Parašė rakolioux
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąsnd radviliskio depe er 20 cecho duris iskale......
bandysiu gaut nuotrauku....................
O kokia priežastis?
Comment
-
Iš jau esančių? Ką juose perdaro? Atiduos LT-1?Parašė padejejas Rodyti pranešimąBeje, turetu greitu laiku 2 siemensai ir keleivinius vagonus trauks
Comment
-
Turėtų bent jau reduktorių perdavimo skaičių pakeistParašė Eimantas Rodyti pranešimąIš jau esančių? Ką juose perdaro? Atiduos LT-1?
O gal bus skirti tranzitiniams traukiniams, kurių grafikai nėra tokie įtempti kaip Vilnius-Klaipėda.
Comment
-
Nujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...Parašė AB13 Rodyti pranešimąTurėtų bent jau reduktorių perdavimo skaičių pakeist
O gal bus skirti tranzitiniams traukiniams, kurių grafikai nėra tokie įtempti kaip Vilnius-Klaipėda.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...
Gaila senųjų TEP60
Suprantu, kad daug kuro ir tepalo ryja, bet užtat garsas nepakartojamas...
Įdomu kuriuos numerius nurašinės, nes visi dabar dirbantys yra po remonto Daugpilyje.
Comment
-
Ne tik garsas, ir šiaip mieli jie tokie.Parašė AB13 Rodyti pranešimąGaila senųjų TEP60
Suprantu, kad daug kuro ir tepalo ryja, bet užtat garsas nepakartojamas...
Įdomu kuriuos numerius nurašinės, nes visi dabar dirbantys yra po remonto Daugpilyje.
Comment
-
Iš kur jau tos išvados tokios uztikrintos?Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...
variantu yra visokiausiu - pvz. TEP-60 i pensija - TEP-70 - tampyti tranzitiniu ir Klaipedos traukiniu - Siemensai - i Klaipeda. Beje, sis variantas siandien yra arciausiai realybes (nors ir nelabai logiska prekini lokomotyva varineti maksimaliu jo greiciu).
Comment
-
Įtariu, kad ir Siemens'as ilgai neatlaikytų eksploatuojamas tokiu režimu (t.y. greičiais, artimais maksimaliam).Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIš kur jau tos išvados tokios uztikrintos?
variantu yra visokiausiu - pvz. TEP-60 i pensija - TEP-70 - tampyti tranzitiniu ir Klaipedos traukiniu - Siemensai - i Klaipeda. Beje, sis variantas siandien yra arciausiai realybes (nors ir nelabai logiska prekini lokomotyva varineti maksimaliu jo greiciu).
Comment
-
na turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAtlaikyti tai atlaikys, bet kad ne į gerą tai tikrai, nes kelių būklė tikrai neideali.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąna turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..
O kokiu greiciu manevriniai tada vaziuoja N.Vilnia-Turmantas ruoze nejaugi velkasi 40km/h?
Ar pasiteisino LG pirkinys TEP70BS?
Comment
-
O kas jiems? Kad ir 40 km/h tegu velkasi, juk niekur neskuba, kaip sakoma... Laiko rezervas didelis...Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO kokiu greiciu manevriniai tada vaziuoja N.Vilnia-Turmantas ruoze nejaugi velkasi 40km/h?
Ar pasiteisino LG pirkinys TEP70BS?
Comment
-
Pataisykit mane, jei suklysiu bet berods gerai pamenu, kad LG žadėjo maršrutui Vilnius - Klaipėda įsigyti paprastų keleivinių traukinių a la DR1A, tokiu atveju gal pakaktų turimų TEP70 (ir TEP70BS)?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąna turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..
Comment
-
Kažkodėl sunkokai įsivaizduoju DR1A maršrute Vilnius-Klaipėda. Nebent jo komfortas prilygtų dviaukščio EJ575 pirmajai klasei. Ir vėlgi, kaip tą DR1A suformuoti iš 12 vagonų? Sezono metu po tiek tempia TEP70. Na gerai, tuos didžiuosius traukinius temptų TEP70, o DR1A gali būti iš 5-6 vagonų, jei reikia. Tokiu atveju reikalingi papildomi traukinių maršrutai. Tikiu, kad viskas įmanoma ir viską galima išspręsti, bet vis tiek man keistokai atrodo...Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąPataisykit mane, jei suklysiu bet berods gerai pamenu, kad LG žadėjo maršrutui Vilnius - Klaipėda įsigyti paprastų keleivinių traukinių a la DR1A, tokiu atveju gal pakaktų turimų TEP70 (ir TEP70BS)?
Comment
-
LT-1 keleiviais neuzsiemaParašė Eimantas Rodyti pranešimąIš jau esančių? Ką juose perdaro? Atiduos LT-1?Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
O kam priklauso keleiviniai šilumvežiai?Parašė rakolioux Rodyti pranešimąLT-1 keleiviais neuzsiema
Comment
-
Normaliu greičiu turi važiuoti ir dažniausiai važiuoja, svorio norma savo turi.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO kokiu greiciu manevriniai tada vaziuoja N.Vilnia-Turmantas ruoze nejaugi velkasi 40km/h?
Ar pasiteisino LG pirkinys TEP70BS?
Comment
Comment