Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje
Collapse
X
-
Užgorodas - ne pasienio stotis. Pasienio stotis - Čopas. Patikrinimas vyksta pasienio stotyje, o paskui, jei ką, jei siena toli, su mašinistu kartu vyksta ir pasienietis, kuris išlipa prie sienos. Niekas ten 6000 tonų per sieną nevarinėja. Mažiau. Jei reikia, tai ir sustabdo. Jei ką, pats mačiau, kaip beveik ant sienos stovi jau praėję kontrolę Ukrainos sąstatai, laukdami leidimo įvažiuoti į Slovakiją. Ne kitaip buvo ir tarybiniais metais. O pas slovakus, bent jau šiais laikais, yra pasienio patikros postas prie pat sienos, o ne Čiernoje prie Tisos.Paskutinis taisė Al1; 2019.08.21, 13:50.
-
Tai nori pasakyt kad 6000t sastatas paleistas is Uzgorodo ant sienos ribos buvo sustabdomas patikrint masinisto ir jo padejejo pasus? Per google view nematyt jokio pastato toje vietoje. Pastatas matosi tik linijoje Chop - Cierna nad tisou kur mano nuomone vykdoma sienos kirtimo proceduraParašė Al1 Rodyti pranešimąKaip tai nebuvo sienos kirtimo punktų? Jie ten buvo, tik ne keleiviams. Tikrino kaip ir visur kitur.
Komentuoti:
-
Kaip tai nebuvo sienos kirtimo punktų? Jie ten buvo, tik ne keleiviams. Tikrino kaip ir visur kitur.
Komentuoti:
-
Atsiprasau uz kvaila klausima
Norejau paklaust kaip TSRS laikais buvo tikrinamos lokomotyvu brigados ir prekiniai sastatai kertantys valstybes siena tose vietose kur nebuvo oficialiu sienos kirtimo punktu. Pvz Uzgorodas - Velke Kapusany. Tuo ruozu eidavo tik prekes
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Uzhh...ad-gauge_trackPaskutinis taisė Darius555; 2019.04.20, 16:27.
Komentuoti:
-
Sujungtos temos apie Čekijos ir Slovakijos geležinkelius.
Pridėti ir keli pranešimai apie Vengrijos geležineklius.
Komentuoti:
-
Puikus reportažas! O iš Vengrijos nebus?Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Iš Žilinos išvykau į Čekiją ČD traukiniu iki Tešino. Tarp abiejų buvusios Čekoslovakijos valstybių yra geras susisiekimas traukiniais. Iš senų laikų. Įskaitant ir užvažiuojančius tarptautinius-priemiestinius su normaliais, o ne plėšikiškais tarifais.
Nedidelis tęsinys iš Čekijos bus temoje apie Čekijos geležinkelius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Po pirmojo - 1920 metais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTešinas po Antrojo pasaulinio karo buvo padalintas lenkams ir čekams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tęsiu kelionės iš Budapešto į Varšuvą aprašymą. Pradžia buvo čia
https://www.miestai.net/forumas/foru...99#post1584699
ir sekančiuose pranešimuose.
Taigi, iš Žilinos ČD traukiniu atvykau į Česky Tešiną. Kelios nuotraukos stotyje.
Vaizdas nuo pirmojo perono.

Privataus vežėjo RegioJet traukinys. Elektrovežis 162-119. Nei elektrovežis, nei vagonai nėra nauji, tai naudoti ČD ar Slovakijos geležinkelių, o vagonai ir galbūt DB ar dar kitų vežėjų, riedmenys, kuriuos susipirko RegioJet.


ČD priemiestinė ŠKODA EJ471. ČD serija 971, numeris 054.

PKP Cargo elektrovežis ET22-703 su rūdos sąstatu lėtai pravažiavo 6 keliu.

Pusvagoniai su rūda.

Dar vienas dviaukštis 471-081. Įtariu, kad atskiras serijos numerius turi vagonai, o ne visas traukinys. Motorinis vagonas yra 471 serijos, o galinis bemotoris 971 serijos.

Anksčiau buvęs vienas miestas, Tešinas po Antrojo pasaulinio karo buvo padalintas lenkams ir čekams. Dabar tai du miestai, kuriuos skiria Olsos upė. Tarp miestų susisiekimo keleiviniais traukiniais nėra, nors geležinkelis yra. Tiesiog gautųsi didelė kilpa. Iš Tešino į Ciešyną (Lenkijos) važinėja autobusai. Retai. Todėl iš geležinkelio stoties, nuo kurios iki sienos su Lenkija yra 400 m, nuėjau į Lenkiją pėsčias. Iki Ciešyno geležinkelio stoties yra apie 1,8 km. Bet apie ją temoje apie Lenkijos geležinkelius kiek vėliau.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.26, 17:58.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ši linija brno mieste - iš stoties (Brno dolní nádraží) į parodą (výstaviště).
Komentuoti:
-
Lietuvoje būtų tik bliovimas ir vėmimas dėl tokių geležinkelio atkarpų. Vien, kiek pamenu, Alytuje buvo trydos dėl geležinkelio per miestą. Bet jis nėjo gatvėmis.
Komentuoti:
-
Šios linijos Brno mieste atkarpos, einančios gatvės viduriu, ilgis - apie pusantro kilometroParašė lietus Rodyti pranešimą
Kažkada Vilniuje berods Algirdo gatvėje irgi buvo geležinkelis viduryje gatvės, tiesa nelabai ilga atkarpa.
https://www.google.ru/maps/dir/49.18.../data=!3m1!1e3
Komentuoti:
-
-
JAV tai irgi visai normalus reiškinys. Ir ne tik privažiuojamosios linijos, ko Europoje visgi pasitaiko, o magistralinės linijos įkaitant ir su keleiviniais (ne turistiniais, o Amtrako ar kitais) traukiniais.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Na, visvien egzotiška - geležinkelis, einantis gatvės viduriu. Jei kokioje Indijoje tai normalus reiškinys, tai Europoje visgi kelia nuostabą
Komentuoti:
-
Kažkada Vilniuje berods Algirdo gatvėje irgi buvo geležinkelis viduryje gatvės, tiesa nelabai ilga atkarpa.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Na, visvien egzotiška - geležinkelis, einantis gatvės viduriu. Jei kokioje Indijoje tai normalus reiškinys, tai Europoje visgi kelia nuostabą
Komentuoti:
-
Na, visvien egzotiška - geležinkelis, einantis gatvės viduriu. Jei kokioje Indijoje tai normalus reiškinys, tai Europoje visgi kelia nuostabąParašė Al1 Rodyti pranešimąKur jūs matote tramvajaus bėgius? Kontaktinio tinklo nėra. Tai geležinkelio privažiuojamasis kelias gatvėje. Kelio ženklai yra.
Komentuoti:
-
Kur jūs matote tramvajaus bėgius? Kontaktinio tinklo nėra. Tai geležinkelio privažiuojamasis kelias gatvėje. Kelio ženklai yra.
Komentuoti:
-
Į parodą važiavo. Visgi norėčiau kur nors pasižiūrėti ir traukinio iškėlimo kranu ant bėgių procesą.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Atrodo įdomiai
galbūt yra daugiau info, kodėl ir kaip tai vyko?
Komentuoti:
-
Atrodo įdomiaiParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAntrasis pagal dydį Čekijos miestas Brno, traukinys važiuoja tramvajaus bėgiais
https://www.facebook.com/33357164678...25214/?fref=ts
galbūt yra daugiau info, kodėl ir kaip tai vyko?
Komentuoti:
-
Antrasis pagal dydį Čekijos miestas Brno, traukinys važiuoja tramvajaus bėgiais
https://www.facebook.com/33357164678...25214/?fref=ts
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: