Atsiprasau uz kvaila klausima
Norejau paklaust kaip TSRS laikais buvo tikrinamos lokomotyvu brigados ir prekiniai sastatai kertantys valstybes siena tose vietose kur nebuvo oficialiu sienos kirtimo punktu. Pvz Uzgorodas - Velke Kapusany. Tuo ruozu eidavo tik prekes
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Uzhh...ad-gauge_track
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje
Collapse
X
-
Sujungtos temos apie Čekijos ir Slovakijos geležinkelius.
Pridėti ir keli pranešimai apie Vengrijos geležineklius.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Iš Žilinos išvykau į Čekiją ČD traukiniu iki Tešino. Tarp abiejų buvusios Čekoslovakijos valstybių yra geras susisiekimas traukiniais. Iš senų laikų. Įskaitant ir užvažiuojančius tarptautinius-priemiestinius su normaliais, o ne plėšikiškais tarifais.
Nedidelis tęsinys iš Čekijos bus temoje apie Čekijos geležinkelius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTešinas po Antrojo pasaulinio karo buvo padalintas lenkams ir čekams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tęsiu kelionės iš Budapešto į Varšuvą aprašymą. Pradžia buvo čia
https://www.miestai.net/forumas/foru...99#post1584699
ir sekančiuose pranešimuose.
Taigi, iš Žilinos ČD traukiniu atvykau į Česky Tešiną. Kelios nuotraukos stotyje.
Vaizdas nuo pirmojo perono.
Privataus vežėjo RegioJet traukinys. Elektrovežis 162-119. Nei elektrovežis, nei vagonai nėra nauji, tai naudoti ČD ar Slovakijos geležinkelių, o vagonai ir galbūt DB ar dar kitų vežėjų, riedmenys, kuriuos susipirko RegioJet.
ČD priemiestinė ŠKODA EJ471. ČD serija 971, numeris 054.
PKP Cargo elektrovežis ET22-703 su rūdos sąstatu lėtai pravažiavo 6 keliu.
Pusvagoniai su rūda.
Dar vienas dviaukštis 471-081. Įtariu, kad atskiras serijos numerius turi vagonai, o ne visas traukinys. Motorinis vagonas yra 471 serijos, o galinis bemotoris 971 serijos.
Anksčiau buvęs vienas miestas, Tešinas po Antrojo pasaulinio karo buvo padalintas lenkams ir čekams. Dabar tai du miestai, kuriuos skiria Olsos upė. Tarp miestų susisiekimo keleiviniais traukiniais nėra, nors geležinkelis yra. Tiesiog gautųsi didelė kilpa. Iš Tešino į Ciešyną (Lenkijos) važinėja autobusai. Retai. Todėl iš geležinkelio stoties, nuo kurios iki sienos su Lenkija yra 400 m, nuėjau į Lenkiją pėsčias. Iki Ciešyno geležinkelio stoties yra apie 1,8 km. Bet apie ją temoje apie Lenkijos geležinkelius kiek vėliau.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.26, 16:58.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ši linija brno mieste - iš stoties (Brno dolní nádraží) į parodą (výstaviště).
Komentuoti:
-
Lietuvoje būtų tik bliovimas ir vėmimas dėl tokių geležinkelio atkarpų. Vien, kiek pamenu, Alytuje buvo trydos dėl geležinkelio per miestą. Bet jis nėjo gatvėmis.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimą
Kažkada Vilniuje berods Algirdo gatvėje irgi buvo geležinkelis viduryje gatvės, tiesa nelabai ilga atkarpa.
https://www.google.ru/maps/dir/49.18.../data=!3m1!1e3
Komentuoti:
-
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Na, visvien egzotiška - geležinkelis, einantis gatvės viduriu. Jei kokioje Indijoje tai normalus reiškinys, tai Europoje visgi kelia nuostabą
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Na, visvien egzotiška - geležinkelis, einantis gatvės viduriu. Jei kokioje Indijoje tai normalus reiškinys, tai Europoje visgi kelia nuostabą
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur jūs matote tramvajaus bėgius? Kontaktinio tinklo nėra. Tai geležinkelio privažiuojamasis kelias gatvėje. Kelio ženklai yra.
Komentuoti:
-
Kur jūs matote tramvajaus bėgius? Kontaktinio tinklo nėra. Tai geležinkelio privažiuojamasis kelias gatvėje. Kelio ženklai yra.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Atrodo įdomiaigalbūt yra daugiau info, kodėl ir kaip tai vyko?
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAntrasis pagal dydį Čekijos miestas Brno, traukinys važiuoja tramvajaus bėgiais
https://www.facebook.com/33357164678...25214/?fref=tsgalbūt yra daugiau info, kodėl ir kaip tai vyko?
Komentuoti:
-
Antrasis pagal dydį Čekijos miestas Brno, traukinys važiuoja tramvajaus bėgiais
https://www.facebook.com/33357164678...25214/?fref=ts
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrivagonis 671-010. Beje, Čekijos ir Slovakijos dviaukštės Škodos skiriasi bent jau serija. Bet tikriausiai ir daugiau kuo.
