Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Važiuot per kauna užtruktu valanda ilgiau, tai ar logiška praignoruoti 2 pagal dydi Lietuvos miestą iš kurio surinktum ne ką mažiau keleiviu nei iš Vilniaus? O dar nestoti jonavoje/kėdainiuose, bet stoti kaimuose irgi nesuprantama. Jeigu gyveni vidurio Lietuvoje ir nori šiuo maršrutu nuvažiuoti į Ryga tai turi su mašina vilktis iki Vilniaus arba Šiaulių. Rimtai? Tuomet patogiau važiuot su automobiliu iki pat rygos nei 100km iki Vilniaus ar Šiaulių, ten kažkur priparkuoti mašina ir sėst į traukini. Nestoti nei vienam vidurio Lietuvos mieste nesuprantamas sprendimas, tuo labiau pro jonavos/kėdainiu sotis nori nenori turėsi pravažiuotParašė John Rodyti pranešimą
Kaune žinoma, kad nestos. Lygiai kaip ir Vilnius-Šiauliai/Klaipėda nevažiuoja pro Kauną. Jonavoje ir Kėdainiuose, aišku, galėtų ir stoti, jei bus paklausa.Paskutinis taisė Atpildas; 2023.11.10, 16:48.
- 1 patinka
Comment
-
Nebus maršruto pro Kauna jokio, kaip ir nestos jokiam Lietuvos vidurio mieste.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar rentabilūs bus atskiri maršrutai Kaunas - Ryga ir Vilnius - Ryga?
Belieka laukti rail baltic, bet čia ir numirt spėsi kol baigs pinigų plovimo projektą
- 1 patinka
Comment
-
Kas yra blogiausias visų laikų Lietuvos geležinkelių sprendimas.Parašė John Rodyti pranešimąLygiai kaip ir Vilnius-Šiauliai/Klaipėda nevažiuoja pro Kauną.
Nelogiška, bet LG sprendimuose beveik nieko nebūna logiško: Panevėžio stotis laukuose, bevertis RB1, Kauno oro uostas prijungtas naujoje trasoje tarp Vilniaus ir Kauno (papildomas sustojimas ilginant kelionės laiką), nuardytas geležinkelis iki Latvijos už kurį po to mokamos baudos ir t.t., ir t.t.Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Važiuot per kauna užtruktu valanda ilgiau, tai ar logiška praignoruoti 2 pagal dydi Lietuvos miestą iš kurio surinktum ne ką mažiau keleiviu nei iš Vilniaus? O dar nestoti jonavoje/kėdainiuose, bet stoti kaimuose irgi nesuprantama. Jeigu gyveni vidurio Lietuvoje ir nori šiuo maršrutu nuvažiuoti į Ryga tai turi su mašina vilktis iki Vilniaus arba Šiaulių. Rimtai? Tuomet patogiau važiuot su automobiliu iki pat rygos nei 100km iki Vilniaus ar Šiaulių, ten kažkur priparkuoti mašina ir sėst į traukini. Nestoti nei vienam vidurio Lietuvos mieste nesuprantamas sprendimas, tuo labiau pro jonavos/kėdainiu sotis nori nenori turėsi pravažiuotPaskutinis taisė ifl; 2023.11.10, 17:30.
- 2 patinka
Comment
-
T.y. iš latvių kooperacijos nulis jei reikia viską patiems daryt. Jaučiu tas pratęsimas iki Tartu bus estų traukinys Tartu-Riga, su suderintu persėdimu, panašiai kaip su traukiniu į Varšuvą.Bendrovė į savo komandą jau yra pritraukusi naujų mašinistų, kurie laisvai kalbės latviškai ir turės teisę valdyti traukinius kaimyninėje šalyje. Latvijos teritorijoje klientais besirūpinančių ir latviškai kalbančių kelionių palydovų atranka tęsiama.
- 1 patinka
Comment
-
Nėra. Užtenka pasižiūrėti į žemėlapį. Tiesiog pernelyg smarkiai padidintų kelionės trukmę, kuri ir taip nepasižymi trumpumu.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kas yra blogiausias visų laikų Lietuvos geležinkelių sprendimas.
Comment
-
Žinoma. Kaip yra rentabilūs lėktuvų, autobusų maršrutai ir privačių automobilių srautai. Problema čia nebent būtų nepakankamas capacity paklausos tenkinimui, nes akivaizdu, kad papildomi nauji riedmenys iki Gruodžio 27d. iš dangaus nenukris.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar rentabilūs bus atskiri maršrutai Kaunas - Ryga ir Vilnius - Ryga?
