Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    AB „Lietuvos geležinkeliai" iš esmės atnaujina keleivinių riedmenų parką. Per pastaruosius aštuonerius metus įsigyta:
    • 12 automotrisių 620 M,
    • 3 dyzeliniai traukiniai 630MiL,
    • 7 dyzeliniai traukiniai 730ML,
    • 11 elektrinių traukinių EJ575,
    • 9 keleiviniai kupė tipo vagonai.
    • Šiuo metu gaminami ir artimiausiu metu bus gauti dar 2 nauji elektriniai traukiniai.


    Siekiant dalinai kompensuoti keleivinių riedmenų parko atnaujinimo kaštus ir atsižvelgti į vietinės ir tarptautinės keleivių pervežimo rinkos perspektyvas, nuspręsta senus keleivinius riedmenis, kurių eksploatacijos laikas jau pasibaigęs ar pasibaigs artimiausiais metais, parduoti. Šiemet pardavusi dalį nebenaudojamų vagonų, bendrovė gavo 132 200 eurų pajamų. Greitu metu aukciono būdu bus pasiūlyta įsigyti dar 42 keleivinius vagonus, kurie buvo pagaminti 1982–1991 m., du trijų vagonų elektrinius traukinius ER9M, pagamintus 1976–1982 m. ir šilumvežį TEP70, pagamintą 1993 metais. Turto vertintojų duomenimis jų vertė – apie 1 330 000 eurų.
    Ar tas TEP toks jau senas, kad reikia parduoti? Ir kas temps naujuosius kupinius vagonus?

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Ar tas TEP toks jau senas, kad reikia parduoti? Ir kas temps naujuosius kupinius vagonus?
      Keleivinių šilumvežių poreikis sumažėjo (į Klaipėdą paleidus 730ML), todėl ir planuoja parduoti. O nauji vagonai važinėja į Maskvą - juos LG šilumvežiai netraukia.

      Comment


        Tie vagonai važinėja į Maskvą. Dalis parduodamų vagonų likę nuo traukinių į Maskvą ir Klaipėdą. Tik ar neatsitiks taip, kad pardavus keleivinius vagonus, vasarą, kai keleivių srautas į Klaipėdą išaugs, Pesos nesustvarkys su srautais, kaip buvo šiemet. Jei šiemet tai dar galima būtų "nurašyti" kaip naujų riedmenų paleidimo planavimo trūkumus, tai jei tas pats bus ir kitą vasarą, vadinasi LG sąmoningai vykdo keleivių vežimo sabotažą šiame maršrute...
        Realiai tik keleivinius vagonus dar galima parduoti kaip vagonus, o ne metalo laužą. Elektrinių traukinių niekas nepirks, šilumvežio taip pat.
        Paskutinis taisė Al1; 2016.11.10, 09:42.

        Comment


          Elektriniai ir TEP70 Ukrainos geležinkeliams būtų geras pirkinys, bet kažin ar jie pirks, bardakynas, ir kiti vėjai pradeda pūsti.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            O kokie lieka šilumvežiai keleiviniams tampyti? Jei galima su numeriais. Ačiū.

            Comment


              TEP70-0235 1990 ex LDZ
              TEP70M-0249 1991 ex LDZ
              TEP70-0332 1993
              TEP70-0335 1993
              TEP70-0346 1994
              TEP70-0347 1994
              TEP70BS-002 2006
              TEP70BS-003 2006
              TEP70BS-004 2006
              TEP70BS-005 2006

              Dar keli tam pritaikYti M62.

              Comment


                Paskutinis taisė DKL; 2017.10.18, 11:07.

                Comment


                  M62 keleiviniams jau nenaudojami. Ir iš viso visi jie jau išstatyti pardavimui, išskyrus tuos (berods 2 ar 3 vnt.), kurie dirba ant 1435 mm bėgių. Į Klaipėdą dabar tereikia tik vieno šilumvežio ir tai ne kas dieną. Kaliningrado tranzitui pakanka irgi 1-2, kartais reikia 3. Vasarą kiek daugiau. Tai jei kas, naudoja 2M62.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Cia jis turi omeny, kad fiziniai traukiniai padaromi kaip donorai, kol atvyks detales perkamos per viesuosius pirkimus
                    Ypač kai per viešuosius pirkimus perka detalės, kurių reikėjo preš 2-3 metus (nes "reikia parašyti techninės sąlygas, gauti n+k pasiūlymų, pakoreguoti techninės sąlygas, nes tą detalė gamina vienintelis gamintojas ir t.t."), po to laukti ilgą laiką. O kai nebuvo nebuvo viešųjų pirkimų - parašai paraišką, po 10 dienų gauni reikiamą detalę.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      TEP70 atsarginės dalys yra gaminamos Rusijoje/Baltarusijoje. Klausimų yra? - klausimų nėra.
                      Kaip ir visų vagonų, 2M62 ir kitų lokomotyvų (ČME3, TEM-TMH, TEM2), DR1A, RA2, kai kurių kelio mašinų. Ir ką?

