Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Rytoj jei kas is ryto nuvyks i Mockava, pamatys labai idomiu vaizdeliu (ypac dauguma cia besilankanciu, svaigstanciu tik apie keleiviu pervezimus )
    O kas ten vyks?
    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

    Comment


      @LT-1

      Spėju. Atvežami nauji dviaukščiai el. traukiniai?
      Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

      Comment


        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
        Rytoj jei kas is ryto nuvyks i Mockava, pamatys labai idomiu vaizdeliu (ypac dauguma cia besilankanciu, svaigstanciu tik apie keleiviu pervezimus )
        Gaila, rytą jokio keleivinio traukinio nėra ne tik į Mockavą, bet ir į Šeštokus Kad nors dieną anksčiau būčiau sužinojęs, tai dviračiu nuvažiuoti susiruoščiau...

        Comment


          Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
          @LT-1

          Spėju. Atvežami nauji dviaukščiai el. traukiniai?
          Panasu, bet nevisai taip Iš Vilniaus atsiusto avarinio traukinio kranai perkelines nuo europiniu ant 1520 mm vezimeliu automotrise.

          Comment


            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            Panasu, bet nevisai taip Iš Vilniaus atsiusto avarinio traukinio kranai perkelines nuo europiniu ant 1520 mm vezimeliu automotrise.
            Beveik pataikiau Ar vieną, ar atvažiavo abi? Kiek žinios sieka buvo pirktos lyg ir dvi PESA automotrisės.
            Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.23, 00:08.
            Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

            Comment


              Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
              Beveik pataikiau Ar vieną, ar atvažiavo abi? Kiek žinios sieka buvo pirktos lyg ir dvi PESA automotrisės.
              O kiek mes šiandien jau turim Siemens ER20-CF?
              Atvyks viena, del kitos nezinau - nelabai domina mane tie keleiviniai riedmenys..
              Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.23, 00:09.

              Comment


                Šiandien Lentvaryje stovėjo padalintas D1-693.
                Ar atsitiko kas? Ar šiap sugedo?



                Gale užrašas: pagamintas 1983 Vengrija. KR-2 Žmerinka 2007-12-07



                Comment


                  Jei apie D1, kada jie buvo modernizuoti ir kur. Ir kokie darbai atlikti?

                  Comment


                    O kuo skiriasi D ir D1 ? Ar tokio kaipo D isvis nera?

                    Comment


                      Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                      O kuo skiriasi D ir D1 ? Ar tokio kaipo D isvis nera?
                      Buvo D dyz. traukinys. Ir buvo bei dar vis yra D1.
                      Taigi.
                      D traukiniai is Vengrijos GANZ-MAVAG gamyklos i TSRS pradeti importuoti 1961. Tai buvo triju vagonu dyz. traukiniai.
                      Numeracija prasideda nuo 021, o baigiasi 200 (cia negarantuoju del 200, bet tikrai ne daugiau, galbut mazesnis paskutinio D numeris buvo).
                      D1 traukiniai pradeti gaminti nuo 1963 ir buvo 4 vagonu. Ju numeracija nuo 201 iki 805. Tiesa, is pradziu jie irgi buvo vadinami D. O tik nuo kazkurio tai aukstesnio numerio oficialiai tapo D1
                      Skirtumai ne tik isoriniame dizaine tarp D ir D1 (nors jis keitesi ir D1 traukiniuose mazdaug nuo 300 Nr.) ar vagonu skaiciuje.
                      Skirtuma ir kiti buvo.
                      D turejo mechanine pavaru deze, tuo tarpu D1 - hidromechanine. Del to keistesi ir varanciuju vezimeliu konstrukcija. Taip pat D1 varikliai galingesni, todel gali buti traukinys sudarytas is 4 vagonu. Skaiciau kazkur, kad kai kuriems D1 traukiniams pagal spec. uzsakyma buvo gaminami ir papildomi du vagonai, t.y. traukinys galejo buti sudarytas is 6 vagonu. Bet daugiau apie tai info neradau.
                      Taip pat del vidau irangos. Pirmieji D1 traukiniai turejo liuminescencini salono apsvietima, o veliau pereita prie kaitinamuju lempu apsvietimo.
                      Keli D traukiniai buvo pagaminti su minkstais suolais ir lygtai (negarantuoju) kupe.
                      Nuo 1982 m. D1 bemotoriai vagonai buvo surenkami ir Rumunijoje.
                      Nuotraukos. Is interneto platybiu. Dazymo schema originali. Gamyklines nuotraukos. Del D dazymo spalvu teisingo perteikimo kyla abejoniu, nes nuotrauka stipriai retusuota.
                      Retusuota ir D1 nuotrauka, bet spalvos tokios, kokios buvo, nes pats pamenu is tu laiku.

