Įdomu kaip platusis LTG lokomotyvas atsidūrė Suvalkuose, negi per Baltarūsiją atvažiuoja?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jis perkeltas ant 1435mm ir dirba Lenkijoje.Parašė satrebla Rodyti pranešimąĮdomu kaip platusis LTG lokomotyvas atsidūrė Suvalkuose, negi per Baltarūsiją atvažiuoja?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu, kad LTG planuoja iki galo metu nusipirkti 1435mm dyzelinį lokomotyvą, kad nuo gruodžio temptų lenkų vagonus iki Kauno.
 
 M. Skuodis tikisi pokyčių traukinių maršrute Vilnius–Varšuva metų pabaigoje: planas – sutrumpinti kelionę iki aštuonių valandų„Žvelgiame į ateitį, į perspektyvą ir aš tikrai tikiuosi, kad naujo traukinių tvarkaraščio, kuris bus jau gruodį, maršruto trukmė tikrai sutrumpės. Geležinkeliai vykdo tam tikrus pirkimus, per kuriuos įsigis naują lokomotyvą ir persėdimas, važiuojant iš Vilniaus, bus tik Kaune. O jeigu jau iš Kauno vykstame, tai jau be persėdimo galėsime keliauti į Varšuvą”, – pridėjo jis.
 https://madeinvilnius.lt/transportas...uoniu-valandu/
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne 100km/h?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąFaktas tas, kad Mockava - Kaunas 1520mm galima važiuoti 120kmh, o 1435mm ten neturi signalizacijos, tad max greitis 80kmh, per pervažas - 25. Kaip jie iš to tikisi išpešti daugiau laiko - neįsivaizduoju.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 100kmh tik Mockava - Siena, nes ten yra signalizacija. Link Kauno 80kmh, kuriuos pasiekti irgi bus problemų, nes reikės stabdyti prie kiekvienos pervažos.Parašė John Rodyti pranešimą
 Ne 100km/h?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Signalizacija tikrai ten dar neįrengta? Dar 2018-aisiais teko važiuoti lenkiškuoju Balstogė-Kaunas, tai nuolatinių stabdymų iki 25 km/h Lietuvos pusėje lyg ir nebuvo, nors gal kažką ir negerai prisimenu.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 100kmh tik Mockava - Siena, nes ten yra signalizacija. Link Kauno 80kmh, kuriuos pasiekti irgi bus problemų, nes reikės stabdyti prie kiekvienos pervažos.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra ten jokios signalizacijos, ir klausimas, ar dar išvis verta ją įrenginėti, kai RBII bus.Parašė Elis Rodyti pranešimą
 Signalizacija tikrai ten dar neįrengta? Dar 2018-aisiais teko važiuoti lenkiškuoju Balstogė-Kaunas, tai nuolatinių stabdymų iki 25 km/h Lietuvos pusėje lyg ir nebuvo, nors gal kažką ir negerai prisimenu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš irgi važiavau tuo pačiu maršrutu 2017 pabaigoje ir, kiek pamenu, matavau 100km/h, o lėtinimų prie pervažų taip pat nepamenu.Parašė Elis Rodyti pranešimą
 Signalizacija tikrai ten dar neįrengta? Dar 2018-aisiais teko važiuoti lenkiškuoju Balstogė-Kaunas, tai nuolatinių stabdymų iki 25 km/h Lietuvos pusėje lyg ir nebuvo, nors gal kažką ir negerai prisimenu.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Europos Komisija paskyre parama pirmiems 10 pilotiniu projektu, pagerinanciu tarpsienini susisiekima traukiniais ES:
 
 https://transport.ec.europa.eu/news/...-2023-01-31_en
 
 Spekite ar visada persidirbus Skuodzio ministerija aplikavos pagerinti susisiekima tarp Kauno ir Varsuvos, irengiant pervazas, atnaujinant ruoza iki Suvalku ir pan.? Ar atkuriant marsruta iki Rygos? 
 
