Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Idomus radinys Palemone. Siandien.
    Vaziuodamas traukiniu pro langa, pamates tas vagonu dalis, pamaniau, kad tai D arba D1 vagono liekanos. Pasirodo, tai dyzelinio traukinio DP-0x prikabinamo vagono liekanos. Tiksliau - vagono galai, paversti garazais. Vagono vidurine dalis, matyt, i metalo lauza supjaustyta.

    Dar Vilniuje yra DP vagono liekanos. Tik nezinau vietos.

    Vienas garazas





    Kitas garazas

    Comment


      Metalo laužas.

      Comment


        Parašė robertas Rodyti pranešimą
        Metalo laužas.
        Istorija, siaip ar taip.

        Comment


          Jau atkeliavo dar dvi PESA 620M automotrisės.

          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/

          Pasak AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos specialistų, šiuo metu atliekami techniniai naujų automotrisų bandymai ir analizuojama maršrutų paklausa.
          Tiesiog stebuklas, kad vyksta analizė... Įdomu kas bus iš to.

          Comment


            Puiki naujiena! Tik įdomu, kokiais maršrutais važinės šios automotrisės ir nuo kada...
            Beje gal kas nors girdėjote ar žinote, kiek LG kainavo vienos tokios motrisės įsigyjimas?
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              "Eksploatuojant naujas automotrisas vietoje senų dyzelinių traukinių žymiai sumažės patiriamos sąnaudos."

              Džiugiai čia. Nupirkt jų reiktų dar daugiau.
              Tiek įvaizdžio gerinimo, tiek ekonominio pagrįstumo prasme bus naudingi daiktai
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                Jau atkeliavo dar dvi PESA 620M automotrisės.

                http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/


                Tiesiog stebuklas, kad vyksta analizė... Įdomu kas bus iš to.
                Įdomu kokiais maršrutais paleis? Gal Šiauliai-Mažeikiai ar Klaipėda-Šilutė?

                Comment


                  Tikrai įdomu...
                  Nors kad abi duos Radviliškiui - abejoju. Ten, beje, jau yra du RA2, ar visi 4..?

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Tikrai įdomu...
                    Nors kad abi duos Radviliškiui - abejoju. Ten, beje, jau yra du RA2, ar visi 4..?
                    Turimi tik du RA2 bet tikrai ne 4.
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                      Turimi tik du RA2 bet tikrai ne 4.
                      Netiesa. Radviliškyje visi keturi RA2, jau senokai.

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Netiesa. Radviliškyje visi keturi RA2, jau senokai.
                        Aš irgi taip manau, nes kitaip būtų neįmanoma 2 traukinius vienu metu paleisti į Mažeikius - 3 kartus ir į Klaipėdą - 2 kartus bei kartais į Rokiškį.

                        Comment


                          Automotrisės

                          Kokiais atsumais toliausiai būtų galima su jomis vežti keleivius? Gal būtų galima 1 paleisti iš Šiaulių Rokiškio kryptimi - nereiktų uždaryti maršruto - juk savaitgaliais esami traukiniai sausakimši. Tai savaitgaliais būtų galima leisti didesnius traukinius.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.03, 21:20.

                          Comment


                            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                            Kokiais atsumais toliausiai būtų galima su jomis vežti keleivius? Gal būtų galima 1 paleisti iš Šiaulių Rokiškio kryptimi - nereiktų uždaryti maršruto - juk savaitgaliais esami traukiniai sausakimši.
                            Manau, kad Lietuvos teritorijoje apribojimų nelabai gali būti. O ir komfortas geresnis nei dyzelinio traukinio.

                            Comment


                              Aš vis dėlto manau, kad abi paliks Vilniui.

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Manau, kad Lietuvos teritorijoje apribojimų nelabai gali būti. O ir komfortas geresnis nei dyzelinio traukinio.
                                Manau Sovijus klausia ne kiek taisyklės leidžia važiuoti, o kokį motrisė atstumą gali nuvažiuoti pilnu baku.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Aš irgi taip manau, nes kitaip būtų neįmanoma 2 traukinius vienu metu paleisti į Mažeikius - 3 kartus ir į Klaipėdą - 2 kartus bei kartais į Rokiškį.
                                  Radviliskyje yra dar ir D1. Is viso Radviliskyje reikia 5 traukiniu (kasdien 2- i Klaipeda (Silute), 2 - i Rokiski, 1 - i Mazeikius), kad butu galima aptarnauti marsrutus. Dar bent vienas turi buti rezerve.

                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Manau Sovijus klausia ne kiek taisyklės leidžia važiuoti, o kokį motrisė atstumą gali nuvažiuoti pilnu baku.
                                  Tai kad buvo rasyta, jog PESA sunaudoja apie 28 l/100 km.

                                  Comment


                                    o kokia PESOS bako talpa?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Tai kad buvo rasyta, jog PESA sunaudoja apie 28 l/100 km.
                                      Palyginimui įdomu būtų sužinoti, kiek šimtui km dyzelino sunaudoja D1, DRA1 IR RA2...? Tepai ir eurirunneriai ?

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Palyginimui įdomu būtų sužinoti, kiek šimtui km dyzelino sunaudoja D1, DRA1 IR RA2...? Tepai ir eurirunneriai ?
                                        RA2 vienas motorinis vagonas irgi sunaudoja apie 28-30 l/ 100 km.
                                        Del D1 ir DR1A - radau internete, atitinkamai apie 250 l/per valanda ir 330 l/valanda pilnam traukiniui (D1- 4 vagonai, DR1A - 6 vagonai). Bet sie skaiciai neatspindi realiu sanaudu, kurios priklauso ir nuo vaziavimo greicio, sustojimu skaiciaus, kelio profilio ir t.t. ir pan.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          RA2 vienas motorinis vagonas irgi sunaudoja apie 28-30 l/ 100 km.
                                          Del D1 ir DR1A - radau internete, atitinkamai apie 250 l/per valanda ir 330 l/valanda pilnam traukiniui (D1- 4 vagonai, DR1A - 6 vagonai). Bet sie skaiciai neatspindi realiu sanaudu, kurios priklauso ir nuo vaziavimo greicio, sustojimu skaiciaus, kelio profilio ir t.t. ir pan.
                                          Vis tiek - tai parodo, kiek neekonomiški yra seni riedmenys.
                                          Beje, keista pasirodė - gali būti, kad DR1A sunaudoja daugiau degalu nei D1?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X