siai marsrutu jungciai paskirti 2 ir 3 keliai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
Collapse
X
-
LG pavėlavo atvežti keleivį į Kauną. Tegul tada veža aukštesnėje klasėje už tuos pačius pinigus.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąTR 820 yra 2 klases/. vel gi teks bilieta keisti Kauno stotyje. ....
Comment
-
tikra teisybė, bet dar esmė ir tame, jog ta električka tai tokia, kur stoja bilekokiam kaime ir važiuoja 1.40 val... geresnio būdo atpratint nuo susisiekimo su vakarais LG negalėjo sugalvot - dabar galės trint rankas. Praeis dar pusmetis, nuims ir lenkai savo sutrumpindami iki Suwalki, o dar po kokio pusmečio neliks ir Kaunas - Šeštokai, juk į Marijampolę ir taip pagal LG nieks nekeliauja....Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLG pavėlavo atvežti keleivį į Kauną. Tegul tada veža aukštesnėje klasėje už tuos pačius pinigus.
Akmens amžius. Užtat va i su*iktą baltarusiją naują reisą iškeps į Lydą. Integruojamės, tik kažin, kuria kryptimi vakarams atsukdami užpakalį...?
Sunku motrisę Šiauliai - Ryga paleist ? 2 h. ir Rygoje bet kur tau...
Comment
-
Juk pagrindiniai keleiviai į Lenkiją buvo iš Vilniaus, o ne Kauno. Todėl jų tikrai bus gerokai mažiau.
LG ir taip dirba atsainiai. Vilniaus stotyje ir anksčiau tvarkaraštyje nebuvo jokio traukinio į Varšuvą, o tik prie tarptautinių nurodytas Vilnius - Šeštokai. Netgi nebuvo parašyta šalia, kad Šeštokuose persėdimas į kitą traukinį Varšuvon. Tai kaip žmogui, kuris nesinaudoja ar neturi tuo metu galimybės pasinaudoti internetu, sužinoti? Jei vietiniai dar gali paklausti informacijoje, tai užsieniečiai kažin ar ką sužinos ir susigaudys, kur reikia klausti. Lenkai dar kasoje pasiklaus, bet ne lenkai... Kasininkės tai nemoka angliškai, o tarptautinius bilietus parduoda užkampyje. Irgi mat racionalizacija - nukišti tarptautinę kasą kažkur į kitą stoties salę.
Tuo labiau dabar, kai nebeliko traukinio Vilnius - Šeštokai, Vilniuje apie galimybę važiuoti į Šeštokus su persėdimu Kaune galima sužinoti tik iš skelbimo prie kasų, kad su persėdimu Kaune bilietas parduodamas su 30 proc. nuolaida. Skelbimas tik lietuviškai. Ir ilgai jis nekabės, kaip ir visi tokio pobūdžio skelbimai apie nuolaidas.
Comment
-
Dar nemačiau, bet esu daug kartų įsitikinęs, kad Kaune 13:00h keleivių į Jūrę ir Kazlų Rūdą būna daug. Jei iš 13:00h į Šeštokus leisti automotrisą, tai ~12-12:30h reikalingas papildomas traukinys į Kazlų Rūdą (panašiai kaip būdavo Kauno tunelio remonto metu).Parašė Al1 Rodyti pranešimą...
Beje, gal kas matėte, ar dyzelinis traukinys ar automotrisė važiavo maršrutu į Šeštokus.
Kas leičia traukinio Nr393/394 maršruto sutrumpinimą, dar tikėkimės, kad čia laikina iki vasaros. Iki to laiko bent maršruto atstatymą išreikalauti laiko yra.
Comment
-
Tam ir trumpina marsruta nuo /iki Kauno tam, kad veluojant lenku traukniui seks ir Sestokai Kaunas velavimas. todel ir sutrumpinta iki Kauno ,nes tarp Kauno ir Vilniaus yra 16:52 ; 17:50,18:50 ;19:40 kas valanda vaziujantys traukiniai,
Marsruta neatstatys, nes daug elektricku yra, nera problemu persesti i jas ,net ir veluojant Sestoku dyzeliui.
Nuo naujojo tvarkarascio bus priderintas traukinys Sestokai - Kaunas prie dviaukscio elektrinio traukinio.
Comment
-
Taip, viskas apgalvota, tik deja galvojant pamiršta apie keleivius. Nežinau ar galima sakyti "viskas apgalvoja" jei tuo siekiama daugiau keleivių priverstinai įsodinti į nepatraukliai ilgai važiuojančius ir visur stojančius el. traukinius. Ir tas atskiro bilieto pirkimas, kai reikia žinoti spec. sąlygas tam, kad gauti nuolaidą tikrai neprivilios keleivių.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąkam reikalauti marsruto? tiesiog jis sutrumpintas ,tam kad kazka veztu tusciai bevazinejancios elektrickos, o tuo labiau visur stojancios. viskas apgalvota ,net ir apie maza kaima (30 proc nuolaida) kap Maksimoje!
