Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Nu va čia tai jooooooo...
    Čia tai negėda.
    Laukiu nesulaukiu

    Comment


      #42
      34 , bijau net pagalvot kiek toks vienas mažuliukas kainuoja...

      Comment


        #43
        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
        34 , bijau net pagalvot kiek toks vienas mažuliukas kainuoja...
        Per 12 mln. litų.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #44
          Gal kas girdėjot kada Lietuvoje pasirodys? Juk turėtų jau kažkada greitai...

          Comment


            #45
            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
            Gal kas girdėjot kada Lietuvoje pasirodys? Juk turėtų jau kažkada greitai...
            Pirmasis turėtų rugsėjį, o likę iki 2009, bet gamintojai vėluoja

            Comment


              #46
              Gal kas girdejot, gal jau Siemens Euroruneris pasiekė LG?

              Comment


                #47
                Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                Gal kas girdejot, gal jau Siemens Euroruneris pasiekė LG?
                Sekmadienį keltu Vilnius turėtų pasiekti Lietuvą, keltas atvyksta 11 val., o 14 d. prezentacija. Informacija neoficiali, ir konkrečiau nežinau.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #48
                  10 ir 11 dienom prezentacijos, visiem ir nemokamai galit siemens pamatyti... daugiau info www.mokslofestivalis.eu
                  Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                  Comment


                    #49
                    Gaila kad nepatogiu laiku, daug kam paskaitos/darbas

                    Comment


                      #50
                      Klaipėdos stotis, šiandien

                      M62K-1250 su ER20-001 iš Draugystės stoties į Radviliškį (visi Siemens'ai bus Radviliškio depo):



                      Mašinisto pusė:




                      Padėjėjo (šiaip pritaikytas valdyti vienu asmeniu):


                      MTU dyzelis:
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #51




                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #52
                          Ačiū už reportažą.
                          Paskutinis taisė Perfect; 2007.09.10, 17:43.

                          Comment


                            #53
                            Dėkui, Eimantai, už įdomias nuotraukas.
                            ______________
                            The Division Bell

                            Comment


                              #54
                              Tikras gražuoliukas
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                #55
                                Pagaliau. Ilgai lauktas momentas
                                Ir spalva graži.

                                Comment


                                  #56
                                  /\ realu Kaune juos pamatyt? Turiu omeny, dirbančius.
                                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                                  Comment


                                    #57
                                    vo cia tai daiktas
                                    Neišmeskite spalvų

                                    Comment


                                      #58
                                      Lietuvos geležinkeliai įsigijo moderniausią Europoje dyzelinį-elektrinį lokomotyvą

                                      Info: www.transp.lt

                                      Kaip panešė AB „Lietuvos geležinkeliai“, jų užsakymu pagamintas moderniausias Europoje šešių ašių dyzelinis-elektrinis „Siemens“ lokomotyvas „Eurorunner ER20 CF“. Šių metų rugsėjo 9 dieną keltu Mukranas – Klaipėda jis buvo atplukdytas į Lietuvą. 138 tonas sveriantis lokomotyvas iš Klaipėdos nugabentas į Radviliškio lokomotyvų depą, kur prieš pradedant eksploataciją bus atliekami jo bandymai.

                                      Pagal 2005 metų liepos 21 dieną AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir „Siemens“ AG Transporto sistemų grupės pasirašytą sutartį iki 2009 metų vidurio bus pagaminti ir pristatyti dar 33 nauji prekiniai lokomotyvai. Jų projektavimo ir gamybos darbai atliekami „Siemens“ lokomotyvų gamykloje Miunchene.

                                      “Siemens” 6 ašių dyzeliniai-elektriniai lokomotyvai galės vežti 6000 tonų sąstatą. Šių lokomotyvų konstrukcinis greitis – 120 km/h. Jie bus su valdymo kabinomis abiejuose galuose ir 2000 kW galios dyzeliniu varikliu. Lokomotyvą galės valdyti vienas mašinistas, kurio darbą palengvins bortinis kompiuteris ir diagnostikos sistema. Jos pagalba bus galima kontroliuoti visų sistemų darbą: variklio, traukos sistemos funkcionavimą. Vežant didelius sąstatus, bus galimybė iš vienos kabinos valdyti 3 lokomotyvus.

                                      Oficialus pirmo „Siemens“ lokomotyvo „Eurorunner ER20 CF“ pristatymas įvyks Vilniaus centrinėje geležinkelio stotyje spalio 5d.

                                      Comment


                                        #59
                                        Ką reiškia "dyzelinis-elektrinis"? Juk turi tik dyzelinį variklį...

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                          Ką reiškia "dyzelinis-elektrinis"? Juk turi tik dyzelinį variklį...
                                          Tai reiškia, kad lokomotyvai veikia dviem principais:
                                          1. Dyzelis suka generatorių, kuris gamina elektros srovę, ši atitinkamai soka elektros variklius, kurie suka ratus
                                          2. Dyzelis suka hidraulinį variklį, kuris suka ratus.

                                          Schema su pavarų dėže ya tik kai kuriuose siaurojo geležinkelio komotyvuose

                                          Comment

                                          Working...
                                          X