Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    snd radviliskio depe er 20 cecho duris iskale......
    bandysiu gaut nuotrauku....................
    O dėl kokios priežasties?

    Comment


      Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
      snd radviliskio depe er 20 cecho duris iskale......
      bandysiu gaut nuotrauku....................

      O kokia priežastis?

      Comment


        na kalte tai ekipiruotes masinisto, o kaip kas dar nzn tiksliai
        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

        Comment


          Beje, turetu greitu laiku 2 siemensai ir keleivinius vagonus trauks

          Comment


            Parašė padejejas Rodyti pranešimą
            Beje, turetu greitu laiku 2 siemensai ir keleivinius vagonus trauks
            Iš jau esančių? Ką juose perdaro? Atiduos LT-1?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Iš jau esančių? Ką juose perdaro? Atiduos LT-1?
              Turėtų bent jau reduktorių perdavimo skaičių pakeist
              O gal bus skirti tranzitiniams traukiniams, kurių grafikai nėra tokie įtempti kaip Vilnius-Klaipėda.

              Comment


                Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                Turėtų bent jau reduktorių perdavimo skaičių pakeist
                O gal bus skirti tranzitiniams traukiniams, kurių grafikai nėra tokie įtempti kaip Vilnius-Klaipėda.
                Nujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...

                Comment


                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Nujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...

                  Gaila senųjų TEP60
                  Suprantu, kad daug kuro ir tepalo ryja, bet užtat garsas nepakartojamas...
                  Įdomu kuriuos numerius nurašinės, nes visi dabar dirbantys yra po remonto Daugpilyje.

                  Comment


                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                    Gaila senųjų TEP60
                    Suprantu, kad daug kuro ir tepalo ryja, bet užtat garsas nepakartojamas...
                    Įdomu kuriuos numerius nurašinės, nes visi dabar dirbantys yra po remonto Daugpilyje.
                    Ne tik garsas, ir šiaip mieli jie tokie.

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Nujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...
                      Iš kur jau tos išvados tokios uztikrintos? variantu yra visokiausiu - pvz. TEP-60 i pensija - TEP-70 - tampyti tranzitiniu ir Klaipedos traukiniu - Siemensai - i Klaipeda. Beje, sis variantas siandien yra arciausiai realybes (nors ir nelabai logiska prekini lokomotyva varineti maksimaliu jo greiciu).

                      Comment


                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Iš kur jau tos išvados tokios uztikrintos? variantu yra visokiausiu - pvz. TEP-60 i pensija - TEP-70 - tampyti tranzitiniu ir Klaipedos traukiniu - Siemensai - i Klaipeda. Beje, sis variantas siandien yra arciausiai realybes (nors ir nelabai logiska prekini lokomotyva varineti maksimaliu jo greiciu).
                        Įtariu, kad ir Siemens'as ilgai neatlaikytų eksploatuojamas tokiu režimu (t.y. greičiais, artimais maksimaliam).

                        Comment


                          Atlaikyti tai atlaikys, bet kad ne į gerą tai tikrai, nes kelių būklė tikrai neideali.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Atlaikyti tai atlaikys, bet kad ne į gerą tai tikrai, nes kelių būklė tikrai neideali.
                            na turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..

                            Comment


                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              na turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..

                              O kokiu greiciu manevriniai tada vaziuoja N.Vilnia-Turmantas ruoze nejaugi velkasi 40km/h?

                              Ar pasiteisino LG pirkinys TEP70BS?

                              Comment


                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                O kokiu greiciu manevriniai tada vaziuoja N.Vilnia-Turmantas ruoze nejaugi velkasi 40km/h?

                                Ar pasiteisino LG pirkinys TEP70BS?
                                O kas jiems? Kad ir 40 km/h tegu velkasi, juk niekur neskuba, kaip sakoma... Laiko rezervas didelis...

                                Comment


                                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                  na turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..
                                  Pataisykit mane, jei suklysiu bet berods gerai pamenu, kad LG žadėjo maršrutui Vilnius - Klaipėda įsigyti paprastų keleivinių traukinių a la DR1A, tokiu atveju gal pakaktų turimų TEP70 (ir TEP70BS)?

                                  Comment


                                    Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                    Pataisykit mane, jei suklysiu bet berods gerai pamenu, kad LG žadėjo maršrutui Vilnius - Klaipėda įsigyti paprastų keleivinių traukinių a la DR1A, tokiu atveju gal pakaktų turimų TEP70 (ir TEP70BS)?
                                    Kažkodėl sunkokai įsivaizduoju DR1A maršrute Vilnius-Klaipėda. Nebent jo komfortas prilygtų dviaukščio EJ575 pirmajai klasei. Ir vėlgi, kaip tą DR1A suformuoti iš 12 vagonų? Sezono metu po tiek tempia TEP70. Na gerai, tuos didžiuosius traukinius temptų TEP70, o DR1A gali būti iš 5-6 vagonų, jei reikia. Tokiu atveju reikalingi papildomi traukinių maršrutai. Tikiu, kad viskas įmanoma ir viską galima išspręsti, bet vis tiek man keistokai atrodo...

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Iš jau esančių? Ką juose perdaro? Atiduos LT-1?
                                      LT-1 keleiviais neuzsiema
                                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                      Comment


                                        Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                        LT-1 keleiviais neuzsiema
                                        O kam priklauso keleiviniai šilumvežiai?
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          O kokiu greiciu manevriniai tada vaziuoja N.Vilnia-Turmantas ruoze nejaugi velkasi 40km/h?

                                          Ar pasiteisino LG pirkinys TEP70BS?
                                          Normaliu greičiu turi važiuoti ir dažniausiai važiuoja, svorio norma savo turi.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X