Parašė VLRD-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Žinant daugpiliečių kokybę, ne kartą buvo siūlyta OAO "Kolomenskij zavod", ukrainiečiams ir baltarusams teikti TEP70BS remonto paslaugas, tačiau dėl įvairių priežasčių jie atsisakė. Kolomna užsiima tik dyzelinių variklių ir traukos riedmenų gamyba bei užsiimti papildoma veikla visiškai nesuinteresuota.
-
o del siuntimo su keleiviniu tai berods prie ju kabinti saltam stovyje draudziama, o vaziuoti dvitrauka bent su 002 buvo neimanoma, del Specialistu isvardintu priezacsiu.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDar vienas ūkiškumo pavyzdys, o kas trukdo įkabinti prie Vilniaus-Peterburgo trukinio...
Komentuoti:
-
Kolomna jau tada, bet ne Daugpilis... pasakys aciu uz toki remonta depo valdziaParašė specialistas Rodyti pranešimąPasiūlyk, kur TEP70BS remontuoti?
)))
Komentuoti:
-
Pasiūlyk, kur TEP70BS remontuoti?Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimąNu tai taip, paremsim dabar Daugpilį, o paskui tie patys daugpiliečiai turės įsikurt Vilniuj filialą (garantiniams gedimams šalint) arba pirks tas paslaugas iš VLRD (kaip jau ne kartą yra buvę). O tas blyn ASDLRRS kiek žinau sertifikato net neturi ER-3 daryt BS'ams. Man rodos niekam nepaslaptis, kokia buvo TEP60 ER-3 remonto kokybė... Bet nieko, visi uždirbs ir visi bus laimingi, tik ne LG, nes šilumvežiai remontuose po mėnesį stovės. Riedmenininkai užsiprogramuoja problemas į priekį... Matyt gerai patepta buvo
Savo eiga TEP70BS važiuoti negali, kadangi prieš remontą yra išmontuojami tam tikri įrenginiai (pvz.: saugos sistema KLUB-U), kuriuos remontuoja pati LG. TEP70BS remonto paslaugos buvo įsigytos atvirojo konkurso būdu ir laimėjo mažiausią kainą pasiūliusi bendrovė. Tai pirmas TEP70BS šilumvežis, kuriam bus atliekamas trečios apimties einamasis remontas. Nei viena egzistuojanti lokomotyvų remonto bendrovė dar neįsisavinusi TEP70BS ER-3 remonto
technologijos, todėl kaip ir daugelyje kitų sričių, ir šiame reikale LG bus "pionieriumi". Daugpiliečių lokomotyvų remonto kokybė iš tikrųjų nežavi, tačiau teks su tuo susitaikyti.Paskutinis taisė specialistas; 2010.04.15, 19:58.
Komentuoti:
-
Dar vienas ūkiškumo pavyzdys, o kas trukdo įkabinti prie Vilniaus-Peterburgo trukinio...
Komentuoti:
-
Vieninis šilumvežis nutempia.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO kaip perduodamas silumvezis is Vilniaus i Daugpily remontui? Vaziuoja sava eiga ar su traukiniu Vilnius - Sankt.Peterburg?
Komentuoti:
-
O kaip perduodamas silumvezis is Vilniaus i Daugpily remontui? Vaziuoja sava eiga ar su traukiniu Vilnius - Sankt.Peterburg?Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąTEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
Komentuoti:
-
Nu tai taip, paremsim dabar Daugpilį, o paskui tie patys daugpiliečiai turės įsikurt Vilniuj filialą (garantiniams gedimams šalint) arba pirks tas paslaugas iš VLRD (kaip jau ne kartą yra buvę). O tas blyn ASDLRRS kiek žinau sertifikato net neturi ER-3 daryt BS'ams. Man rodos niekam nepaslaptis, kokia buvo TEP60 ER-3 remonto kokybė... Bet nieko, visi uždirbs ir visi bus laimingi, tik ne LG, nes šilumvežiai remontuose po mėnesį stovės. Riedmenininkai užsiprogramuoja problemas į priekį... Matyt gerai patepta buvoParašė VLRD-1 Rodyti pranešimąTEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
Komentuoti:
-
Idomu kokia bus remonto kokybe...Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąTEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
Komentuoti:
-
TEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
Komentuoti:
-
Šiandieną (kovo 26 d.) pamačiau nemažai keleivinių traukinių.
Teko matyti naktinį Ukrainos traukinį Nr 311 Charkovas_Kaliningradas. Į Kauno geležinkelio stotį jis atvažiavo 5 minutėmis anksčiau (matyt, tarp Vilniaus ir Kauno grafikas neįtemptas). O gal tą greitį lėmė dvitrauka - vedančiuoju lokomotyvu buvo M62, už jo (lyg tai vadina rezervu) - TEP70.
