Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLRD-1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Dar vienas ūkiškumo pavyzdys, o kas trukdo įkabinti prie Vilniaus-Peterburgo trukinio...
    o del siuntimo su keleiviniu tai berods prie ju kabinti saltam stovyje draudziama, o vaziuoti dvitrauka bent su 002 buvo neimanoma, del Specialistu isvardintu priezacsiu.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Pasiūlyk, kur TEP70BS remontuoti?
    Kolomna jau tada, bet ne Daugpilis... pasakys aciu uz toki remonta depo valdzia )))

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
    Nu tai taip, paremsim dabar Daugpilį, o paskui tie patys daugpiliečiai turės įsikurt Vilniuj filialą (garantiniams gedimams šalint) arba pirks tas paslaugas iš VLRD (kaip jau ne kartą yra buvę). O tas blyn ASDLRRS kiek žinau sertifikato net neturi ER-3 daryt BS'ams. Man rodos niekam nepaslaptis, kokia buvo TEP60 ER-3 remonto kokybė... Bet nieko, visi uždirbs ir visi bus laimingi, tik ne LG, nes šilumvežiai remontuose po mėnesį stovės. Riedmenininkai užsiprogramuoja problemas į priekį... Matyt gerai patepta buvo
    Pasiūlyk, kur TEP70BS remontuoti?

    Savo eiga TEP70BS važiuoti negali, kadangi prieš remontą yra išmontuojami tam tikri įrenginiai (pvz.: saugos sistema KLUB-U), kuriuos remontuoja pati LG. TEP70BS remonto paslaugos buvo įsigytos atvirojo konkurso būdu ir laimėjo mažiausią kainą pasiūliusi bendrovė. Tai pirmas TEP70BS šilumvežis, kuriam bus atliekamas trečios apimties einamasis remontas. Nei viena egzistuojanti lokomotyvų remonto bendrovė dar neįsisavinusi TEP70BS ER-3 remonto
    technologijos, todėl kaip ir daugelyje kitų sričių, ir šiame reikale LG bus "pionieriumi". Daugpiliečių lokomotyvų remonto kokybė iš tikrųjų nežavi, tačiau teks su tuo susitaikyti.
    Paskutinis taisė specialistas; 2010.04.15, 18:58.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dar vienas ūkiškumo pavyzdys, o kas trukdo įkabinti prie Vilniaus-Peterburgo trukinio...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O kaip perduodamas silumvezis is Vilniaus i Daugpily remontui? Vaziuoja sava eiga ar su traukiniu Vilnius - Sankt.Peterburg?
    Vieninis šilumvežis nutempia.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    TEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
    O kaip perduodamas silumvezis is Vilniaus i Daugpily remontui? Vaziuoja sava eiga ar su traukiniu Vilnius - Sankt.Peterburg?

    Komentuoti:


  • Technarius LT-1
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    TEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
    Nu tai taip, paremsim dabar Daugpilį, o paskui tie patys daugpiliečiai turės įsikurt Vilniuj filialą (garantiniams gedimams šalint) arba pirks tas paslaugas iš VLRD (kaip jau ne kartą yra buvę). O tas blyn ASDLRRS kiek žinau sertifikato net neturi ER-3 daryt BS'ams. Man rodos niekam nepaslaptis, kokia buvo TEP60 ER-3 remonto kokybė... Bet nieko, visi uždirbs ir visi bus laimingi, tik ne LG, nes šilumvežiai remontuose po mėnesį stovės. Riedmenininkai užsiprogramuoja problemas į priekį... Matyt gerai patepta buvo

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    TEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
    Idomu kokia bus remonto kokybe...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Remkim Latvijos įmones...

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    TEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Šiandieną (kovo 26 d.) pamačiau nemažai keleivinių traukinių.
    Teko matyti naktinį Ukrainos traukinį Nr 311 Charkovas_Kaliningradas. Į Kauno geležinkelio stotį jis atvažiavo 5 minutėmis anksčiau (matyt, tarp Vilniaus ir Kauno grafikas neįtemptas). O gal tą greitį lėmė dvitrauka - vedančiuoju lokomotyvu buvo M62, už jo (lyg tai vadina rezervu) - TEP70.
    Kodėl kovo 26 d. šis traukinys iš Vilniaus į Nesterovą važiavo su dviem lokomotyvais, liko neaišku. Išsyk atrodė, kad važiuos papildomas traukinys maršrutu Nr 80 Kaliningradas_Sankt.Peterburgas, bet tvarkaraštyje lyg ir nerandu jo (šiaip važiuoja nelyginėmis mėnesio dienomis)...
    Kai ilgiau negu įprasta Kaune pastovėjęs traukinys pajudėjo, dūmai rūko iš abiejų šilumvežių.
    Greitąjį keleivinį traukinį Nr 17 Vilnius_Klaipėda mačiau Žasliuose. Nustebau, kad vagonai tik keturi. Tiek pat vagonų buvo ir 18-ame Klaipėda-Vilnius. Šį traukinį pamačiau jau ties Kaišiadorimis. Šiam pravažiavus, ilgai laukti nereikėjo 147-ojo Maskva_Kaliningradas. Jis taip pat važiavo dvitrauka - priekyje TEP70, po jo - M62. Dvitraukos tikslą supratau: kovo 26 d. vakare yra traukinys Kaliningradas_Adleris, vilkikas reikalingas jam...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Siandien kazkuris M62 pabande isvaziuoti is Vilniaus keleiviniu silumveziu depo pro nepilnai atidarytus vartus. Gaila neturejau fotoaparato su savimi. Panasu, kad silumvezis nukentejo nedaug, o vat vartai...
    M62k-1640.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Siandien kazkuris M62 pabande isvaziuoti is Vilniaus keleiviniu silumveziu depo pro nepilnai atidarytus vartus. Gaila neturejau fotoaparato su savimi. Panasu, kad silumvezis nukentejo nedaug, o vat vartai...

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    "Dainava" tuo metu jau buvo mirštantis maršrutas. Pagrindinis jo tikslas buvo nuvežti ir parvežti iš Druskininkų poilsiautojus, atvykusius iš Sankt-Peterburgo ir Maskvos. Po nepriklausomybės, su Rusija ir Baltarusija įsigaliojus vizų rėžimui, norinčių iš šių valstybių keliauti traukiniu į Druskininkus nebeliko. Juo labiau, kad į Druskininkus geležinkeliu galima buvo nukeliauti tik per Baltarusiją.
    Dėl tų pačių priežasčių traukiniai Peterburgas-Varšuva ir Maskva-Berlynas taip pat pasuko kitais keliais.
    Tad naujų TEP70 lokomotyvų įsigijimas tikrai nebuvo orientuotas į "Dainavą".
    Dainava numirė apie 2001-2002 metus, o 1994 m. jis tik užgimdinėjo .

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    TEP60-0927 ir M62-1614 su traukiniu Maskva - Kaliningradas.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Visiškai taip ir buvo, bet turėta omenyje ne tik maršrutas Klaipėda-Vilnius, bet ir Vilnius-Druskininkai (firminis traukinys "Dainava").
    "Dainava" tuo metu jau buvo mirštantis maršrutas. Pagrindinis jo tikslas buvo nuvežti ir parvežti iš Druskininkų poilsiautojus, atvykusius iš Sankt-Peterburgo ir Maskvos. Po nepriklausomybės, su Rusija ir Baltarusija įsigaliojus vizų rėžimui, norinčių iš šių valstybių keliauti traukiniu į Druskininkus nebeliko. Juo labiau, kad į Druskininkus geležinkeliu galima buvo nukeliauti tik per Baltarusiją.
    Dėl tų pačių priežasčių traukiniai Peterburgas-Varšuva ir Maskva-Berlynas taip pat pasuko kitais keliais.
    Tad naujų TEP70 lokomotyvų įsigijimas tikrai nebuvo orientuotas į "Dainavą".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Gal žinote, kiek pas latvius ir pas estus TEP70 važinėja?
    Estu GoRail turi lyg ir tris TEP70: 0237, 0,236 - sis buvo patyres avarija Talino stotyje, 0320. Daugiau keleviniu silumveziu Estijoje lyg ir nera.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    4 naujus TEP70 įsigijo tiesiai iš gamyklos "Kolomenskij zavod" už savo lėšas. Beveik tuo pačiu metu įsigijo ir 6 naujus 2M62U.
    Keleivinių lokomotyvų įsigijimo tikslas buvo aprūpinti trauka naujai atidaromus maršrutus tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
    Visiškai taip ir buvo, bet turėta omenyje ne tik maršrutas Klaipėda-Vilnius, bet ir Vilnius-Druskininkai (firminis traukinys "Dainava").

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Nuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.
    o jei dar tiksliau tai su ribiniu VDV isjungeju, cia nieko bendro su dumingumu neturi, tiesiog isjungejas (sklende) prie 8-9 pozicijos kartais suveikia, o VDV tiesiog gesta.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Nuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.
    Labai panasu, kad dyzelina pila kibirais su nepakankamu oro kiekiu. Tik keista kad tai tesiasi ne viena diena. Gerai dar, kad nebando jo tikrinti patalpoje, nes paskui labai ilgai vedint reiketu

    Komentuoti:

Working...
X