                      D-029


                      D1

                      Comment


                        Bevažiuojant pro Šiaulius su greituoju Klaipėda-Vilnius pamačiau stovinčius du D1 traukinius.
                        Kilo klausimas, ar Radviliškis turi bent vieną DR1A?
                        Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.23, 02:04.

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Bevažiuojant pro Šiaulius su greituoju Klaipėda-Vilnius pamačiau stovinčius du D1 traukinius.
                          Kilo klausimas, ar Radviliškis turi bent vieną DR1A?

                          Ir dar - Klaipėdoje mačiau ČME-3M (jei gerai pamenu - 6220), ant kurio buvo užrašas LT-1.
                          Kažkodėl maniau, kad Klaipėdos LTB-3 priklauso LT-2


                          Nuotraukos iš kelionės Vilnius-Klaipėda-Vilnius temoje Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą
                          Visi dyzeliniai traukiniai priklauso Vilniaus dyzelinių traukinių depui, ir iš Vilniaus persiunčiami į Radviliškį bei Kauną.
                          Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.23, 02:04.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Buvo D dyz. traukinys. Ir buvo bei dar vis yra D1.
                            Taigi.
                            D traukiniai is Vengrijos GANZ-MAVAG gamyklos i TSRS pradeti importuoti 1961. Tai buvo triju vagonu dyz. traukiniai.
                            Numeracija prasideda nuo 021, o baigiasi 200 (cia negarantuoju del 200, bet tikrai ne daugiau, galbut mazesnis paskutinio D numeris buvo).
                            D1 traukiniai pradeti gaminti nuo 1963 ir buvo 4 vagonu. Ju numeracija nuo 201 iki 805. Tiesa, is pradziu jie irgi buvo vadinami D. O tik nuo kazkurio tai aukstesnio numerio oficialiai tapo D1
                            Skirtumai ne tik isoriniame dizaine tarp D ir D1 (nors jis keitesi ir D1 traukiniuose mazdaug nuo 300 Nr.) ar vagonu skaiciuje.
                            Skirtuma ir kiti buvo.
                            D turejo mechanine pavaru deze, tuo tarpu D1 - hidromechanine. Del to keistesi ir varanciuju vezimeliu konstrukcija. Taip pat D1 varikliai galingesni, todel gali buti traukinys sudarytas is 4 vagonu. Skaiciau kazkur, kad kai kuriems D1 traukiniams pagal spec. uzsakyma buvo gaminami ir papildomi du vagonai, t.y. traukinys galejo buti sudarytas is 6 vagonu. Bet daugiau apie tai info neradau.
                            Taip pat del vidau irangos. Pirmieji D1 traukiniai turejo liuminescencini salono apsvietima, o veliau pereita prie kaitinamuju lempu apsvietimo.
                            Keli D traukiniai buvo pagaminti su minkstais suolais ir lygtai (negarantuoju) kupe.
                            Nuo 1982 m. D1 bemotoriai vagonai buvo surenkami ir Rumunijoje.
                            Nuotraukos. Is interneto platybiu. Dazymo schema originali. Gamyklines nuotraukos. Del D dazymo spalvu teisingo perteikimo kyla abejoniu, nes nuotrauka stipriai retusuota.
                            Retusuota ir D1 nuotrauka, bet spalvos tokios, kokios buvo, nes pats pamenu is tu laiku.

                            D-029
                            Atvaizdas


                            D1
                            Atvaizdas
                            Dekui uz issamia informacija

                            Comment


                              Ketvirtadieni buvau N. Vilnios elektriniu traukiniu depe - norejau pamatyti nauja elektrini traukini. Deja, ji, tempiama TEM2 i Vilniu, "sutikau" vaziuodamas traukiniu i elektrodepa.
                              Taciau idedu nuotrauku is elektrodepo teritorijoje rudijanciais elektriniu ER9M ir dyzeliniu D1 traukiniu vagonais. Is viso ju suskaiciavau 38 vnt. 5 ar 6 galiniai vagonai su kabinomis.
                              Apie 10 motoriniu vagonu, o like - prikabinami bemotoriai vagonai. Pastarieji dabar 4 vagonu traukiniuose visai nebenaudojami.
                              Taciau atrodo, kad keli is stovinciu vagonu tikriausiai bus remontuojami ir vel vazines...

                              Taip par rudija 15 vnt. dyz. traukiniu D1 vagonu. Is ju 5 motoriniai.





                              Elektrinis traukinys su galine stotimi marsruto langelyje - Kaisiadorys. Jei nepainiuoju, kazkada buvo toks el traukiniu marsrutas: Vilnius (ar N. Vilnia) - Kaisiadorys.

                              Comment


                                Čia DR1A
                                Atvaizdas

                                O čia taip pat DR1A
                                Atvaizdas

                                Kodėl jie taip skiriasi?

                                Comment


                                  Nedaug aš težinau, bet manau, kad tas "močnesnis" -tai motorinis vagonas su valdymo kabina, o tas "kūdesnis" - tai priekinis vagonas perdarytas iš paprasto vagono plius valdymo kabina.
                                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Čia DR1A
                                    Atvaizdas

                                    O čia taip pat DR1A
                                    Atvaizdas

                                    Kodėl jie taip skiriasi?
                                    Cia kaip bet kuri masina - pvz Wolkswagen Passat 1987 metu laidos irgi gerokai siriasi nuo sakysime 2005 metu laidos tokio pat modelio masinos. Taip ir traukinys sis - tas kampuotas naujesnio dizaino. O visa kita varikliai, salonu apdaila ir t.t. galima sakyti analogiski..

                                    Comment


                                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                      Cia kaip bet kuri masina - pvz Wolkswagen Passat 1987 metu laidos irgi gerokai siriasi nuo sakysime 2005 metu laidos tokio pat modelio masinos. Taip ir traukinys sis - tas kampuotas naujesnio dizaino. O visa kita varikliai, salonu apdaila ir t.t. galima sakyti analogiski..
                                      Kažkodėl galvojau priešingai, kad kampuoti tai senesni...

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Kažkodėl galvojau priešingai, kad kampuoti tai senesni...
                                        tas apvalainas akivaizdziai turi 1950 - 1960 metu stiliuko, cia labiau tiktu lyginti kokia nors sena volga su naujesne


                                        Comment


                                          DR1 traukiniai sukurti septintajame desimtmetyje. Tuomet dar vyravo apvalios formos. O kampuotos modifikacijos yra persitvarkymo eros dizaino. Devintajame desimtmetyje kampuotos formos dar vyravo ir Vakaruose.
                                          Pries pora metu latviai pagamino kelis naujus dyz. traukinius DR1B Baltarusijai. Cia B reiskia - Baltarusija. Is esmes tai tie patys DR1A, tik su vakarietiskais varikliais, kita galios ir valdymo iranga, siuolaikisku salonu (kaip ir LG modernizuotuose DR1A). Ir naujo dizaino mordomis.

                                          http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=50695&LNG=RU
                                          Paskutinis taisė Al1; 2008.10.01, 15:33.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X