
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Nuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.
-
Gal kas is dirbanciuju galetu paaiskint kuris is TEP70 (ir kodel) naudojamas Vilniaus depe juodu dumu uzdangai gaminti? Kelias dienas vaziavau pro sali, tai stovedamas depe dumyjo kaip garvezys, naudojantis labai prastas anglis)) Dazymo schemos nemaciau, nes per D1'us ir DR1A'us matesi tik stogas
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąIki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.))
Komentuoti:
-
4 naujus TEP70 įsigijo tiesiai iš gamyklos "Kolomenskij zavod" už savo lėšas. Beveik tuo pačiu metu įsigijo ir 6 naujus 2M62U.
Keleivinių lokomotyvų įsigijimo tikslas buvo aprūpinti trauka naujai atidaromus maršrutus tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąIki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąIki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąLietuva pirko TEP70 1994-ais metais? Galvojau jie CCCP palikimas
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVisi keturi naudojami, kitap ir būti negali, nes dar TEP60 naudojami, o mūsiškiai TEP70 yra 1994 metų gamybos.
Komentuoti:
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąO TEP60 kelintu metu?
Komentuoti:
-
Visi keturi naudojami, kitap ir būti negali, nes dar TEP60 naudojami, o mūsiškiai TEP70 yra 1994 metų gamybos.
Komentuoti:
-
Parašė Stresas Rodyti pranešimąSveiki. Zmones gal kas turi technines medziagos apie TEP 70BS, aprasyma visu irenginiu ir tt?
Komentuoti:
-
Parašė Stresas Rodyti pranešimąSveiki. Zmones gal kas turi technines medziagos apie TEP 70BS, aprasyma visu irenginiu ir tt?
Komentuoti:
-
Sveiki. Zmones gal kas turi technines medziagos apie TEP 70BS, aprasyma visu irenginiu ir tt?
Komentuoti:
Komentuoti: