip seniai prisimenu ~16h penktadieniais ir sekmadieniais išvažiuodavusį traukinį Kaunas-Šiauliai. Kitas D1 ~8-9h. išvažiuodavo iš Vilniaus. Pastarąjį panaikinus, vietoje "Kaunas-Šiauliai" atsirado forume nuolat minimas 2009m. kovo 23 d. panaikintas Vilnius-Kaunas-Šiauliai.
                                    Maršrutą Kaunas-Šiauliai nuolat "šlifuodavau" tarp Kauno ir Jonavos. Labiausiai taikiausi į pirmus sustojimus nuo Kauno. Gaižiūnai nelabai tiko: sunkiau būdavo grįžti į Kauną. Kai Gaižiūnuose sustojimą panaikino ir padarė Kalnėnuose, penktadieninė iškyla man patikdavo: iki Gaižiūnų nuvažiuodavau juo, iš ten smagiu vieškeliuku kaip kokia sveikatingumo trasa iki 120 mikriuku galinės stotelės nueidavau pėsčias. Bet traukinyje daugiau studentų pasigesdavau... Kartą pasigedau ir juo važiuodamas iki Jonavos (kai nuo Kauno arčiau nestodavo niekur). Matyt, į Kėdainius, Dotnuvą, Radviliškį, Šiaulius iš studijų Kaune grįžinėjantis jaunimas labiau priprato prie autobusų.

                                    P.S.: rizikuoju prasižengti, bet prikabinu nuotrauką http://www.miestai.net/forumas/attac...5&d=1246291205
                                    (sulaukęs pastabų per PM, ją pašalinsiu).
                                    Tokios sudėties keleivinis traukinys iki 2006 m. sausio mėnesio iš Šiaulių į Vilnių šeštadieniais ir pirmadieniais išvažiuodavo ~5:30 h. ryto.
                                    Attached Files
                                    Paskutinis taisė Vitas; 2009.06.29, 22:37. Priežastis: Pridedu nuotraukos adresą

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Kažkada ~18-19h iš Kauno į Šiaulius išvykdavęs D1 penktadieniais tikrai būdavo pilnas studentų. Mačiau ne kartą. Bet buvo panaikintas...
                                      Dar netaip seniai prisimenu ~16h penktadieniais ir sekmadieniais išvažiuodavusį traukinį Kaunas-Šiauliai. Kitas D1 ~8-9h. išvažiuodavo iš Vilniaus. Pastarąjį panaikinus, vietoje "Kaunas-Šiauliai" atsirado forume nuolat minimas 2009m. kovo 23 d. panaikintas Vilnius-Kaunas-Šiauliai.
                                      Maršrutą Kaunas-Šiauliai nuolat "šlifuodavau" tarp Kauno ir Jonavos. Labiausiai taikiausi į pirmus sustojimus nuo Kauno. Gaižiūnai nelabai tiko: sunkiau būdavo grįžti į Kauną. Kai Gaižiūnuose sustojimą panaikino ir padarė Kalnėnuose, penktadieninė iškyla man patikdavo: iki Gaižiūnų nuvažiuodavau juo, iš ten smagiu vieškeliuku kaip kokia sveikatingumo trasa iki 120 mikriuku galinės stotelės nueidavau pėsčias. Bet traukinyje daugiau studentų pasigesdavau... Kartą pasigedau ir juo važiuodamas iki Jonavos (kai nuo Kauno arčiau nestodavo niekur). Matyt, į Kėdainius, Dotnuvą, Radviliškį, Šiaulius iš studijų Kaune grįžinėjantis jaunimas labiau priprato prie autobusų.

                                      P.S.: rizikuoju prasižengti, bet prikabinu nuotrauką (sulaukęs pastabų per PM, ją pašalinsiu).
                                      Tokios sudėties keleivinis traukinys iki 2006 m. sausio mėnesio iš Šiaulių į Vilnių šeštadieniais ir pirmadieniais išvažiuodavo ~5:30 h. ryto.
                                      Jei nurodysi(t) šaltinį (adresą), iš kur paimta nuotrauka, manau, bėdų nebus.

                                      Comment


                                        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                        Ir dar 3 turi. Numeriu dabar neatsimenu. Is viso 5
                                        Tai kad dvi naujas pries kelias savaites parvare. Ar dar viena parvare? Kiek is viso PESA automotrisiu LG perka?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tai kad dvi naujas pries kelias savaites parvare. Ar dar viena parvare? Kiek is viso PESA automotrisiu LG perka?
                                          Kažkurią dieną Vilniaus stotyje mačiau važiuojančias 3 sukabintas ir visos blizgėjo kaip naujos, ir ant dviejų šonų tai tikrai nebuvo jokių užrašų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X