Comment
-
Teiginys "viskas apgalvota" šiame kontekste skamba fantasmagoriškai.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąkam reikalauti marsruto? tiesiog jis sutrumpintas ,tam kad kazka veztu tusciai bevazinejancios elektrickos, o tuo labiau visur stojancios. viskas apgalvota ,net ir apie maza kaima (30 proc nuolaida) kap Maksimoje!
Dar prieš metus mano močiutei, norėjusiai iš Vilniaus nuvažiuot į Šeštokus pas gimines, siūliau rinktis traukinį - juk yra tiesioginis maršrutas, o ir pigiau. Suradau tvarkaraštį, paaiškinau kas ir kaip. Tiesa, jin tuom buvo gana nustebinta.
Jei neskaityčiau šio forumo ir norėčiau patarti kaip keliauti šiandien, matyt tepasakyčiau apie vienintelį galimą variantą (kad ir pasinaudojus kokia paprasta maršrutų paieška lintel.lt) - autobusą... Tad kur gi čia tas apgalvojimas, kur patogumas?
Viskas apgalvota nebent siekiant mažinti realių ir potencialių keleivių srautus. Deja, eilinį kartą.
Comment
-
Vilnius - Varšuva kainavo kelis kartus (!) brangiau, nei "simple express" autobusuose. Važiavimo laikas ilgesnis. Tai kam tada reikalingas šis maršrutas jei su autobusu galima greičiau ir pigiau nuvažiuot? Net už 10 lt.
Na o kas liečia Baltarusiją, tai į Minską pigiau važiuoti su traukiniu, maždaug 10 lt pigiau ir važiuoja maždaug valandą greičiau, be to per šiuos metus dvigubai išaugo keleivių srautai.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
10 litų tai akcijinės kainos. Visiems važiuojantiems tokių bilietų neparduoda. Bet visgi autobusų kainos mažesnės, o kelionė trumpesnė.
Iš kitos pusės reikia suprasti dar ir tai, kad Vilnius - Varšuva bilieto kainą sudaro LG ir PKP dalys. Taip kad mažinti kainas LG gali net ir visiškai iki 0 Lt, PKP dalis sudaro apie 60 Lt.
Comment
-
Net jei moka naudotis internetu, tai ne visada gali pasisekti. Įvedus LG puslapyje maršrūtą iš Vilniaus į Šeštokus, rodo, kad tokio traukinio nėra - norint gauti rezultatą, reikia pažymėti, kad norima vykti su persedimu. Tuo tarpu PKP tinklalapyje ramiai sau parodo persedimą Kaune; tą patį rodo čekai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG ir taip dirba atsainiai. Vilniaus stotyje ir anksčiau tvarkaraštyje nebuvo jokio traukinio į Varšuvą, o tik prie tarptautinių nurodytas Vilnius - Šeštokai. Netgi nebuvo parašyta šalia, kad Šeštokuose persėdimas į kitą traukinį Varšuvon. Tai kaip žmogui, kuris nesinaudoja ar neturi tuo metu galimybės pasinaudoti internetu, sužinoti?
Comment
-
be akcijos kaip matau 49 kainuojaParašė Al1 Rodyti pranešimą10 litų tai akcijinės kainos. Visiems važiuojantiems tokių bilietų neparduoda. Bet visgi autobusų kainos mažesnės, o kelionė trumpesnė.
Iš kitos pusės reikia suprasti dar ir tai, kad Vilnius - Varšuva bilieto kainą sudaro LG ir PKP dalys. Taip kad mažinti kainas LG gali net ir visiškai iki 0 Lt, PKP dalis sudaro apie 60 Lt.
taip kad vistiek gaunasi žymiai pigiau.
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Tai kodėl pasirinktas kelias 'pjauti' maršrutą Vilnius-Šeštokai, o ne „tuščiai bevažinėjančias elektryčkas“? Kodėl nebuvo skirta dėmesio maršruto V-Š reklamai, kaip buvo padaryta maršrutams Vilnius-Kaunas ir (gerokai mažiau, bet...) Vilnius-Oro uostas? Ar žinomi duomenys, kiek keleivių šio maršruto traukiniais važiuodavo iš Vilniaus/Lentvario į Kazlų Rūdą/Marijampolę?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąkam reikalauti marsruto? tiesiog jis sutrumpintas ,tam kad kazka veztu tusciai bevazinejancios elektrickos, o tuo labiau visur stojancios. viskas apgalvota ,net ir apie maza kaima (30 proc nuolaida) kap Maksimoje!I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment