Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Nu kalbėkime realiai. Kaip dieną aišku, kad PESOS bus ir yra leidžiamos nuostolingiausiais maršrutais, kuriais važiuoja mažiausiai keleivių - į Stasylas, Keną, Varėną, Rokiškį, Mažeikius,Marcinkonis (jei vis dar važiuos). Aš nematau reikalo leisti PESA į Ignaliną, kurios kryptimi būna nuolat daug keleivių ar bent jau gerokai daugiau nei išvardytomis kryptimis.

    Beje, gal kas žino. Ar tik neužsilenkė dauguma DR1A? Nes dabar dažnai įvairiomis kryptimis tenka važiuoti iš Vilniaus ir matyti vien D1.
    Teoriškai būtų galima Leisti motrisę ryte Ignalina - Vilnius (greitasis, kainuojantis truputi brangiau) vietoje D657 (04:20 - 06:10). Tuomet gryžus traukinys leidžiamas į Keną, Stasylas ir kitus nuostolingus reisus. Vakare jis važiuoja į Ignalina vietoje D658 apie 17h.
    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Žiū, dar pamatysim į Šeštokus TEP60...
      Tuo pačiu dar tikiuosi į Turmantą.

      Nes į Šeštokus išvažiuojama 12:00h., o per tą laiką iki Turmanto suspėti galima.
      2006 m. sausio mėnesį, kai matyt pasidarė dyzelinių taukinių stygius, o klasinio tipo vagonų ir TEP-ų atliko nustojus važinėti "Naktinei Klaipėdai", taip pat traukiniams į Mažeikius.
      Kartą žiemą važiuojant iš Šeštokų į Vilnių vagono palydovė pasakojo, kokia temperatūra žemiau nulio rytą buvo Turmante. Kažkas paklausė, iš kur ji žinanti, tai nedvejodama atsakė, kad per dieną traukinys padaro du reisus: į Turmantą (išvykdavo 5:00h.) ir į Šeštokus. Po kažkiek laiko kitos palydovės paklausiau, ar rytais dar važiuojama į Turmantą, tai atsakymas buvo "Jau ne".
      Kiekvieną kartą laukdamas traukinio Vilnius-Šeštokai vis nerimauju, koks gi atvažiuos: DR1A, PESA 620M ar TEP60. Kažkaip nesitikiu tik D1. Ir vis sulaukiu DR1A. Bet TEP60 kažkada sulaukti tikiuosi ...
      Paskutinis taisė Vitas; 2009.06.10, 05:03.

      Comment


        TEP-60 kiekviena diena varo į Turmanta. o del PESOS tai jo vakare nebent leistu ir nakvotu Turmante o ryte varytu į Vilnių.Bet ankčiau ryte puse 8 val gal puse metu važinejo TEP-60 o dbr jau ne...

        Comment


          Galėtų PESA leisti į Ignalina vakare, ji pernakvoja ir gryžta ryte į Vilnių. O toks traukinys būtų greitasis ir bent nestotų Pavilnyje, EL. depo st., Žeimenėje, pažeimenėje ir dar keliuose mažuose sustojimuose. Tai galima būtų ir artimiausiu metu padaryti (tik reikėtų išsprensti mašinistų apgyvendinimą.) O traukinys būtų greitas, patogus. Manau nuviliotų vieną kitą iš autobusų, o gal net automobilių keleivį.
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė Siemens Rodyti pranešimą
            TEP-60 kiekviena diena varo į Turmanta.
            Turi omenyje traukinį Vilnius-St.Peterburgas?

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Turi omenyje traukinį Vilnius-St.Peterburgas?
              Taip.

              Comment


                Norejau paklausti kaip skaitosi pvz.:trivagonis D1,tai butu 2 Motorvagoniai ir vienas paprastas vagonas ar 1 motorvagonis,1vagonas,1 vagonas su valdymo kabina?

                Comment


                  Parašė X3dO Rodyti pranešimą
                  Norejau paklausti kaip skaitosi pvz.:trivagonis D1,tai butu 2 Motorvagoniai ir vienas paprastas vagonas ar 1 motorvagonis,1vagonas,1 vagonas su valdymo kabina?
                  D1 dyzeliniai traukiniai gamykliškai yra formuojami iš 4 vagonų: du varikliniai galuose ir per vidurį du prikabinamieji. Jei formuojamas iš mažiau vagonų, galuose vis tiek lieka du varikliniai vagonai.

                  DR1A dyzeliniai traukiniai gamykliškai formuojami iš 6 vagonų: du varikliniai galuose ir per vidurį keturi prikabinamieji. Jei sutrumpinamas iki 4 vagonų, sąstatas būna kaip D1. Jeigu DR1A iš trijų vagonų, jis yra modifikuotas: vienas iš prikabinamųjų vagonų yra perdaromas, jame įrengiama valdymo kabina. Tai leidžia šešiavagonį padalinti į du nepriklausomus sąstatus, todėl trivagonis DR1A sudarytas iš vieno variklinio, vieno prikabinamojo ir vieno vagono su valdymo kabina.

                  RA2 bet kokiu atveju turi du variklinius vagonus. Jei formuojamas iš trijų vagonų - per vidurį kabinamas prikabinamasis vagonas.
                  Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.06.15, 14:04.

                  Comment


                    RA2 yra gamykline sudetis yra trivagonis. Tik LG uzsisake du dvivagonius ir du trivagonius.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      RA2 yra gamykline sudetis yra trivagonis. Tik LG uzsisake du dvivagonius ir du trivagonius.
                      Čia http://www.metrowagonmash.ru/ra2-750.htm rašo šiek tiek kitaip. Gali būti 2-3-4 vagonų.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Ir vieno vagono (turbūt eksperimentinis):

                        Comment


                          Į Šeštokus - automotrisa PESA

                          Birželio 17 d.(trečiadienį) iš Vilniaus į Šeštokus važiavo automotrisa PESA.
                          Pats mačiau 15:39h važiuojant į Vilnių Marijampolėje.
                          Išgirdau kalbų, kad ir birželio 16 d. važiavo PESA. Gaila, pats neįsitikinau: tikėjausi iš Kazlų Rūdos į Marijampolę važiuoti būtent šiuo traukiniu, bet dėl prapliupusio lietaus nespėjau, ir teko važiuoti autobusu.
                          Kažkodėl naujoviški riedmenys suvalkiečius domina mažiau negu RA2 panevėžiečius.

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Birželio 17 d.(trečiadienį) iš Vilniaus į Šeštokus važiavo automotrisa PESA.
                            Pats mačiau 15:39h važiuojant į Vilnių Marijampolėje.
                            Išgirdau kalbų, kad ir birželio 16 d. važiavo PESA. Gaila, pats neįsitikinau: tikėjausi iš Kazlų Rūdos į Marijampolę važiuoti būtent šiuo traukiniu, bet dėl prapliupusio lietaus nespėjau, ir teko važiuoti autobusu.
                            Kažkodėl naujoviški riedmenys suvalkiečius domina mažiau negu RA2 panevėžiečius.
                            Būtų įdomu pamatyti tos PESO's nuotrauką kokioje nors Suvalkijos stotyje. Šiaip šis pirkinys yra labai vykęs - leisti maršrutais, kur keleivių srautai paprastomis dienomis yra nedideli.
                            Beje, kodėl traukinio Vilnius-Šeštokai nepavadino "Suvalkija" kaip, kad anksčiau Mažeikiai vadinosi "Venta" (jei nemeluoju - kažkaip atmintyje išnyra toks pavadinimas) ar Vilnius-Druskininkai "Dzūkija" (ar "Dainava" nepamenu).
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 19:05.

                            Comment


                              Tai gal jau paleido i marsrutus naujasiais automotrises?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tai gal jau paleido i marsrutus naujasiais automotrises?
                                Na vakar apie pietus važiuodamas "sena" automotrise iš oro uosto mačiau tas dvi naujas depe užstatytas. Nepasirodė, kad jos kur nors važiavo.
                                kaip?

                                Comment


                                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                                  Na vakar apie pietus važiuodamas "sena" automotrise iš oro uosto mačiau tas dvi naujas depe užstatytas. Nepasirodė, kad jos kur nors važiavo.
                                  Dar kokį mėnesį gali prakiurksoti depe.

                                  Comment


                                    DR1A į Radviliškį?

                                    Šiandien važiuodamas iš Šiaulių į Vilnių prie GS, dešinėje pusėje, mačiau 2 dyzelinius DR1A traukinius su lentelių užrašais "Radviliškis". Ar tik nesiruošia šių traukinių artimiausiu metu perkelti į Radviliškį? Tokių dyzelinių Radviliškyje kiek neša mano atmintis nėra buvę.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.18, 20:33.

                                    Comment


                                      Dr1a

                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      Šiandien važiuodamas iš Šiaulių į Vilnių prie GS, dešinėje pusėje, mačiau 2 dyzelinius DR1A traukinius su lentelių užrašais "Radviliškis". Ar tik nesiruošia šių traukinių artimiausiu metu perkelti į Radviliškį? Tokių dyzelinių Radviliškyje kiek neša mano atmintis nėra buvę.
                                      Toks 2008 m. (pernai) gegužės 25 d. važiavo pirmu po ilgos pertraukos reisu iš Radviliškio į Mažeikius. Ir ten dalyvavo keleivinių traukinių eismo į Mažeikius atidarymo šventėje. Matyt, specialiai buvo siunčiamas ne D1.

                                      Comment


                                        PESA į Šeštokus

                                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                        Būtų įdomu pamatyti tos PESO's nuotrauką kokioje nors Suvalkijos stotyje. Šiaip šis pirkinys yra labai vykęs - leisti maršrutais, kur keleivių srautai paprastomis dienomis yra nedideli.
                                        ...
                                        Tikrai būtų įdomu.
                                        Birželio 18 d.(ketvirtadienį) iš Vilniaus į Šeštokus vėl važiavo PESA. Mačiau ~17:20h Vievyje. Pravažiavo, kai į stotį atvyko elektrinis Nr E881 (iš Vilniaus išvykstantis 16:35 h).

                                        Comment


                                          2 automotrise 620m bus perduoda i Radviliskio depo.a 4 modernizuota Dr1a bus perduoda i Kauno

                                          Comment

                                          Working...
                                          X