 Nors is visu situ projektu atrodo Lietuvos susisiekimas labiausiai apleistas, o salis labiausiai izoliuota
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet klausimas buvo ar bent aplikavo, o ne kodėl neišrinko mūsų.Parašė ifl Rodyti pranešimąIš EU pusės tie projektai daug svarbesni nei kažko gerinimas iki Varšuvos ar Rygos, kai nėra nei HSR Paryžius - Berlynas, nei HSR Berlynas - Varšuva.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol nebus įgyvendintas RB projektas, abejoju ar ES skirtų finansavimą naujiems dideliems projektams LT. O jeigu ir skirtų, ar pakaktų resursų įgyvendinti, kai net su RB sunkiai tvarkomasi?Parašė Gator Rodyti pranešimą
 Bet klausimas buvo ar bent aplikavo, o ne kodėl neišrinko mūsų.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo kovo 12-osios įvedus tvarkaraščių pataisas Lenkijoje, šiek tiek sutrumpės kelionės iš Lenkijos į Lietuvą. Iš Krokuvos IC Hańcza išvažiuos nebe 4:01 ryto, o 4:24. Varšuvos centrinėje stotyje - trumpesnis sustojimas - vietoj 27-ių minučių lieka 12 ir traukinys išvažiuos 7:40, o ne 7:35, kaip dabar. Nuo Balstogės iki sienos jau nesikeičia niekas ir Mockavą lenkiškas traukinys turėtų pasiekti kaip ir dabar, 14:41. Į kitą pusę pasikeitimai minimalūs - į Varšuvą atvažiuos 20:15 vietoj 20:13 dabar, į Krokuvą 23:37 vietoj 23:39 dabar.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas maršrutas kartais patiria nesklandumų.
 
 TV3 šiandien per žinias rodė reportažą, kai sugedus traukiniui keleiviams iš Mockavos į Balstogę teko kelias valandas keliauti autobusu, o paskui - vėl traukinių.
 Kažkam nepasisekė ir grįžti teko panašiai. Tik visi keliavusi netilpo į vieną autobusą. Pirmas autobusas važiavo be stotelių ir jo laukė Mockavoje kito autobuso, kuris stojo kaip maršrutinis.
 Jei ten minima apie 3 valandas autobusų iki Balstogės, tai gal greičiau būtų tiesiai į Varšuvą per 4 valandas...
 
 Kol kas nuorodos į TV3 reportažą internete nėra.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasirodė ir sekmadienio reportažo teksto versija
 
 TV3.lt 2023.02.27
 Pirmieji nesklandumai: iš Lietuvos į Lenkiją traukiniu nuvažiuot nepavyko
 Ilgai reklamuotas traukinio maršrutas iš Lietuvos į Lenkiją sulaukė pirmųjų nesklandumų. Net keletą kartų visi keleiviai pakeliui į Varšuvą iš traukinio buvo išlaipinti. Ir dėl gedimo dalį kelionės turėjo tęsti autobusu. Negana to, pasipiktinę po daugiau nei devynių valandų kelionės keliautojai su tokiu pat scenarijumi susidūrė grįždami atgal į Lietuvą. (...)
 
 „Mes nuvažiavome visai sėkmingai iki Mockavos stotelės ir nuo ten sužinojome... Aišku, žinojome, kad teks keisti traukinį, bet nežinojome, kad bus nesklandumų. Mus persodino į autobusą“, – pasakoja maršruto į Varšuvą keleivė Lina . Kaip paaiškėjo, pasienyje sugedo lenkiškas traukinys. Todėl keleiviai pusę valandos laukė kito transporto. Du autobusai juos 200 kilometrų beveik tris valandas vežė iki Balstogės. O iš ten jau vėl traukiniu į Varšuvą.
 Iš Varšuvos po trijų dienų grįžtančiai Linai istorija pasikartojo – vėl persėdinėti į autobusus ir dalį kelio dardėti jais. (..>)
 
 https://www.tv3.lt/naujiena/video/pi...pinti-n1220775
 Comment




 
			
			
		

Comment