Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Na kažkaip įdomiai. Ar neturėtų gautis mažesnės energijos sąnaudos tiesiogiai sukant visus ratus iš dyzelinio variklio? Juk papildomi mechanizmai reiškia ir papildomą energiją trinčiai, šilumai, padidėjusiam svoriui ir pan. Ar čia kaip hibridiniai automobiliai elektrą naudoja tik pradedant važiuoti?
-
Ne, šilumvežiai visada taip veikia. Tokiu pat principu veikia ir laivų varikliai, kiek žinau. Gal Eimantas pataisytų, jei ka klystu. Iš principo nepadarysi tokio dydžio sankabos, kai reikėtų pavaras perjunginėti. Be to, pabandyk tu tokią masę iš vietos iš karto pajudinti - sankaba iš karto pradėtų degti arba variklis pradėtų užgesinėti.Parašė GNU Rodyti pranešimąNa kažkaip įdomiai. Ar neturėtų gautis mažesnės energijos sąnaudos tiesiogiai sukant visus ratus iš dyzelinio variklio? Juk papildomi mechanizmai reiškia ir papildomą energiją trinčiai, šilumai, padidėjusiam svoriui ir pan. Ar čia kaip hibridiniai automobiliai elektrą naudoja tik pradedant važiuoti?
Comment
-
Dabar pagalvojau, o kodėl tada LG nenusipirko hibridinių lokomotyvų, kurie būtų "maitinami" tiek dyzeliu, tiek elektra - elektrifikuotuose ruožuose? Ale tokio: http://references.transportation.sie...239&div=6&l=en
Comment
-
na elektrifikuota grubiai tariant Vilnius - Kaunas, o ir viduryje, Kaišiadoryse kelias skiriasi į Klaipėdą ir į Kaliningradą, o tai šiaip jau pagrindiniai Lg vežimų tikslai. taip kad pirmas teiginys atmestas. antras teiginys yra su paklaida. nominalas 25kV.Parašė Nikas Rodyti pranešimąNES:
1.Pas mus elektrofikuotų kelių tik 121km ir tai ruožas, kuris nera labai apkrautas prekiniai traukiniais.
2. Mūsų srovė yra kitokia - AC 27,5kV.
Manau dar ir kaina turi įtakos.
padalink iš ašių skaičiaus (138/6=23t) ir gausis visai normaliai. t.y. tiek kiek leidžiama (žiūr. www.litrail.lt toliau reikia nerti į infrastruktūra ir skaityti tinklo nuostatus)Parašė robertas Rodyti pranešimąMatau, kad labai didele silmvezio mase - net 138 tonos. O tai kartu reiskia ir didele asies apkrova i begi. Kazin, ar nereikes modernizuoti gelezinkeliu liniju tokiai aprovai, kai taip buvo padaryta kazkada Estijoje isigijus amerikietisku silumveziu su didele apkrova?Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Gal kartais ir užklys, ir tai turbūt per bandymus. Šiaip juos dažniausiai bus galima pamatyti nuo Vilniaus iki Radviliškio, ir nuo Radviliškio iki Klaipėdos (tiesiai ir gal per Pagėgius).Parašė Aš Rodyti pranešimą/\ realu Kaune juos pamatyt? Turiu omeny, dirbančius.
Comment
-
Rytoj nuo 11 iki 12 val. stotyje.Parašė Perfect Rodyti pranešimąGal kas į ER 20 prezentaciją nuėjot?
Comment
-
Turbūt priešpaskutinis modernizuotas 2M62(2M62U)? Tie vagonai turbūt irgi modernizuoti neseniai.Parašė robertas Rodyti pranešimąVienoje iš nuotraukų matomas šilumvežis 2M62U-0284M - taip pat prezentacijoje dalyvaujantis eksponatas, siekiant pabrėžti "Lietuvos geležinkelių" technikos modernizaciją ir pažangą.
Į vidų ir fotografuoti ten leido?
Comment
-
Nebūtų Lietuva, jei "Lietuvos geležinkeliai" nepadarytų absurdiškų sprendimų... Lokomotyvo ER20-001 prezentacija buvo surengta tik VIP asmenims (inžinieriams, LG ir SIEMENS atstovams, politikams bei žurnalistams) su išankstiniais kvietimais, tad ne kiekvienas norintis galėjo pasigėrėti naujausiu "Lietuvos geležinkelių" pirkiniu. Pati prezentacija vyko pirmame stoties perone, o riedmenys buvo išdėstyti pirmame kelyje. Visas peronas akylai buvo saugomas apsaugos darbuotojų, net pačios stoties viduje vaikė keleivius nuo suoliukų, kad "netrukdytų praeiti svarbiems asmenims". Todėl tie, kas nepapuolė į oficialią prezentaciją, fotografavo iš antro perono ir nuo tilto (tame tarpe ir aš), o apie lokomotyvo apžiūrėjimą iš arti buvo galima tik pasvajot...Turbūt priešpaskutinis modernizuotas 2M62(2M62U)? Tie vagonai turbūt irgi modernizuoti neseniai.
Į vidų ir fotografuoti ten leido?
Ekspozicijoje buvo rodomi ER20-001, 2M62U-0284 ir pora keleivinių modernizuotų vagonų. Šalia technikos veikė ir stendas, kuriame buvo pateikta informacija apie modernizuojamus manevrinius šilumvežius, tačiau daugiau sužinoti nieko nepavyko.Paskutinis taisė vectron; 2007.10.07, 17:36.
Comment
-
Jis pirmas toks, tai dar testuojamas-bandomas. Netrukus antrasis turėtų pasirodyti.Parašė Perfect Rodyti pranešimąTuriu klausimuką, ar naujasis SIEMENS ER20 vis dar testuojamas-bandomas, ar jau įkinkytas į sąstatus?Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 22:02.
Comment
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąEimantai, gal zinai kada tiksliai pasirodis ER20-002 Mukrane?
ER20-001 jau buvo Vilniuje su krovininiu sąstatu.
Comment
-
RytojParašė ivanivanov Rodyti pranešimąEimantai, gal zinai kada tiksliai pasirodis ER20-002 Mukrane?
keltas 11 val. berods.
Comment


Comment