Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Nuo Kestėjaus (Keszthely) iki Balatono pietinėje dalyje esančio Šiofoko (Siófok) kurorto yra apie 80 km, kelionė trunka apie valandą.
    Bilietas į vieną pusę kainuoja 1490 HUF (3,89 EUR).
    Kasoje susipažinau su vengriško tarimo ypatybėmis - jei pažymėtas ilgas balsis, tai reikia išdainuoti Šioooofok. Na, bet gavau bilietus ten kur reikia.


    Traukinys Győr - Kestejely - Pecz atvyko kiek vėluodamas


    Traukinys buvo apypilnis, bet mes važiavome tik vieną stotelę


    Prie magistralinio kelio Budapeštas - Liubliana esanti mazginė Balatonszentgyörgy stotis.
    Pabuvus kelias dienas jau išmokome skaityti kilometrinius vengriškus vietovardžius darydami pauzes. Juk viskas taip paprasta: Balaton + Sent + Djordi (Balatono šventas Jurgis)


    Persėdimas. Malonu, kad kitas traukinys mūsų palaukė




    Paskutinis taisė Romas; 2024.07.25, 10:55.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kol atvažiavo mūsų traukinys, buvo laiko pasidairyti po Kestėjaus (Keszthely) stotį
    Foto 2024.05
    Traukinys iš Budapešto


    Šiuos lokomotyvus gamino Vengrijos Ganz-MÁVAG


    Automotrisė važiuojanti artimais maršrutais


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Traukiniu aplink Balatono ežerą

    Vengrijos geležinkelių žemėlapio pietvakarinės dalies fragmentas

    https://upload.wikimedia.org/wikiped...of_Hungary.png

    Foto 2024.05
    Keszthely [Kestėj'us]
    Kaip ir Estergome (Esztergom) šalia yra autobusų ir geležinkelio stotys


    Kesthely geležinkelio stotis nuo miesto pusės neatrodo itin įspūdingai


    Laukiamoji salė viduje


    Jauki ir praktiška laukimo erdvė pavėsyje




    Geležinkelio stotis nuo bėgių pusės


    Geležinkelių tvarkaraštis (paspaudus - didesnis vaizdas)
    Traukiniai važinėja į Budapeštą, Djorą, Pečą. Persėdus Tapocoje galima apvažiuoti Balatoną ir iš šiaurės pusės.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Čekų idėja – tiesioginis traukinys iš Prahos į Lietuvą
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...na-667-2264590
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ahos-i-lietuva
    Nuo 2025 metų gruodžio Čekijos bendrovė „Gepard Express“ skelbia planuojanti išbandyti naujus traukinio maršrutus, vienas tokių sujungtų šalies sostinę Prahą ir Kauną. Apie tai skelbia 15min, remdamasis vietos žiniasklaida ir Lietuvos ambasada Prahoje.
    Skelbiama, kad traukinys iš Prahos važiuotų į Kauną, kur galima būtų persėsti į „LTG Link“ traukinį, vyksiantį į Vilnių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Budapest-Nyugati pályaudvar (Vakarų stotis).
    Vyksta tik pora tarptautinių traukinių į Čekiją ir Slovakiją. Iš čia daugiausiai vyksta priemiestiniai ir regioniniai traukiniai į šiaurę ir vakarus nuo Budapešto.
    Foto 2024.05
    Ryte






    Traukinys Budapeštas - Bratislava - Praha




    Vakare.
    Priekyje - České dráhy lokomotyvas






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pati didžiausi Budapešte yra Keleti pályaudvar (Rytų stotis). Iš jos važiuoja dauguma tarptautinių traukinių.
    Stoties pastats statytas 1881 - 1885 m.


    Po stotimi yra dvi metro stotys






    Iš viso stotyje yra 7 peronai ir 13 kelių

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Ten buvau prieš 2 m., kaip matau, ta pati reklama kabo, ten ne renovacija.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Budapest-Déli pályaudvar
    Baisiausia Budapešte, aišku yra Deli (Pietų) stotis, kuri buvo sugriauta per II pasaulinį karą.
    Ten eina pagrindinis eismas link Balatono ir Kroatijos.


    Naujas stoties pastatas pastatytas apie 1975 m., dabar yra apšiuręs, vyksta kažkas panašaus į rekonstrukciją












    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Budapešte yra keturios pagrindinės stotys (pályaudvar - pu):
    Vakarų stotis Budapest-Nyugati pályaudvar
    Rytų stotis Budapest-Keleti pályaudvar
    Pietų stotis Budapest-Déli pályaudvar
    ​​​​
    Kelenfioldo stotis Kelenföld vasútállomás arba Kelenföld pályaudvar. Šioje stotyje neteko būti

    Tvarkaraščiai - https://jegy.mav.hu/?lang=en
    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.30, 12:32.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Grįžimas atgal. Budapest Nyugati - Esztergom

    Po ilgojo savaitgalio Budapešte iš visų traukinių plūdo minios žmonių








    Estergomas / Esztergom




    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.30, 10:00. Priežastis: Ištrintas dublis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Esztergom - Budapest Nyugati


    Foto 2024.05
    Traukiniai iš Estergomo į Budapeštą važinėja kas valandą, o kartais - ir kas pusvalandĮ tad planavimas labai paprastas
    Kitų maršrutų iš Estergomo be persėdimų nėra
    https://www.mavcsoport.hu


    Šalia - Estergomo autobusų stotis. Tolumoje matosi didinga Estergomo bazilika


    Mūsų traukinys


    Bilietai kainavo 1120 Forintų arba po 2.90 EUR (1 EUR -385 HUF)

    Traukinio vidus


    Kelionė neprailgo, nors traukinys stojo visose stotel4se


    Geležinkelio tiltas per Dunojų




    Budapeštio Vakarų (Nyugati) stotis.
    Ten daugiausia priemestiniai maršrutai, kiekviena svarbesnė kryptis turi savo nuolatinį kelią
    Pora bėgių skirti Intercity traukiniams į regioninius centrus. Iš tarptautinių maršrutų yra tik traukinys į Prahą
    Nyugati stoties tvarkaraštis https://jegy.mav.hu/menetrend/alloma...510033&lang=en

    Apie Budapešto stotis trumpai parašysiu atskirai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vietoj anonso


    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Niekuo neypatingas geležinkelis Trutnov - Teplice nad Metují, esantis kalnuotuose Bohemijos (Čechy) šiaurės rytuose


    Bėginis autobusas Adršpacho stotyje


    Pavydas ima žiūrint į tvarkaraštį.
    Iš tos stotelės eina traukinukai link Trutnovo 6:44, 7:44, ... 19:44
    Į kitą pusę link Teplicų prie Metujės: 7:14, 8:14, 20:14
    https://www.cd.cz/en/stanice/5457350...457350&lang=en

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei ir keičia, tai ne visiems, o tik tam tikriems kroviniams, kaip kad rašė Aleksio.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai jei linija 1520 mm, tai ką ten keičia? Galbūt sukrauti vežimėliai. O šiaip tai prekiniams irgi galima keisti. XIX a. pabaigos technologijos.
    Net ir vėžės keitimas SUW2000 yra prekiniams. Ir Mockavoje buvo keičiamas ne tik keleivinių vežimėlių aširačių plotis, bet ir prekinių.
    1520 eina iki Kosice USS.Tiems faktas nekeicia.Bet is ten eina ir 1435 kelias manau tiems keicia jei krovinys ne i plieno kombinata

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O tu dar pabandyk per street walk Slovakijos puseje paziureti ten prikrautos kruvos vagonu vezimeliu - taip iseina kad ir prekiniams vagonams ten juos pakeicia ?
    Keičia vežimėlius dažniausiai vagonams su pavojingais kroviniais. Štai matosi "platūs" vagonai, perstatyti ant 1435. https://www.google.lt/maps/@48.55861...2!8i6656?hl=lt

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jei linija 1520 mm, tai ką ten keičia? Galbūt sukrauti vežimėliai. O šiaip tai prekiniams irgi galima keisti. XIX a. pabaigos technologijos.
    Net ir vėžės keitimas SUW2000 yra prekiniams. Ir Mockavoje buvo keičiamas ne tik keleivinių vežimėlių aširačių plotis, bet ir prekinių.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai ten juk aiškiai matosi, kad yra kažkoks tai pasienio postas prieš pat sieną prie Palo miestelio ar kaimo. Taip, ir sustabdo ir kas čia tokio? 6 km. Va, juk Ir Paneriuose kai reikia stabdomi prekiniai praleisti keleivinius, kai iki Vaidotų apie 11 km. Pagrindinės muitinės procedūros ir dokumentų tvarkymas atliekamas Užgorode, o mašinistus patikrina prieš sieną. Ten gal dar paskutinį kartą ir sąstatą apžiūri, kad kokie nors zacepiorai nebandytų prasmukti per sieną.
    O tu dar pabandyk per street walk Slovakijos puseje paziureti ten prikrautos kruvos vagonu vezimeliu - taip iseina kad ir prekiniams vagonams ten juos pakeicia ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ten juk aiškiai matosi, kad yra kažkoks tai pasienio postas prieš pat sieną prie Palo miestelio ar kaimo. Taip, ir sustabdo ir kas čia tokio? 6 km. Va, juk Ir Paneriuose kai reikia stabdomi prekiniai praleisti keleivinius, kai iki Vaidotų apie 11 km. Pagrindinės muitinės procedūros ir dokumentų tvarkymas atliekamas Užgorode, o mašinistus patikrina prieš sieną. Ten gal dar paskutinį kartą ir sąstatą apžiūri, kad kokie nors zacepiorai nebandytų prasmukti per sieną.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Užgorodas - ne pasienio stotis. Pasienio stotis - Čopas. Patikrinimas vyksta pasienio stotyje, o paskui, jei ką, jei siena toli, su mašinistu kartu vyksta ir pasienietis, kuris išlipa prie sienos. Niekas ten 6000 tonų per sieną nevarinėja. Mažiau. Jei reikia, tai ir sustabdo. Jei ką, pats mačiau, kaip beveik ant sienos stovi jau praėję kontrolę Ukrainos sąstatai, laukdami leidimo įvažiuoti į Slovakiją. Ne kitaip buvo ir tarybiniais metais. O pas slovakus, bent jau šiais laikais, yra pasienio patikros postas prie pat sienos, o ne Čiernoje prie Tisos.
    As sneku apie tarpstoty Uzgorodas - Velke Kapusany.Paziurek google maps .Tame tapstotyje varineja manau tokius svorius nes linija 1520 eina iki pat Kosice plieno kombinato

    https://m.youtube.com/watch?v=SBE-kwqBV4I
    Paskutinis taisė Darius555; 2019.08.21, 15:00.

    Komentuoti:

Working...
X