Nes lokomotyvas keičiamas. Gardine irgi būtų keičiamas, o taip pat ir vežimėliai keičiami.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
Collapse
X
-
Kažin ar yra Gardine keitimo aparatūra. Anksčiau keisdavo Kuznicoje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes lokomotyvas keičiamas. Gardine irgi būtų keičiamas, o taip pat ir vežimėliai keičiami.
Comment
-
Tarybiniais laikais traukinys Kuznicoje stovėdavo apie 3-4 valandas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tuo labiau keičiant vežimėlius dar apie valandą teks užtrukti. Tas pats pagal laiką gausis per Kauną ir Suvalkus...
Comment
-
Baltarusija manau sutiktu tikrinti traukinyje (arba teisiog kad Baltarusijos pasieniečiai važiuotų nuo sienos iki sienos). Traukiniai stovi pasienio punktuose kiek žinau tik dėl muito. Muito kontrolė gali būti atlikta Varėnoje, Gardine ir Bialystoke. Pasų patikrinimą išvis tik tiems kurie Gardine lipa, nes kam jo reikia? Abejoju kad kas nors šoks per traukinio langą. Tame ir esmė ne teisiog atstatyt ir paleist, o tartis, kalbėtis. O dėl vežimėlių keitimo ilgas arba brangus reikalas (jei tokia sistema kaip Talgo traukiniui). Geriau traukinių keitimas Gardine.
Comment
-
O dar geriau ir patogiau - autobusas.Parašė Petr Rodyti pranešimąO dėl vežimėlių keitimo ilgas arba brangus reikalas (jei tokia sistema kaip Talgo traukiniui). Geriau traukinių keitimas Gardine.
Comment
-
DO kodėl neturėtų šokti? Žodžiu, nereikia čia jokių dviračių išradinėti. Per Lietuvą eina tranzitas į Kaliningradą. Tas pats turėtų ir per Baltarusiją būti. Kiek tai kainuos? Jei Kaliningrado atveju viską apmokėjo ES ir pati Rusija, tai kas Baltarusijos atveju apmokės? Lietuva? O kam to reikia, jei tiesiama RB? Dar kartą kartoju, RB nubraukiamas, jei Lietuva sugalvoja investuoti į geležinkelį per Baltarusiją ir kažkokio tai palengvinto tranzito įgyvendinimą. Bet Lietuvoje nėra tų politinių jėgų, kurios nuspręstų investuoti į tokį projektą tiek finansiškai, tiek ir politiškai.Parašė Petr Rodyti pranešimąBaltarusija manau sutiktu tikrinti traukinyje (arba teisiog kad Baltarusijos pasieniečiai važiuotų nuo sienos iki sienos). Traukiniai stovi pasienio punktuose kiek žinau tik dėl muito. Muito kontrolė gali būti atlikta Varėnoje, Gardine ir Bialystoke. Pasų patikrinimą išvis tik tiems kurie Gardine lipa, nes kam jo reikia? Abejoju kad kas nors šoks per traukinio langą. Tame ir esmė ne teisiog atstatyt ir paleist, o tartis, kalbėtis. O dėl vežimėlių keitimo ilgas arba brangus reikalas (jei tokia sistema kaip Talgo traukiniui). Geriau traukinių keitimas Gardine.
Comment
-
Autobusas patogiau tik sadomazochistams.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO dar geriau ir patogiau - autobusas.
Comment
-
Šiandien (liepos 7 d.) sukanka 30 metų, kai (1992m) buvo atidarytas keleivinių traukinių eismas iš Lenkijos į Šeštokus. Pirmas traukinys (šilumvežis SU45 su dviem keleiviniais vagonais) atvyko 14 val. Taip prasidėjo maršrutas Vilnius-ŠEŠTOKAI-Suvalkai. Traukiniai iš Vilniaus į Šeštokus važinėti pradėjo 1992m. gegužės pabaigoje.
- 5 patinka
Comment
-
Štai kokią brošiūrėlę LG išleido šio įvykio dešimtmečio proga.
V. Žeimantas, Okno, otwarte do Europy. Gelspa, 2002.
33 MB.
https://file.io/W4OA9sVRa646
Comment
-
Neveikia nuoroda. Yra galimybė įkelt iš naujo?Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠtai kokią brošiūrėlę LG išleido šio įvykio dešimtmečio proga.
V. Žeimantas, Okno, otwarte do Europy. Gelspa, 2002.
33 MB.
https://file.io/W4OA9sVRa646
Comment
-
Tai parazitai, ištrynė... Nebeliko normaliu nemokamų ir be registracijos failų talpyklų...
Pakeičiau plėtinį į zip. Reikia atsikeisti į pdf. Gal nepašalins.
https://file.io/trlbR6FdnItk
Comment
-
Deja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal nepašalins.
Nežinau gerų nemokamų talpyklų su neribotu laiku failo saugojimui. Galiu tik pasiūlyti https://wetransfer.com/, jame failai ištrinami po savaitės.
Comment
Bravo!!! Tikras railfanas!!
Comment