Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Uzbekistane yra apie 10 BS'ų. Bet jie visi gerokai naujesni, nei mūsiškiai. Be to Uzbekistane intensyvi elektrifikacija.
    Kazachstanas galbūt ir galėtų paimti. Juk ER9M nupirko ir keleivinius vagonus iš LG nupirko ar tai išsinuomojo.
    O ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      O ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.
      Gerai, jeigu kiekviename lokomotyve sugedo skirtingi mazgai. - O jeigu sugedo tokie patys?
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Gerai, jeigu kiekviename lokomotyve sugedo skirtingi mazgai. - O jeigu sugedo tokie patys?
        O mūsiškių kanibalizuojamoms Pesoms ganda tik skirtingi mazgai?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          O mūsiškių kanibalizuojamoms Pesoms ganda tik skirtingi mazgai?
          Tiesiog viršridos.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            O ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.
            Savus turi, gali išiminėti detales iš kažkurio tai savo. Be to jiems paprasčiau nusipirkti iš gamintojo konkrečią detalę, nei pas mus visą lokomotyvą detalėms. Uzbekistane kažin ar veikia toks civilizacijos "pasiekimas" kaip viešieji pirkimai... Be to žiūrint į riedmenų pirkimų apimtis, jie pinigų turi.
            Paskutinis taisė Al1; 2022.07.22, 12:01.

            Comment


              Praėjusį savaitgalį LTG veiklos efektyvintojai metalistams pardavė keleivinį šilumvežį TEP70-0347, kuris išgabentas į Rygą utilizacijai. Faktas, kad jų eksploatacija Lietuvoje jau baigta, bet parduoti kaip metalo laužą atrodo keista, nes:
              1. Techniškai tai buvo vienas geresnių šilumvežių;
              2. Vietoje utilizacijos buvo galima perduoti ar už simbolinę kainą parduoti Ukrainai, kur tikrai dar būtų pravertęs ir dirbęs toliau;
              3. Jei neperduoti Ukrainai, tai palikti Lietuvos geležinkelių muziejui, nes tai buvo paskutinis visą eksploatacijos laikotarpį Lietuvoje dirbęs šilumvežis.

              Šiai dienai depo patvoriuose lieka buvę latviški TEP70-0235, TEP70M-0249 ir visi 4 vnt TEP70BS. Tikėtina, kad utilizacija šiais metais ir jų laukia.

              Comment

              Working...
              X