Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • specialistas
    replied
    Nuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Gal kas is dirbanciuju galetu paaiskint kuris is TEP70 (ir kodel) naudojamas Vilniaus depe juodu dumu uzdangai gaminti? Kelias dienas vaziavau pro sali, tai stovedamas depe dumyjo kaip garvezys, naudojantis labai prastas anglis )) Dazymo schemos nemaciau, nes per D1'us ir DR1A'us matesi tik stogas

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Gal žinote, kiek pas latvius ir pas estus TEP70 važinėja?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O dabar prasčiausią parką turi iš "sesių"...

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Iki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
    Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
    Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
    Nenorejo atiduot, nes Pabaltijo gelezinkeliu apygardos valdzia buvo Rygoje ))

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    4 naujus TEP70 įsigijo tiesiai iš gamyklos "Kolomenskij zavod" už savo lėšas. Beveik tuo pačiu metu įsigijo ir 6 naujus 2M62U.
    Keleivinių lokomotyvų įsigijimo tikslas buvo aprūpinti trauka naujai atidaromus maršrutus tarp Vilniaus ir Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Turbut valstybes skyre lesas. Kaip ir keliu DR1A isigijimui tuo pat metu.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Iki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
    Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
    Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
    Tai kaip atsirado Lietuvoje TEP70 "is salono" 1994 metais. Uz kokias lesas jie buvo pirkti zinant anuometine finansine situacija

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Iki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
    Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
    Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
    Tai vistiek nesueina galai. TEP70 šilumvežiai (dabartiniai LG) buvo pagaminti 1993-1994 metais. Tai kaip suprantu, LG juos įsigijo iš kitos šalies geležinkelių arba tiesiai iš gamyklos. Ir klausimas, kada juos įsigijo.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Lietuva pirko TEP70 1994-ais metais? Galvojau jie CCCP palikimas
    Iki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
    Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
    Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Visi keturi naudojami, kitap ir būti negali, nes dar TEP60 naudojami, o mūsiškiai TEP70 yra 1994 metų gamybos.
    Lietuva pirko TEP70 1994-ais metais? Galvojau jie CCCP palikimas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nors TEP60 serijos silumveziai baigti gaminti 1993 m.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    O TEP60 kelintu metu?
    Iš likusių važinėjančių - 1980-81 metų gamybos.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O TEP60 kelintu metu?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Visi keturi naudojami, kitap ir būti negali, nes dar TEP60 naudojami, o mūsiškiai TEP70 yra 1994 metų gamybos.

    Komentuoti:


  • Stresas
    replied
    O TEP 70 dar naudojami Lietuvoje?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Stresas Rodyti pranešimą
    Sveiki. Zmones gal kas turi technines medziagos apie TEP 70BS, aprasyma visu irenginiu ir tt?
    joo...geras klausimelis

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Stresas Rodyti pranešimą
    Sveiki. Zmones gal kas turi technines medziagos apie TEP 70BS, aprasyma visu irenginiu ir tt?
    Turiu apie TEP70, rusiškai. Tinka? Prašom asmeninę žinutę.

    Komentuoti:


  • Stresas
    replied
    Sveiki. Zmones gal kas turi technines medziagos apie TEP 70BS, aprasyma visu irenginiu ir tt?

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Kelios nuotraukos temos papildymui: TEP-70BC

    048:



    003:



    083:



    002:

    Komentuoti:

Working...
X