Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Na o kas dėl vagonų, nemanau kad įmanoma labai tiksliai atsakyti. Šiaip keleiviniai vagonai labai nedaug prisideda prie degalų išdeginimo, tai įtakoja kiek keleivių vagone, kokios oro ir reljefo sąlygos.
    Vagonų skaičius sąstate turi įtakos kuro sąnaudoms. Kuo daugiau vagonų sąstate, tuo sąlyginai mažiau kuro sudeginama vienam vagonui traukti.
    Keleivių skaičius žymios įtakos kuro sąnaudoms neturi, kadangi tuščio keleivinio vagono masė jau yra apie 62 t. ir jeigu jį užpildyti labai riebiais keleiviais, tai jo masė padidėtų gal apie 3 t.

    Dėl kitų dvejų teiginių pilnai su tavimi sutinku.
    Yra dar vienas veiksnys, kuris turi didelę reikšmę keleivinio lokomotyvo kuro sąnaudoms. Tai keleivių konfortui (apšvietimui, salonų kondicionavimui, šildymui) reikalinga elektros energija, kurią gamina prie vagonų aširačių prijungti elektros generatoriai arba kabeliu tiekiama iš lokomotyvo.
    Šaltuoju metų laiku, tai kartais sudaro apie 30 proc. degalų sąnaudų.

    Comment


      ER20-033 su traukiniu Klaipeda - Vilnius Radviliskyje. Nelabai kokybiska, nes pries saule seselyje fotografuota.

      Comment


        Jau kita mašina tampo keleivinį... Kai aš fotkinau buvo 019.

        Comment


          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          Jau kita mašina tampo keleivinį... Kai aš fotkinau buvo 019.
          LT-2 keicia silumvezius priklausomai nuo to kada kokiai reikia daryti TP-3, bet kiek teko matyti keleiviniame eisme buvo 019, 033, berods dar 034 buvo.. sitas ir kaitalios matyt, nes nepatogu kaskart KLUB'a perinstaliuot keiciant paskirti

          Comment


            Parašė osnas Rodyti pranešimą
            atsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
            nuo vilniaus iki klaipedos vezant 12 vagonu sudegina apie 1000 litru +/-

            Comment


              Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
              nuo vilniaus iki klaipedos vezant 12 vagonu sudegina apie 1000 litru +/-
              O TEP70 ar BS'as kiek?
              TEP60 isvis turbut kartais daugiau, jau nesnekant apie tepala.

              Comment


                Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                O TEP70 ar BS'as kiek?
                TEP60 isvis turbut kartais daugiau, jau nesnekant apie tepala.
                TEP70 tokiam paciam sastato svoriui apie 1100 litru, BS tiek pat, kadangi varikliai vienodi... labai didelio skirtumo tarp Siemensu ir TEP'u nera, kadangi ir ten ir ten variklis yra keturtaktis, todel jo siluminis efektyvumas yra mazdaug vienodas... didesni degalu sanaudu skirtuma galima pamatyti stebint senu 2M62 varikliu ir Siemensu sanaudas, taciau jeigu lyginti 2M62M su ER20CF tai CATERPILLAR varikliai salyginiam darbui yra ekonomiskesni ir beje pasizymi beveik nulinemis alyvos sanaudomis...
                o del TEP60 tai tikrai vartoja nemazai variklines alyvos, bet ir nerekiai pamirst kad
                ju varikliai yra dvitakciai.

                Comment


                  Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                  TEP70 tokiam paciam sastato svoriui apie 1100 litru, BS tiek pat, kadangi varikliai vienodi... labai didelio skirtumo tarp Siemensu ir TEP'u nera, kadangi ir ten ir ten variklis yra keturtaktis, todel jo siluminis efektyvumas yra mazdaug vienodas... didesni degalu sanaudu skirtuma galima pamatyti stebint senu 2M62 varikliu ir Siemensu sanaudas, taciau jeigu lyginti 2M62M su ER20CF tai CATERPILLAR varikliai salyginiam darbui yra ekonomiskesni ir beje pasizymi beveik nulinemis alyvos sanaudomis...
                  o del TEP60 tai tikrai vartoja nemazai variklines alyvos, bet ir nerekiai pamirst kad
                  ju varikliai yra dvitakciai.

                  Bet TEP70 variklis stiprokai galingesnis, jau nesnekant apie darbini turi...
                  Galvojau, kad SIEMENS'as turetu buti ekonomiskesnis negu TEP'ai.
                  O 60'ukai konstrukciskai negali alyvos nevalgyt, bet nei vienas kitas lokomotyvas neturi tokio variklio garso, net 2TE10'uku dvitakciai

                  Comment


                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                    Bet TEP70 variklis stiprokai galingesnis, jau nesnekant apie darbini turi...
                    Galvojau, kad SIEMENS'as turetu buti ekonomiskesnis negu TEP'ai.
                    O 60'ukai konstrukciskai negali alyvos nevalgyt, bet nei vienas kitas lokomotyvas neturi tokio variklio garso, net 2TE10'uku dvitakciai
                    2TE10 garsas turi savo ypatumus..ten juk ir variklis kitoks jei as neklystu...

                    Comment


                      Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                      2TE10 garsas turi savo ypatumus..ten juk ir variklis kitoks jei as neklystu...
                      Pagrindinė 2TE10 variklio 1OD100 ypatybė yra ta, kad jo kiekvienam cilindre yra po du stūmoklius, judančius priešingomis kryptimis, taigi šis variklis turi du alkūninius velenus, sujungtus tarpusavyje.

                      Comment


                        Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                        2TE10 garsas turi savo ypatumus..ten juk ir variklis kitoks jei as neklystu...
                        TEP 60 variklis V formos, o pas 2TE10 - cilindrai eileje su vienas priesais kita judanciais stumokliais. 2TE10 dirbant minimaliomis apsukomis garsas primena burbuliavima, o TEP60 dusliai bumpsi

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Pagrindinė 2TE10 variklio 1OD100 ypatybė yra ta, kad jo kiekvienam cilindre yra po du stūmoklius, judančius priešingomis kryptimis, taigi šis variklis turi du alkūninius velenus, sujungtus tarpusavyje.
                          as ta ir turejau omeny,bet nebuvau tikras ar toks variklis jame sumontuotas kaip ir 2TE116... Rygoj teko aplandziot viena 2TE116, tai variklis tikrai "monstras", paleidimo metu atrodo kad zemes drebejimas ir tornado vienu metu

                          Comment


                            Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                            as ta ir turejau omeny,bet nebuvau tikras ar toks variklis jame sumontuotas kaip ir 2TE116... Rygoj teko aplandziot viena 2TE116, tai variklis tikrai "monstras", paleidimo metu atrodo kad zemes drebejimas ir tornado vienu metu
                            2TE116 dyzelis jei neklystu yra 1A-5D49, panašus į TEP70.

                            Comment


                              Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                              TEP 60 variklis V formos, o pas 2TE10 - cilindrai eileje su vienas priesais kita judanciais stumokliais. 2TE10 dirbant minimaliomis apsukomis garsas primena burbuliavima, o TEP60 dusliai bumpsi
                              na man kazkaip arciau sirdies vis delto CAT'o garsas, nors kiti ir sako kad panasu i "paprastos furos" garsa, bet man kuo tyliau variklis veikia tuo geriau

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                2TE116 dyzelis jei neklystu yra 1A-5D49, panašus į TEP70.
                                taip kolega, tavo tiesa! radau pas save dbr fotkes is Rygos, ten buvo vis delto 2TE10

                                Comment


                                  Jei apie variklius pradėjom šnekėti, tai gal bus dar nemačiusių šito video. Stovėjom ir neatsigėrėjom tikrojo "Taiga trommelio" garso. Gal vienintelis likęs gyvas M62 su originaliu 14D40 varikliu ir be duslintuvo...

                                  Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.10.03, 23:24.

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    2TE116 dyzelis jei neklystu yra 1A-5D49, panašus į TEP70.
                                    Taip, TEP70 variklis yra tos pacios seimos kaip ir 2TE116, t.y. keturtaktis...

                                    Comment


                                      Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                      Taip, TEP70 variklis yra tos pacios seimos kaip ir 2TE116, t.y. keturtaktis...

                                      O būna tokių dalykų kaip dvitaktis dyzelis?,nes kiek žianau dvitakciu,tai tik benzininius...

                                      Comment


                                        Klausykit, o kaip tema vadinasi?

                                        Comment


                                          Buna dvitakciu dyzeliu. Tep60 dvitaktis dyzelis. Bet tie dvitakciai jau po truputi "iseina is musu" Beje amerikieciai naudoja dar ir dabar dvitakcius dyzelius ir nlb zada atsisakyti.
                                          Tegu pataiso mane jei klystu bet rodos seni M62 varikliai ir dvitakciai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X