Komentuoti:
-
Žilinos stoties pastato centrinė dalis iš miesto pusės. Įėjimas kiek kairiau. Tarp jo ir gatvės yra kioskai ir požeminė perėjos per gatvę vestibiulis.
Vaizdas iš vakarų pusės.
Atvyksta traukinys su elektrovežiu 361-103 priekyje. Kairėje matosi dvi iš trijų mergų, kažkokių neaiškių gočių, emo lezbijiečių...
811-027 automotrisė.
Krovininis traukinys su dviejų sekcijų elektrovežiu 131-059.
Vaizdas nuo pirmojo perono į rytus.
Iš Žilinos išvykau į Čekiją ČD traukiniu iki Tešino. Tarp abiejų buvusios Čekoslovakijos valstybių yra geras susisiekimas traukiniais. Iš senų laikų. Įskaitant ir užvažiuojančius tarptautinius-priemiestinius su normaliais, o ne plėšikiškais tarifais.
Nedidelis tęsinys iš Čekijos bus temoje apie Čekijos geležinkelius.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.19, 06:45.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nedidelis fotoreportažas iš Slovakijos, iš Žilinos.
Į Slovakiją patekau iš Vengrijos. Iš Budapešto paskutiniu priemiestiniu traukiniu, išvystančiu jau po 1 val. nakties, atvažiavau į Komaromą (maždaug 80 km nuo Budapešto). Miestas yra prie Dunojaus, kuris skiria šioje vietoje Vengriją nuo Slovakijos. Kitoje upės pusėje yra Komarno miestas. Austrijos-Vengrijos imperijos laikais tai buvo vienas miestas. Pėsčiomis perėjau tiltu Dunojų ir nuėjau į Komarno geležinkelio stotį. Abiejų miestų stotys nutolusios maždaug 2,5 km. Yra geležinkelio tiltas, bet lygtai keleivinio susisiekimo nėra ar jis menkas. Krovininiai traukiniai važiuoja. Iki man reikalingo traukinio buvo apie 3 valandas. Geležinkelio stotis buvo visiškai tuščia, tačiau keleivių laukimo salė dirbo. Pirmasis priemiestinis rytinis traukinys buvo į Bratislavą. Slovakijoje yra du keleivinių traukinių operatoriai: valstybiniai geležineliai ZSSK ir čekų privatininkas RegioJet. Komarno - Bratislavos linijoje dominuoja RegioJet, valstybinių geležinkelių traukiniai tarp Komarno ir Bratislavos važiuoja tik berods 2 kartus ir netiesioginiu maršrutu. Taigi pirmasis rytinis traukinys iš Komarno buvo į Bratislavą buvo RegioJet dyzelinis traukinys, kuris išvažiavo tik su keliais keleiviais dar net neprašvitus (liepos vidurys).
Man reikėjo į Žiliną, o tiesioginių traukinių iš Komarno nėra. Arba per Bratislavą su persėdimu joje, arba nebūtinai. Bet kokiu atveju ir iš Bratislavos į Žiliną reikia važiuoti su 2-3 persėdimais (bent jau mano vykimo laiku buvo tik tokia galimybė). Tačiau Slovakijoje gerai suderinti persėdimai. Todėl į Žiliną aš važiavau su 3 persėdimais ir ne per Bratislavą. Bilietą pirkau internetu Slovakijos geležinkelių puslapyje ir tai buvo vienas bilietas visam maršrutui su persėdimais. RegioJet turi savo atskiras kasas stotyse ir bilietų pardavimą internetu, todėl buvo prieinami persėdimai su bendru bilietu tik tarp valstybinių geležinkelių traukinių.
Pirmi du traukiniai buvo priemiestiniai - du vagonai ir elektrovežis. Kiti - tolimojo vidinio susisiekimo traukiniai. Persėdimui mano atveju buvo skirta nuo 4 iki 10 min. skirtingose stotyse. Bet kokiu atveju viskas vyko labai sklandžiai. Tik vienas traukinys pora minučių pavėlavo atvykti. Persėdimai vyko viename perone, nereikėjo lakstyti per bėgius (tegul ir perėjose). Maždaug 220-240 km pavyko nuvažiuoti per 3 val. 59 min. už 11,5 Eur.
Nuotraukos iš Žilinos stoties. Žilinoje dominuoja valstybinių geležinkelių keleiviniai traukiniai. RegioJet maršrutų yra tik keletas. RegioJet traukinių Žilinoje net nemačiau.
Atvyksta vietinis ar priemiestinis traukinys. Tik du vagonai. Elektrovežis 361-102.
Šilumvežis 757-018.
Dvivagonė automotrisė 913-031.
Šilumvežis 721-056.
Keleiviniai vagonai aklikelyje.
Trivagonis 671-010. Beje, Čekijos ir Slovakijos dviaukštės Škodos skiriasi bent jau serija. Bet tikriausiai ir daugiau kuo.
Paskutinis taisė Al1; 2017.09.19, 06:44.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: