Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąO ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGerai, jeigu kiekviename lokomotyve sugedo skirtingi mazgai. - O jeigu sugedo tokie patys?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO mūsiškių kanibalizuojamoms Pesoms ganda tik skirtingi mazgai?Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.Paskutinis taisė Al1; 2022.07.22, 12:01.
Comment
-
Praėjusį savaitgalį LTG veiklos efektyvintojai metalistams pardavė keleivinį šilumvežį TEP70-0347, kuris išgabentas į Rygą utilizacijai. Faktas, kad jų eksploatacija Lietuvoje jau baigta, bet parduoti kaip metalo laužą atrodo keista, nes:
1. Techniškai tai buvo vienas geresnių šilumvežių;
2. Vietoje utilizacijos buvo galima perduoti ar už simbolinę kainą parduoti Ukrainai, kur tikrai dar būtų pravertęs ir dirbęs toliau;
3. Jei neperduoti Ukrainai, tai palikti Lietuvos geležinkelių muziejui, nes tai buvo paskutinis visą eksploatacijos laikotarpį Lietuvoje dirbęs šilumvežis.
Šiai dienai depo patvoriuose lieka buvę latviški TEP70-0235, TEP70M-0249 ir visi 4 vnt TEP70BS. Tikėtina, kad utilizacija šiais metais ir jų laukia.
- 3 patinka
Comment
Comment