                      TEP70BS mačiau manevruojančius Vilniuje - paduoda keleivinius sąstatus į Klaipėdą iš depo ir atgal nutempia.

                      Trys TEP70 332, 335, 346 jau parduoti supjaustymui į Latviją:

                      http://gallery.balticrailpics.net/di..._display_media
                      Paskutinis taisė Al1; 2022.05.12, 08:15.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kaip ir visų vagonų, 2M62 ir kitų lokomotyvų (ČME3, TEM-TMH, TEM2), DR1A, RA2, kai kurių kelio mašinų. Ir ką?
                        Ir dabar jau stipriai galvojama, kas bus kai sandėliuose pasibaigs turimos atsargos, o naujų detalių tiekimas liks beveik nulinis. Ir jau yra tam tikrų planų.

                        Comment


                          Kokie dar gali būti planai - arba geležinkelis sustoja, arba reikia pirkti detales iš gamintojų. Kaip visada, bus sukurtos "apėjimo" schemos, užkeltos kainos, kai kas gerai uždirbs ir viskas tik dėl "vertybinės" politikos... Juokinga, jei nebūtų graudu.

                          Comment


                            Vakar visi TEP70 ir TEP70BS stovėjo elektrodepe. Turbūt irgi lauks aukciono į metalą.

                            Comment


                              Čia tema apie keleivių vežimą, o apie TEP-us (ir kitus keleivinių traukinių vilkikus) gal rašinėkime temoje
                              https://www.miestai.net/forumas/foru...etuvoje?t=7688

                              Comment


                                Mes ir susirašinėjame apie keleivių veimą, kuris yra nesaugus.

                                Comment


                                  Nereikia čia sekti pasakų. Vieno modelio traukinių vagonai gali būti perstatomi iš vieno sąstato į kitą ir tai su saugumu nieko bendro neturi. Va jei gendančio vagono nekeistu tvarkingu ir toliau eksploatuotų iki visiško sustojimo ar nelaimės, tai jau būtų kalba apie nesaugumą.

                                  Comment


                                    Pasirodo, parduodami visi TEP70, įskaitant BS'us ir netgi modernizuotą TEP70M. Skelbimas yra čia:

                                    https://www.litrail.lt/skelbimai/-/a..._col_count%3D3

                                    Taip pat parduodamas DR1A450 su prikabinamu ir galiniu bemotoriu. Parduodamas atskirais vagonais.

                                    Kažin, ar jiems (tiek lokomotyvams, tiek ir DR1A) atsiras pirkėjų. Jau tris 70-uosius neseniai supjaustė Latvijoje... Potencialių pirkėjų nėra. Todėl jų visų laukia ilgas pardavimų laikotarpis, kol nukris kaina iki metalo laužo... Nebent kažkokiu tai būdu vieną ar kelis išpirktų valstybė ir perduotų Ukrainai, kur jie dar galėtų pratęsti gyvavimą. Bet tik TEP70, BS'ai šansų neturi, nes tokių lokomotyvų UZ neeksploatuoja ir jie važiuotų iki pirmo rimto gedimo...

                                    Comment


                                      O kaip Kazakstanas? Jie tokių nenaudoja? O visokie Tadžik/Uzbek/Kirgyz- ir kiti -stanai? Jiems nereikia?

                                      Comment


                                        Kazachai turi TEP70, bet jiems pakanka turimų. O visi -stanai jau seniai perka tik Kinijoje (Kazachstane) pagamintus lokomotyvus.

                                        Comment


                                          Uzbekistane yra apie 10 BS'ų. Bet jie visi gerokai naujesni, nei mūsiškiai. Be to Uzbekistane intensyvi elektrifikacija.
                                          Kazachstanas galbūt ir galėtų paimti. Juk ER9M nupirko ir keleivinius vagonus iš LG nupirko ar tai išsinuomojo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X