Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visokie elektronikos blokai juk reguliariai neperkami, o vagonuose tokių apskritai nėra.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Šilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Tai matyt ne tik kėbulas apgadintas, o įranga gal gamina karinės ar dvigubos paskirties gamyklos.
        Dvigubos paskirties yra Iževsko radio gamykla, kuri gamina saugos sistemą KLUB, bet jie be problemų parduoda viską, ką reikia.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Šilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
          Tas šilumvežis tikrai į Klaipėdą galėtų važinėti su viena kabina. Negalėtų į Kybartus - ten depo jau nėra, apsuukimo trikampio - taip pat...
          Manau, tokiu traukos riedmeniu dar reikėtų džiaugtis...
          Kažkada Rusijoje mačiau daug eksploatuojamų TE3 markės šilumvežių po vieną sekciją (panašiai kaip Lietuvoje gautųsi pusiau padalijus šilumvežį 2M62). Tokiu atveju valdymo kabina lieka tik viename gale. Keleivinius traukinius tokie veža masiškai. Vienos sekcijos TE3 naudojami ir manevravimo darbams stotyse. Sudėtingiau gaunasi, kai stotyje manevruojančiam tenka pavažiuoti iki kitos stoties arba ilgesniu privažiuojamuoju keliu, bet ir galu be kabinos į priekį tokie važiuoja. Nors nekažin kas būna Sibire prie -40*C temperatūros padėjėjui nuolat atidarinėti kabinos langą ir kaišioti galvą...
          Paskutinis taisė Vitas; 2015.04.28, 08:22.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Dvigubos paskirties yra Iževsko radio gamykla, kuri gamina saugos sistemą KLUB, bet jie be problemų parduoda viską, ką reikia.
            O kaip su НПП ЭЛТРАНС produkcija? Mineto gamintojo el. blokai taip pat dvigubos paskirties.
            http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Šilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
              Is Ural vagon zavod'o visa produkcija buvo uzdrausta (ir yra), bent jau kiek man teko girdeti.
              http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

              Comment


                O kaip reikalai su TEP70-249?

                Daugiau nei prieš metus jau buvo remontuojamas.
                http://trainpix.org/photo/89280/

                Comment


                  Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
                  Is Ural vagon zavod'o visa produkcija buvo uzdrausta (ir yra), bent jau kiek man teko girdeti.
                  Tai tik holdingo pavadinimas. Realiai tai įmonės dirba savais pavadinimais. Be to sankcijos susijusios tik su finansais - kelioms Rusijos stambioms įmonėms apribota galimybė Vakarų bankuose gauti kreditus, gal dar kai kurias iš finansinių paslaugų.

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    O kaip reikalai su TEP70-249?

                    Daugiau nei prieš metus jau buvo remontuojamas.
                    Vis dar modernizuojamas.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Šiandien ryte važiuodamas mačiau laukan išvarytą ką tik nudažytą TEP70-0249. Tą, kuris giliai modernizuojamas. Dar be užrašų, numerių, šviestuvų ir kt. Kiek pastebėjau, prožektorius su šviesos diodais, virš kabinų kondicionieriai specialiai padarytose nišose stoge.

                      Comment


                        Vakar apie 19h Kaune per Hesą važiavo Kaliningradas - Maskva traukinys. Vagonų berods 12 , o traukinį vedė TEP70 , už jo iškart M62 , tik ,ar abiejų varikliai dirbo - negaliu pasakyti.
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          LDZ (jau buvę) lokomotyvai TEP70-0235 ir -0249 Viniaus depe.

                          Atvaizdas


                          Atvaizdas


                          Atvaizdas
                          Modernizuotas TEP'as-0249


                          šaltinis
                          Paskutinis taisė marivs; 2016.03.01, 21:43.

                          Comment


                            Gal galima būtų plačiau apie modernizaciją? Įdomu kas dar naujo be išorės pokyčių.
                            Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                            Comment


                              Jei skaitai rusiškai, čia yra straipsnis apie šią modernizaciją.

                              http://www.npktrans.ru/Doc.aspx?docI...&CatalogId=653

                              Comment


                                Dėkui, kaip nors išsiversiu.
                                Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                Comment


                                  Jau "šaltumvežis" - TEP60-0923, Vilniuje, TE-3 pramoninėje zonoje. Vieta žemėlapyje - https://goo.gl/maps/x8nIy

                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Jau "šaltumvežis" - TEP60-0923, Vilniuje, TE-3 pramoninėje zonoje. Vieta žemėlapyje - https://goo.gl/maps/x8nIy

                                    Atvaizdas
                                    Šiandien pabuvo ir "karštumvežiu":

                                    Vilniuje metalo supirktuvės meistrai padegė traukinį
                                    Sostinės pakraštyje, įmonės „KG Metal“ teritorijoje, užsiliepsnojo demontuojamas ir pjaustomas traukinio lokomotyvas.
                                    Daugiau - http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...kini-59-507960
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Forume liko nedaug fotografuotojų, tai daug vaizdelių lieka neįamžinta...
                                      Liepos 16 d. rytą Kauno geležinkelio apie 6:21h (6:23h į Vilnių išvykstantis greitasis dviaukštis dar stovėjo 1 kelyje) nuo geležinkelio tilto pasirodė ir į antrą kelią įvažiavo TEP70. Nekilo abejonių, kad jis grįžta iki Kybartų nuvežęs Adlerio traukinį. Antro kelio Vilniaus krypties šviesofore degė raudonas (kitoks (išskyrus gal būt baltą) ir degti negalėjo - pirmame degė žalias. Išvažiavus dviaukščiui į Vilnių, antro kelio šviesoforas vis neatsidarė. Tik apie 6:40h iš tunelio išlindo du sukabinti raudoni manevriniai. TEP70 stovėjo maždaug ties aklinelių pradžia (viename iš jų stovėjo iš Vilniaus 6:20h atvykęs "lėtasis" dvivagonis.
                                      Kauno stotyje TEP-ą pamatyti tenka retai. Du susijungusius manevrinius šilumvežius į Palemoną arba iš Palemono važiuojant - taip pat (nors tai naudinga - dviejose pervažose išvengiama papildomų užsidarymų).
                                      Nelabai aišku, kodėl TEP-as iš Kybartų grįžo ne per Rokus. Gal būt jam "trukdė" Palemone ~6:13, Jiesioje ~6:30 būnantis RŽD traukinys Nr29 Maskva-Kaliningtradas?
                                      Įdomu, ar Adlerio traukinį į Kybartus nuvežęs ir į Vilnių ~7:45h grįžęs TEP-as dar gali vežti 9:56h traukinį į Klaipėdą arba kitą RŽD traukinį (kad ir 10:24h Nr79 iš Sankt.Peterburgo ?).

                                      Comment


                                        UAB "VLRD" modernizuotas iš latvių pirktas keleivinis šilumvežis TEP70-0249. (dab. TEP70M-0249).

                                        Klaipėdoje prieš kelias dienas su traukiniu iš Vilniaus.

                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Trumpa apžvalga su nuotraukomis apie buvusius latviškus keleivinius šilumvežius Lietuvos geležinkeliuose:

                                          http://lg-train.blogspot.lt/2016/05/...-lietuvos.html

                                          Comment

                                          Working...
                                          X