Kodėl kovo 26 d. šis traukinys iš Vilniaus į Nesterovą važiavo su dviem lokomotyvais, liko neaišku. Išsyk atrodė, kad važiuos papildomas traukinys maršrutu Nr 80 Kaliningradas_Sankt.Peterburgas, bet tvarkaraštyje lyg ir nerandu jo (šiaip važiuoja nelyginėmis mėnesio dienomis)...
Kai ilgiau negu įprasta Kaune pastovėjęs traukinys pajudėjo, dūmai rūko iš abiejų šilumvežių.
Greitąjį keleivinį traukinį Nr 17 Vilnius_Klaipėda mačiau Žasliuose. Nustebau, kad vagonai tik keturi. Tiek pat vagonų buvo ir 18-ame Klaipėda-Vilnius. Šį traukinį pamačiau jau ties Kaišiadorimis. Šiam pravažiavus, ilgai laukti nereikėjo 147-ojo Maskva_Kaliningradas. Jis taip pat važiavo dvitrauka - priekyje TEP70, po jo - M62. Dvitraukos tikslą supratau: kovo 26 d. vakare yra traukinys Kaliningradas_Adleris, vilkikas reikalingas jam...
Komentuoti:
-
M62k-1640.Parašė AB13 Rodyti pranešimąSiandien kazkuris M62 pabande isvaziuoti is Vilniaus keleiviniu silumveziu depo pro nepilnai atidarytus vartus. Gaila neturejau fotoaparato su savimi. Panasu, kad silumvezis nukentejo nedaug, o vat vartai...
Komentuoti:
-
Siandien kazkuris M62 pabande isvaziuoti is Vilniaus keleiviniu silumveziu depo pro nepilnai atidarytus vartus. Gaila neturejau fotoaparato su savimi. Panasu, kad silumvezis nukentejo nedaug, o vat vartai...
Komentuoti:
-
Dainava numirė apie 2001-2002 metus, o 1994 m. jis tik užgimdinėjoParašė specialistas Rodyti pranešimą"Dainava" tuo metu jau buvo mirštantis maršrutas. Pagrindinis jo tikslas buvo nuvežti ir parvežti iš Druskininkų poilsiautojus, atvykusius iš Sankt-Peterburgo ir Maskvos. Po nepriklausomybės, su Rusija ir Baltarusija įsigaliojus vizų rėžimui, norinčių iš šių valstybių keliauti traukiniu į Druskininkus nebeliko. Juo labiau, kad į Druskininkus geležinkeliu galima buvo nukeliauti tik per Baltarusiją.
Dėl tų pačių priežasčių traukiniai Peterburgas-Varšuva ir Maskva-Berlynas taip pat pasuko kitais keliais.
Tad naujų TEP70 lokomotyvų įsigijimas tikrai nebuvo orientuotas į "Dainavą".
.
Komentuoti:
-
"Dainava" tuo metu jau buvo mirštantis maršrutas. Pagrindinis jo tikslas buvo nuvežti ir parvežti iš Druskininkų poilsiautojus, atvykusius iš Sankt-Peterburgo ir Maskvos. Po nepriklausomybės, su Rusija ir Baltarusija įsigaliojus vizų rėžimui, norinčių iš šių valstybių keliauti traukiniu į Druskininkus nebeliko. Juo labiau, kad į Druskininkus geležinkeliu galima buvo nukeliauti tik per Baltarusiją.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąVisiškai taip ir buvo, bet turėta omenyje ne tik maršrutas Klaipėda-Vilnius, bet ir Vilnius-Druskininkai (firminis traukinys "Dainava").
Dėl tų pačių priežasčių traukiniai Peterburgas-Varšuva ir Maskva-Berlynas taip pat pasuko kitais keliais.
Tad naujų TEP70 lokomotyvų įsigijimas tikrai nebuvo orientuotas į "Dainavą".
Komentuoti:
-
Estu GoRail turi lyg ir tris TEP70: 0237, 0,236 - sis buvo patyres avarija Talino stotyje, 0320. Daugiau keleviniu silumveziu Estijoje lyg ir nera.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGal žinote, kiek pas latvius ir pas estus TEP70 važinėja?
Komentuoti:
-
Visiškai taip ir buvo, bet turėta omenyje ne tik maršrutas Klaipėda-Vilnius, bet ir Vilnius-Druskininkai (firminis traukinys "Dainava").Parašė specialistas Rodyti pranešimą4 naujus TEP70 įsigijo tiesiai iš gamyklos "Kolomenskij zavod" už savo lėšas. Beveik tuo pačiu metu įsigijo ir 6 naujus 2M62U.
Keleivinių lokomotyvų įsigijimo tikslas buvo aprūpinti trauka naujai atidaromus maršrutus tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
Komentuoti:
-
o jei dar tiksliau tai su ribiniu VDV isjungeju, cia nieko bendro su dumingumu neturi, tiesiog isjungejas (sklende) prie 8-9 pozicijos kartais suveikia, o VDV tiesiog gesta.Parašė specialistas Rodyti pranešimąNuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.
Komentuoti:
Komentuoti: