Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Baisu... bet gal pasimatuojame keleivių kilometrais per metus

    PV 693 mln. vs LTG Link 537 mln.

    Mažiau baisiai atrodo?
    Vis tiek, tiek kilometrais, tiek pačiu keleivių skaičiumi lenkia gana stipriai, o latvių milijonu mažiau nei lietuvių. Teko lankytis Rygoj geležinkelių muziejuj, tai akivaizdu, kad istoriškai Ryga buvo žymiai svarbesnis geležinkelių mazgas, o pvz tarpukariu jei per Kauną dar vykdavo judėjimas, tai Vilnius lenkų buvo išvis paliktas kažkur nuošaly. Todėl ir nestebina, kad latvių geresnė infrastruktūra, bet Lietuva toli gražu neišnaudoja savo geležinkelių taip kaip latviai, ypač su priemiestiniais maršrutais.

    Comment


      Parašė Aiwux Rodyti pranešimą

      Vis tiek, tiek kilometrais, tiek pačiu keleivių skaičiumi lenkia gana stipriai, o latvių milijonu mažiau nei lietuvių. Teko lankytis Rygoj geležinkelių muziejuj, tai akivaizdu, kad istoriškai Ryga buvo žymiai svarbesnis geležinkelių mazgas, o pvz tarpukariu jei per Kauną dar vykdavo judėjimas, tai Vilnius lenkų buvo išvis paliktas kažkur nuošaly. Todėl ir nestebina, kad latvių geresnė infrastruktūra, bet Lietuva toli gražu neišnaudoja savo geležinkelių taip kaip latviai, ypač su priemiestiniais maršrutais.
      Tai, o jums nesakė, kad Ryga buvo Pabaltijo respublikų geležinkelių centru sovietmečiu (o gal ir net carinėje Rusijoje), kur buvo sprendžiama Pabaltijo geležinkelių tinklo plėtra? Štai jums ir atsakymas, kodėl geležinkelių tinklas Latvijoje išvystytas plačiausiai.
      Paskutinis taisė Perfect; 2025.11.13, 21:20.

      Comment


        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

        Tai, o jums nesakė, kad Ryga buvo Pabaltijo respublikų geležinkelių centru, kuriame sovietmečiu (o gal ir net carinėje Rusijoje? Reikia nepamiršti, kad Rusijos imperijoje Ryga buvo trečias pagal dydį miestas) buvo sprendžiama geležinkelių tinklo plėtra? Štai jums ir atsakymas, kodėl geležinkelių tinklas Latvijoje išvystytas plačiausiai.
        Būtent, spėju iš esamo tinklo pastatyta per paskutinius 35 nepriklausomybės metus tik labai maža dalis esamų bėgių. Taip pat pat kaip ir tramvajai miestuose.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Pabandykite iki Klaipėdos su automobiliu važiuoti po Kėdainius ir Šiaulius kaip traukinys ir dar paprastas siauras kelias, visai kita kelionės ir trukmė ir komfortas gaunasi.
          Kodėl taip apsunkti kelionę? Kuo netinka Žemaičių plentas arba kelionė panemune?

          Comment


            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

            Tai, o jums nesakė, kad Ryga buvo Pabaltijo respublikų geležinkelių centru, kuriame sovietmečiu (o gal ir net carinėje Rusijoje? Reikia nepamiršti, kad Rusijos imperijoje Ryga buvo trečias pagal dydį miestas) buvo sprendžiama geležinkelių tinklo plėtra? Štai jums ir atsakymas, kodėl geležinkelių tinklas Latvijoje išvystytas plačiausiai.
            Diskusija buvo apie tai AR Latvijos geležinkelių tinklas yra išvystytas geriau, ir yra teigiančių, kad taip nėra. Tavo pranešimas yra atsakymas į hipotetinį teiginį, kad Latvija išvystė savo tinklą nepriklausomybės laikotarpiu, t.y. į teiginį, kurio niekas šitoje temoje nepateikė, nes visiems yra akivaizdu, kad taip nebuvo (net jei ir latviai atitolo nuo Lietuvos per tą laiką). Visiems aišku, kad tiek Latvija, tiek Lietuva paveldėjo savo geležinkelius iš gerokai senesnių laikų.

            Tokia argumentavimo taktika yra vadinama ‘šiaudinė baidyklė’ (angl. strawman).

            Comment


              Railbalticai sunkiai sukrapšto braliukai bet steangiasi iki 2034 pasiekti 30 mln. keleivių:

              Latvijos geležinkelių srityje keleivių vežimas bus prioritetinis 2025–2029 m., siekiant skatinti regioninį susisiekimą ir užtikrinti būsimus gyventojų judumo poreikius. Tai numato vyriausybė antradienį, lapkričio 11 d., remdamasi orientaciniu geležinkelių infrastruktūros plėtros planu, informavo Susisiekimo ministeriją (MoT).

              Bendras geležinkelių infrastruktūros plėtros finansavimas yra 784 mln. eurų, įskaitant Europos Sąjungos (ES) fondų investicijas, ES ekonomikos gaivinimo fondą, Europos infrastruktūros tinklų priemonę, Socialinio klimato fondą ir UAB „Latvijas dzelcėļš“ (LDz). <...>

              <...> Ekstrifikuotose geležinkelio zonose planuojama tęsti modernizavimą, taip pat išplėsti elektrifikuotą zoną, traukinių greitį iki 140 km/h, taip pat pagerinti saugą. Taip pat planuojama plėtoti pirmąjį „Rail Baltica“ etapą ir „sausųjų uostų“ įsteigimą, krovinių pervežimą iš kelio į geležinkelį. Geležinkelio infrastruktūros plėtra buvo suderinta su UAB „Pasažieru vilciens“ verslo modeliu ir planuotu 15–20 % keleivių skaičiaus augimu, 2034 m. pasiekusiu maždaug 30 mln. keleivių, taip pat atsižvelgiant į „Rail Baltica“ pirmąjį etapą Latvijos įgyvendinimo scenarijuje „RIX-Rail Baltica“ pagrindinės linijos jungtį, kurią įgyvendina LDz.

              Planuojama, kad iki 2034 m. bus atkurta likusi 36 proc. arba 188 km šios kategorijos teritorijos. Tikimasi, kad įgyvendinus planuojamas priemones bus pagerintas regionų susisiekimas ir darbo jėgos judumas, kurį taip pat palengvins naujoji keleivių stotis – RIX Rygos oro uostas ir modernizuota Rygos centrinė stotis, taip pat „Rail Baltica“ integracija į bendrą nacionalinę geležinkelių sistemą. <...>
              https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...jumus.a622040/

              Click image for larger version

Name:	rzgh.png
Views:	265
Size:	654,1 kB
ID:	2229800

              Comment

              Working...
              X