Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Prieš 12 min. per Hesą Palemono link pralėkė vienas,pabrėžiu vienas Siemensas,nusitempdamas paskui save dar 61 vagoną,tai jis toks galingas,kad gali tokį sąstatą vilktis?
Komentuoti:
-
Tikslas - užtikrinti lokomotyvo gerą techninię būklę, dažnumas - kas 24000 darbo valandų.
Komentuoti:
-
Tikrai įspūdingas filmukas - o kaip tai vadinasi (ne žargonu), koks to tikslas ir dažnumas?Parašė John Rodyti pranešimą
Filmukas, pristatantis „Siemens“ ir UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ darbo procesus. Jame užfiksuotas lokomotyvų perrinkimas.
Komentuoti:
-
Nerealus video
Iš Wide Wings FB:
https://www.facebook.com/widewingsst...9558751465558/Filmukas, pristatantis „Siemens“ ir UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ darbo procesus. Jame užfiksuotas lokomotyvų perrinkimas. Tai pirmasis „Wide Wings“ filmukas, kurtas vien tik timelapse principu.
Komentuoti:
-
Kiek kolegos is Kauno sake, kad gavo kaunieciai viena ER20. Gal del to ir yra priežzastisParašė Vitas Rodyti pranešimąKada tik anksti rytą atsiduriu Kaune arčiau geležinkelio, vis pamatau šiam miestui nebūdingą riedmenį - "Siemensą", šilumvežį ER20. Vis į Kauno geležinkelio stotį atvažiuoja ~6:30-6:35h (kai tik pravažiuoja greitasis traukinys į Vilnių, iš Kauno išvykstantis 6:23h) nuo Vilniaus pusės, be vagonų.
Maršruto tęsinio jau nežinau, kadangi lokomotyvą vis pamatau nuo R. Kalantos gatvės viaduko arba nuo pėsčiųjų tilto.
Kad šis lokomotyvas važiuotų į Šančių depą ("žemutinę stotį"), tikėtina mažai. Realu tikėti, kad važiuoja į Kybartus.
Nejaugi šie "Siemensai" iš Kybartų į Vilnių grįžta su RŽD keleiviniais traukiniais (ar jau nepakanka TEP-ų?).
Netolimoje ateityje apie 6:30h stengsiuosi pabūti Kauno geležinkelio stotyje, tai dėl "Siemensų" važiavimo gal bus aiškiau.
Komentuoti:
-
Kada tik anksti rytą atsiduriu Kaune arčiau geležinkelio, vis pamatau šiam miestui nebūdingą riedmenį - "Siemensą", šilumvežį ER20. Vis į Kauno geležinkelio stotį atvažiuoja ~6:30-6:35h (kai tik pravažiuoja greitasis traukinys į Vilnių, iš Kauno išvykstantis 6:23h) nuo Vilniaus pusės, be vagonų.
Maršruto tęsinio jau nežinau, kadangi lokomotyvą vis pamatau nuo R. Kalantos gatvės viaduko arba nuo pėsčiųjų tilto.
Kad šis lokomotyvas važiuotų į Šančių depą ("žemutinę stotį"), tikėtina mažai. Realu tikėti, kad važiuoja į Kybartus.
Nejaugi šie "Siemensai" iš Kybartų į Vilnių grįžta su RŽD keleiviniais traukiniais (ar jau nepakanka TEP-ų?).
Netolimoje ateityje apie 6:30h stengsiuosi pabūti Kauno geležinkelio stotyje, tai dėl "Siemensų" važiavimo gal bus aiškiau.
Komentuoti:
-
Jaunas mašinistas pasirodo jį "nuvairavo".Dirba tik kelis mėnėsius. LG atstovai tikina , kad jo neatleis ir piniginių nuobaudų neskirs , o tobulins įgudžius. Nuriedėjimo priežastis - apakino saulė vargšą.Parašė doncius Rodyti pranešimą
Straipsnis:
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=65551384
Dar:
http://kauno.diena.lt/naujienos/krim...3#.U-ufTcbHqFI
Komentuoti:
-
Sveiki, nežinojau kur tiksliai įkelt, tad dalinuosi čia. Radviliškyje Siemens`as matyt nelabai spėjo sustot ir nulekė nuo bėgių. Lokomotyvas buvo be vagonų ir pajudėjo iš parko. Pasak vietoje dirbančių vykis įvyko prie 5 posto netoli Ilguočių pervažos.

Paskutinis taisė doncius; 2014.08.13, 13:12.
Komentuoti:
-
Ar visi Siemens ER20 CF lokomotyvai yra naudojami? Vienas pervažoje buvo susidūręs su sunkvežimiu ar autobusu, kitam su vežimėliu kažkokios problemos buvo...
Komentuoti:
-
Lokomotyvui smėlis reikalingas tam, kad traukiant sunkesnį krovinį ar važiuojant įkalnėn, neprasisuktų ratai. Specialia sistema jis yra purškiamas ant bėgių iš kart prie lokomotyvo ratų.
Komentuoti:
-
tai siemense tik 270kg smelio pilasi? kazkur radau info kad pilasi 610, tai kur tiesa?Parašė rakolioux Rodyti pranešimąpriekines po 90 vidurines po45
Komentuoti:
Komentuoti: