Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Prieš 12 min. per Hesą Palemono link pralėkė vienas,pabrėžiu vienas Siemensas,nusitempdamas paskui save dar 61 vagoną,tai jis toks galingas,kad gali tokį sąstatą vilktis?
Komentuoti:
-
Tikslas - užtikrinti lokomotyvo gerą techninię būklę, dažnumas - kas 24000 darbo valandų.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Filmukas, pristatantis „Siemens“ ir UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ darbo procesus. Jame užfiksuotas lokomotyvų perrinkimas.
Komentuoti:
-
Nerealus video
Iš Wide Wings FB:
Filmukas, pristatantis „Siemens“ ir UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ darbo procesus. Jame užfiksuotas lokomotyvų perrinkimas. Tai pirmasis „Wide Wings“ filmukas, kurtas vien tik timelapse principu.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKada tik anksti rytą atsiduriu Kaune arčiau geležinkelio, vis pamatau šiam miestui nebūdingą riedmenį - "Siemensą", šilumvežį ER20. Vis į Kauno geležinkelio stotį atvažiuoja ~6:30-6:35h (kai tik pravažiuoja greitasis traukinys į Vilnių, iš Kauno išvykstantis 6:23h) nuo Vilniaus pusės, be vagonų.
Maršruto tęsinio jau nežinau, kadangi lokomotyvą vis pamatau nuo R. Kalantos gatvės viaduko arba nuo pėsčiųjų tilto.
Kad šis lokomotyvas važiuotų į Šančių depą ("žemutinę stotį"), tikėtina mažai. Realu tikėti, kad važiuoja į Kybartus.
Nejaugi šie "Siemensai" iš Kybartų į Vilnių grįžta su RŽD keleiviniais traukiniais (ar jau nepakanka TEP-ų?).
Netolimoje ateityje apie 6:30h stengsiuosi pabūti Kauno geležinkelio stotyje, tai dėl "Siemensų" važiavimo gal bus aiškiau.
Komentuoti:
-
Kada tik anksti rytą atsiduriu Kaune arčiau geležinkelio, vis pamatau šiam miestui nebūdingą riedmenį - "Siemensą", šilumvežį ER20. Vis į Kauno geležinkelio stotį atvažiuoja ~6:30-6:35h (kai tik pravažiuoja greitasis traukinys į Vilnių, iš Kauno išvykstantis 6:23h) nuo Vilniaus pusės, be vagonų.
Maršruto tęsinio jau nežinau, kadangi lokomotyvą vis pamatau nuo R. Kalantos gatvės viaduko arba nuo pėsčiųjų tilto.
Kad šis lokomotyvas važiuotų į Šančių depą ("žemutinę stotį"), tikėtina mažai. Realu tikėti, kad važiuoja į Kybartus.
Nejaugi šie "Siemensai" iš Kybartų į Vilnių grįžta su RŽD keleiviniais traukiniais (ar jau nepakanka TEP-ų?).
Netolimoje ateityje apie 6:30h stengsiuosi pabūti Kauno geležinkelio stotyje, tai dėl "Siemensų" važiavimo gal bus aiškiau.
Komentuoti:
-
Parašė doncius Rodyti pranešimą
Straipsnis:
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=65551384
Dar:
http://kauno.diena.lt/naujienos/krim...3#.U-ufTcbHqFI
Komentuoti:
-
Sveiki, nežinojau kur tiksliai įkelt, tad dalinuosi čia. Radviliškyje Siemens`as matyt nelabai spėjo sustot ir nulekė nuo bėgių. Lokomotyvas buvo be vagonų ir pajudėjo iš parko. Pasak vietoje dirbančių vykis įvyko prie 5 posto netoli Ilguočių pervažos.
Paskutinis taisė doncius; 2014.08.13, 12:12.
Komentuoti:
-
Ar visi Siemens ER20 CF lokomotyvai yra naudojami? Vienas pervažoje buvo susidūręs su sunkvežimiu ar autobusu, kitam su vežimėliu kažkokios problemos buvo...
Komentuoti:
-
Lokomotyvui smėlis reikalingas tam, kad traukiant sunkesnį krovinį ar važiuojant įkalnėn, neprasisuktų ratai. Specialia sistema jis yra purškiamas ant bėgių iš kart prie lokomotyvo ratų.
Komentuoti:
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąpriekines po 90 vidurines po45
Komentuoti:
Komentuoti: