Parašė John
					
						
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pieš kelias dienas stebėjau kaip iš Klaipėdos stoties pajudėjo su sąstatu link Pagėgių. Nustebino...labai tylus lokomotyvas. Per sandūras minkštai dunda, panašiai kaip keleiviniai vagonai. Iškart už lokomotyvo buvo prikabintas ukrainiečių spec. vagonas, "dinaminių bandymų laboratorija", ar pan. (mėlynas, keleivinio bazėje).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Blogai žiūrėjai.Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąvakar tas traukinys depe stovejo o ne klp buvo
 pats ji maciau ir jis dienos metu tikrai nevaziavo  pro siaulius is klaipedos o vakare maiaciau ji depe
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Keturi, vasarį dar du bus. Vakar pravažiuojant du mačiau ceche, Radviliškyje.Parašė sleader Rodyti pranešimąGal kas žinot kiek jau naujųjų Siemens euroruneriu pasekė Lietuvą ?
P.S. Šiauliuose, kur stovi gaisrinis ir remontinis traukiniai, sniego valymo agregatai, pastatytas garvežys, jei neklystu L serijos, kažkada Nepriklausomybės laikais jau dažytas, su užrašu Lietuvos geležinkeliai priekyje.Paskutinis taisė Eimantas; 2008.01.24, 15:22.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kodėl dabar taip nutilo visos šnekos apie Siemens'us? Kaip vyksta jų gamyba? Kiek atgabenta į Lietuvą? Kaip sekas bandomieji važiavimai ir panašiai?
Beje, iš vieno žmogaus girdėjau gandų (nežinau, ar patvirtinti ar ne), kad Siemens'as per bandymus "įkabino" tik 3000 tonų sąstatą. Gal kas patvirtins ar paneigs?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Siaip nieko as neneigsiu ir netvirtinsiu, nes negaliu cia kai kurios info teikti. Taciau pakomentuokim mineta skaiciu 3000. Manot tai - mazai? As manau, kad tikrai ne, nes nepamirskite, kad 3000 trauke 1 sekcija. Tuo tarpu 2M62M traukia iki 5000 tonu sastatus (vienai sekcijai tenka 2500 t.). O 2 sukabinti SIEMENSAI tikrai gales patraukti labai daug..Parašė robertas Rodyti pranešimąO kodėl dabar taip nutilo visos šnekos apie Siemens'us? Kaip vyksta jų gamyba? Kiek atgabenta į Lietuvą? Kaip sekas bandomieji važiavimai ir panašiai?
Beje, iš vieno žmogaus girdėjau gandų (nežinau, ar patvirtinti ar ne), kad Siemens'as per bandymus "įkabino" tik 3000 tonų sąstatą. Gal kas patvirtins ar paneigs?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi ER20 ir turi traukti 3000 tonu sastatus. Tad kabinant du siemens lokomotyvus gali traukti net 6000 tonu sastata. Del keleiviniu lokomotyvu - tep60 iki 2010 bus nurasyti, del tep70 bc - jie turi daug problemu. Dabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo. Kaip jau rasiau seniau, kad jau ruosiamasi pirkti dyzelinius traukinius- kaip matote jau nupirkti ir dabar bus ziurimas ju ekonomiskumas, patogumas ir t.t.. Jei pasiteisins - bus perkama daugiau PA2.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gerai, paimu gruodžio mėnesį išleistą žurnalą "Lietuvos geležinkeliai" atsiverčiu 8 puslapį, kur yra straipsnis "Naujas lokomotyvas - stipriausiems vežėjams". Cituoju: "Viename galingiausių Europoje Lietuvai pagamintame šešių ašių "ER20 CF" lokomotyve, sveriančiame 138 tonas, įmontuotas 2 tūkst. kilovatų dyzelinis variklis, kuris leidžia traukti 6 tūkst. tonų vagonų sąstatą ir pasiekti maksimalų 120 km per valandą greitį".Parašė Epass Rodyti pranešimąTaigi ER20 ir turi traukti 3000 tonu sastatus. Tad kabinant du siemens lokomotyvus gali traukti net 6000 tonu sastata. Del keleiviniu lokomotyvu - tep60 iki 2010 bus nurasyti, del tep70 bc - jie turi daug problemu. Dabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo. Kaip jau rasiau seniau, kad jau ruosiamasi pirkti dyzelinius traukinius- kaip matote jau nupirkti ir dabar bus ziurimas ju ekonomiskumas, patogumas ir t.t.. Jei pasiteisins - bus perkama daugiau PA2.
Kas čia? Redaktoriaus klaida ar žaidimas skaičiais?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Keleivinių?Parašė Epass Rodyti pranešimąDabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ups...praleidau žodį keleivinių skaitydamas...Parašė Epass Rodyti pranešimąNenoriu cia per daug reikstis, nes kol nepasirasomos sutartis - "visko gali but". Taip pat manau as labai aiskiai parasiau - keleiviniu.
005 Vokietijoj? Kada atvežė 006?Parašė Epass Rodyti pranešimąAtveztas ER 20 CF 006.
Comment
 


							
						
							
						
Comment