Comment
-
Absoliučiai logioška. Tiesiog kelionės trukmė taptų pernelyg ilga. Kur kas logiškiau būtų leisti atskirą maršrutą iš Kauno. Tiesą sakant, visiškas absurdas, kad tokio maršruto nėra. Kaip, beje, ir dažnesnio reisų skaičiaus tarp Kauno ir Šiaulių. Bet važiuoti iš Vilniaus į Rygą/Klaipėdą/Šiaulius per Kauną būtų nesąmonė ir tai niekada nebus daroma esama infrastruktūra.Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Važiuot per kauna užtruktu valanda ilgiau, tai ar logiška praignoruoti 2 pagal dydi Lietuvos miestą
- 5 patinka
Comment
-
Visiška sąmonė, jeigu nebūtų idiotiškai nutiestos geležinkelio vėžės taip, kad važiuojant į Kauną turi daryti lankstą.Parašė John Rodyti pranešimą
Absoliučiai logioška. Tiesiog kelionės trukmė taptų pernelyg ilga. Kur kas logiškiau būtų leisti atskirą maršrutą iš Kauno. Tiesą sakant, visiškas absurdas, kad tokio maršruto nėra. Kaip, beje, ir dažnesnio reisų skaičiaus tarp Kauno ir Šiaulių. Bet važiuoti iš Vilniaus į Rygą/Klaipėdą/Šiaulius per Kauną būtų nesąmonė ir tai niekada nebus daroma esama infrastruktūra.
Comment
-
Žinoma, jeigu būtų, bet čia jau einame į "kas būtų, jeigu būtų". Manau savaime suprantama, kad kalbame apie esamą infrastruktūrą, o ne menamą infrastruktūrą, kokios mes norėtume ar apie kokią svajojame.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Visiška sąmonė, jeigu nebūtų idiotiškai nutiestos geležinkelio vėžės taip, kad važiuojant į Kauną turi daryti lankstą.
- 1 patinka
Comment
-
Tame pačiame openrailwaymap.org žemėlapyje parodyta, kad Lentvario-Vievio tarpstotyje maksimalus greitis 130 km/h.Parašė John Rodyti pranešimą<...> nes Lietuva yra bene vienintelė šalis visoje ES, kur traukinių greičiai neperkopia 120km/h, ir kur 80km/h laikomas priimtinu greičiu.
Tačiau atviras klausimas, ar pateikiami duomenys yra patikimi, nes, pvz., ruože Darbėnai-Skuodas rodomas 15-25 km/h greitis, nors faktiškai ten vietomis net bėgių nėra.
Ar yra info, kokia bus kelionės trukmė iš Vilniaus į Rygą? Prieš kelis metus kursavęs ukrainiečių traukinys maršrutą įveikdavo per kiek daugiau nei 4 val. 30 min., bet pakeliui turėdavo mažiau sustojimų.
Comment
-
O gal yra kokie nenaudojami logiški bėgiai Kaunas - Panevėžys ir gal būtu įmanoma paleisti Kaunas - Panevėžys - Ryga? Nežinau ar yra bėgiai tarp Kauno ir Panevėžio ir Panevėžio - Rygos ar kokio LAtvijos miesto iš Panevežio kuris važiuotu į Ryga, o dar prijungti kokius Kėdainius ar Jonava, juose yra yra pakankamai liaudies. Vis dar pykstu, kad Vilnius - Ryga nestos Jonavoje ir Kėdainiuose, kai pro tas stotis pravažiuos..Parašė John Rodyti pranešimą
Absoliučiai logioška. Tiesiog kelionės trukmė taptų pernelyg ilga. Kur kas logiškiau būtų leisti atskirą maršrutą iš Kauno. Tiesą sakant, visiškas absurdas, kad tokio maršruto nėra. Kaip, beje, ir dažnesnio reisų skaičiaus tarp Kauno ir Šiaulių. Bet važiuoti iš Vilniaus į Rygą/Klaipėdą/Šiaulius per Kauną būtų nesąmonė ir tai niekada nebus daroma esama infrastruktūra.Paskutinis taisė Atpildas; 2023.11.10, 20:27.
Comment
-
Pasižiūrėjau pats, ne nėra galimybės tokiam maršrutui. Logiškiausia būtu prijungti Kauna prie Vilnius - Ryga, bet jau supratau, jog to nebus, nes kažkam +1 per daug ir geriau aukos daugybe norinčiu. Tad reiktu atskiro Kaunas - Ryga, bet to irgi nebus. Tad 2 pagal dydi Lietuvos miestas ir toliau turės laukti kol užbaigs rail baltica, o čia maždaug dar pora šimtų metų laukimoParašė Atpildas Rodyti pranešimą
O gal yra kokie nenaudojami logiški bėgiai Kaunas - Panevėžys ir gal būtu įmanoma paleisti Kaunas - Panevėžys - Ryga? Nežinau ar yra bėgiai tarp Kauno ir Panevėžio ir Panevėžio - Rygos ar kokio LAtvijos miesto iš Panevežio kuris važiuotu į Ryga, o dar prijungti kokius Kėdainius ar Jonava, juose yra yra pakankamai liaudies. Vis dar pykstu, kad Vilnius - Ryga nestos Jonavoje ir Kėdainiuose, kai pro tas stotis pravažiuos..
- 1 patinka
Comment
-
Duomenų patikimumas nėra 100%, bet daugmaž patikimas. Kiek žinau iš savų šaltinių, Šiauliai-Joniškis išties yra 80km/h.Parašė Briedis Rodyti pranešimąTame pačiame openrailwaymap.org žemėlapyje parodyta, kad Lentvario-Vievio tarpstotyje maksimalus greitis 130 km/h.
Tačiau atviras klausimas, ar pateikiami duomenys yra patikimi, nes, pvz., ruože Darbėnai-Skuodas rodomas 15-25 km/h greitis, nors faktiškai ten vietomis net bėgių nėra.
Ar yra info, kokia bus kelionės trukmė iš Vilniaus į Rygą? Prieš kelis metus kursavęs ukrainiečių traukinys maršrutą įveikdavo per kiek daugiau nei 4 val. 30 min., bet pakeliui turėdavo mažiau sustojimų.
Comment
-
airBaltic neskraido į Kauną (nors skraido net į Palangą), tai spėju tokio traukinio Ryga - Kaunas nebus apskritai. Reiks kauniečiams iki Šiaulių važiuoti persėdimui.Parašė John Rodyti pranešimą
Žinoma. Kaip yra rentabilūs lėktuvų, autobusų maršrutai ir privačių automobilių srautai. Problema čia nebent būtų nepakankamas capacity paklausos tenkinimui, nes akivaizdu, kad papildomi nauji riedmenys iki Gruodžio 27d. iš dangaus nenukris.
Comment
-
Kažin ar su lersėdimu daug kas rinktųsi vietoj tiesioginio autobusoParašė Lettered Rodyti pranešimą
airBaltic neskraido į Kauną (nors skraido net į Palangą), tai spėju tokio traukinio Ryga - Kaunas nebus apskritai. Reiks kauniečiams iki Šiaulių važiuoti persėdimui.
Comment
-
Kad traukinys Vilnius - Ryga nestos nei Jonavoje nei Kėdainiuose nors pravažiuos abiejų miestų stotisParašė Petr Rodyti pranešimąLabai lengvai išsprendžiamas Kauno prijungimas. Paleisti Pesą arba vagoną iš Kauno į Jonavą ir jį prijungti prie traukinio Vilnius - Ryga Jonavoje. Sprendimas pigiau grybo. Tokia praktika daugelyje šalių naudojama.
Tas pats ir su Klaipėda
Comment
-
Tikriausiai nelabai, nebent persėdimas būtų labai patogus. Bet šiaip, turint omeny, kad iš Kauno eina normali jungtis į Kaišiadorys-Šiauliai mainline, yra absurdiška, kad iš Kauno nevažiuoja tiesioginis traukinys į Rygą. Taip pat absurdiška, kad Kaunas-Šiauliai nevažiuoja, tarkim, bent kas 2 valandas. Daug nesąmonių vyksta su geležinkeliais, ir tai vyksta ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje. Šiaip, gali būti, kad būtent latviai čia kalčiausi, nes nepanašu, kad jie apskritai rodo bent kokį entuziazmą turėti tarptautinius maršrutus, kurie jiems bus neabejotinai labai naudingi.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kažin ar su lersėdimu daug kas rinktųsi vietoj tiesioginio autobuso
- 5 patinka
Comment
-
Labai norint bus galima persėsti Kaišiadoryse. Ir nereikės papildomos pesos į Jonavą.Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Kad traukinys Vilnius - Ryga nestos nei Jonavoje nei Kėdainiuose nors pravažiuos abiejų miestų stotis
Comment
Comment