Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    Comment


      Jau užsilenkė variklis?
      Nuo ko gi, resurso gi tikrai dar neišvažinėjo?

      Comment


        nesidomejau kodel bet va uzsilenke

        Comment


          Tik foto galima buvo dar didesnes įkelt.

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Tik foto galima buvo dar didesnes įkelt.
            MIelai kaip tau,ikelsiu ir didesnias.....

            Comment


              dirbta tai kai kelininkai - stovi... ziuri...

              Comment


                Parašė JlL Rodyti pranešimą
                dirbta tai kai kelininkai - stovi... ziuri...
                kol variklio vieton neistate - varztu nepasukiosi. todel ir "stovi...ziuri..."
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė John
                  Ar tikrai uzsilenke? Gal kas zino daugiau, kas ir kaip?
                  Aš nežinau, tik va apie Norvegijos geležinkelius skaitinėdamas perskaičiau, kad jie prieš kelioliką metų visą seriją lokomotyvų Siemensui atgal grąžino nes nepatikimi pasirodė (Vikipedija apie Di 6).
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė John
                    Ar tikrai uzsilenke? Gal kas zino daugiau, kas ir kaip?
                    Man irgi butu idomu suzinoti.

                    Comment


                      Gal gausiu kokia informacija parasysiu.

                      Comment


                        Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                        Gal gausiu kokia informacija parasysiu.
                        Gal turi šnipų geležinkeliuose?

                        Comment


                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                          Gal turi šnipų geležinkeliuose?
                          Nu taip Giminaičiai mano keli dirba nu tai paklausiu pasakis ,vienas iš jų yra Radviliski

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Aš nežinau, tik va apie Norvegijos geležinkelius skaitinėdamas perskaičiau, kad jie prieš kelioliką metų visą seriją lokomotyvų Siemensui atgal grąžino nes nepatikimi pasirodė (Vikipedija apie Di 6).
                            Bet Siemens'o Eurorunner klasės lokomotyvai pelnė pripažinimą. ER20BF ir ER20BU daug kur eksploatuojami.

                            Comment


                              Ieškojau temos kur patalpinti ir atradau jau seniai užmirštą šią. Fotografuota šiandien.

                              Comment


                                penktadieni vaziavau iki kretingos, tempe 70BS, sekmadieni grizau iki vilniaus jau tempe ER20, negaliu pasakyti kuris nr. bet realiai skirtumo kaip ir jokio nepajutau. na gal pora kartu truktelejo siemensas, bet visa kita normaliai buvo.

                                Comment


                                  Parašė osnas Rodyti pranešimą
                                  penktadieni vaziavau iki kretingos, tempe 70BS, sekmadieni grizau iki vilniaus jau tempe ER20, negaliu pasakyti kuris nr. bet realiai skirtumo kaip ir jokio nepajutau. na gal pora kartu truktelejo siemensas, bet visa kita normaliai buvo.
                                  Tai kad turbut labiausiai priklauso nuo masinisto

                                  Comment


                                    Truktelejo ne del silumvezio kaltes Beje su masinistai kalbejau kurie jau vaziavo i Klaipeda su Siemensu (paciam dar neteko tai is pat pradziu nlb norejo imt. Pirmyn atgal suvazineja,padaro viena kelione ir atvaziave praso kad tik Siemensa duotu i Klaipeda Komfortas

                                    Comment


                                      atsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas

                                      Comment


                                        Parašė osnas Rodyti pranešimą
                                        atsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
                                        Atsakyti tiksliai ir tiesiai šviesiai negaliu, bet pagooglinęs radau keletą įdomių, nors labai besidominantiems jau ne naujų faktų. Kai kurios rastos informacijos net negaliu nurodyti konkretaus šaltinio, bet kam labai jo reikės, gali nukopijuoti pacituotą frazę ir per tą patį google susirasti.

                                        Nuo 2007 m. Lietuvoje pradėtas atnaujinti lokomotyvų parkas — įsigyti nauji 34 Siemens Eurorunner ER20 CF lokomotyvai. Kol kas tai galingiausias ir sunkiausias dyzelinis lokomotyvas Europoje. Jo svoris 138 t, ilgis — 22,85 m, jis gali traukti iki 6 000 t sąstatą. Variklio galia — 2 000 kW. Degalų bako talpa – 7 000 l. Didžiausias greitis – 120 km/h.
                                        Šaltinis: http://e-stud.vgtu.lt/users/files/de...riemones_5.pdf

                                        2007 m. į Lietuvą atkeliavo pirmieji 4 „Eurorunner" dyzeliniai Siemens lokomotyvai „ER 20 CF". UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas" modernizuoti 5 prekiniai lokomotyvai 2M62 (10 sekcijų), 1 manevrinis lokomotyvas. Modernizavus lokomotyvą, jo eksploatavimo sąnaudos sumažėja apie 30%.
                                        Šaltinis: verslas.elta.lt

                                        Weighing in at 138 metric tons, the ER20 CF is one of the heaviest locomotives in Europe and, in double-heading mode, can pull trains weighing as much as 6,000 metric tons. Up till now, freight locomotives operating in Lithuania could only haul 4,000 metric tons at most. And when it comes to comparing fuel consumption, the ER20 CF is 40 percent more efficient than the legacy locomotives from other vendors.
                                        Šaltinis: http://w1.siemens.com/press/en/press...o200810002.htm

                                        Iš kitų pardavėjų siūlomų lokomotyvų „ER20 CF“ išsiskiria degalų sąnaudomis – „Siemens“ lokomotyvas yra 40 proc. ekonomiškesnis.
                                        Šaltinis: http://www.verslosavaite.lt/index.ph...okomotyvu.html

                                        Na o kas dėl vagonų, nemanau kad įmanoma labai tiksliai atsakyti. Šiaip keleiviniai vagonai labai nedaug prisideda prie degalų išdeginimo, tai įtakoja kiek keleivių vagone, kokios oro ir reljefo sąlygos.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė osnas Rodyti pranešimą
                                          atsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
                                          na galiu tik pasakyti, kad er20 zenklia dali, kaip ir tep sudaro intensyvus
                                          eismo grafikas
                                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X