Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Man su automobiliu įveikti 1200 km kainuoja mažiau nei 300 lt (Lietuvos kainom), kiek kainuoja traukinio bilietas i abu galus?
Komentuoti:
-
Pridėk dar stovėjimą prie sienos, kitokias pertraukėles, išlaidas kurui. Tai patrauklumo skirtumas tikrai nebebus toks didelisParašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ 8 val. su automobiliu (600 km) ir 16 val. su traukiniu.... laaabai patrauklu...
Komentuoti:
-
/\ 8 val. su automobiliu (600 km) ir 16 val. su traukiniu.... laaabai patrauklu...
Komentuoti:
-
Nuo gegužės 27 dienos, kai įsigalios naujas grafikas, iš Rygos jau nebebus atskiro traukino į Sankt Peterburgą.
Iki tol traukinys Ryga - Sankt Peterburgas dar važiuoja iki Rezeknės, kur prikabinamas prie traukinio iš Vilniaus. Nuo naujo grafiko vagonai į Sankt Peterburgą bus prikabinami pri traukinio Ryga - Minskas, o Daugpilyje perkabinami prie traukinio Vilnius - Sankt Peterburgas.
Ryga - 18:30
Daugpilis - 21:43/22:43
S. Peterburgas - 10:25
Taip pat bus sumažinta ir bilietų kaina.
http://www.ldz.lv/?object_id=4923
http://www.ldz.lv/?object_id=4924Paskutinis taisė Zorro; 2012.04.19, 13:48.
Komentuoti:
-
Tai aš ir rašau kad naujų latvių EMU/DMU pirkimo konkursas, trunkantis jau antrus metus, pagaliau baigiasi. Per tą laiką skundė visi visus kas tik gali ir ką tik gali, bet po dviejų metų sprendimą vis tik priėmė.CAF Civity irgi yra EMU/DMU
Na tik aišku geresni, nei rusiškas šlamštas.
Jei kam įdomu, plačiau apie tai rašiau šios temos poste #694. Galiu tik pridurti kad po šio posto parašymo, Latvijoje dar kartą įvyko rinkimai, pasikeitė transporto ministras, kurio pastangomis sprendimo priėmimas buvo uždelstas dar pusę metų.
Komentuoti:
-
RA yra patys geriausi traukiniai LG parke. Niekas negali jų pralenkti pagal eksploatacijos ekonomiškumą. Stovi sau depuose ir vargo nemato. Nei kuro išlaidų ir nusidėvėjimas mažas.Parašė JohnSpecelystai žyno gereu uš tavia, ka ryaykia pyrkty.
Komentuoti:
-
O kokius Metrovagonmašo gaminius LG perka? Yra 4 RA2, bet jie jau seniai važinėja, o apie naujus negirdėjau.Parašė Taut. Rodyti pranešimąNa va, visi aplinkui perka padorius traukinius, o Lietuviai Metrovagonmaš trantus
Komentuoti:
-
Na va, visi aplinkui perka padorius traukinius, o Lietuviai Metrovagonmaš trantusParašė darijusk Rodyti pranešimąPagaliau Latvijos EMU ir DMU pirkimo epopėja baigiasi. Perkami CAF Civity traukiniai.
http://biznes.delfi.lv/bnews/pasazie....d?id=42256278
Komentuoti:
-
Pagaliau Latvijos EMU ir DMU pirkimo epopėja baigiasi. Perkami CAF Civity traukiniai.
http://biznes.delfi.lv/bnews/pasazie....d?id=42256278
Komentuoti:
-
Apibendrinti LDZ rezultatai už 2011 m.
Iš viso pervežta 59, 4 milj. tonų krovinių. Didžiąją jų dalį sudaro nafta ir naftos produktai - 34,5% ir anglys — 34,4%. Daugiausia krovinių pervežta iš Rusijos — 67,5% visų krovinių. Antra vieta tenka Balatarusijai - 21,3%, o trečioji vieta Lietuvai - 3,7%. Per Rygos uostą transportuota - 53,4%, Ventspilio uostą — 41,8%, Liepojos uostą — 4,8% visų krovinių.
Tarptautiniais keleiviniais maršrutais: Ryga — Maskva, Ryga — Sankt Peterburgas ir Ryga — Minskas pervežta 335 000 keleivių. Tai yra apie 1 proc. mažiau nei pernai kai keleivių skaičius siekė 338 000. 48 000 keleivių važiavo tranzitu, į Latviją įvažiavo - 145 000, išvažiavo - 142 000.
Pernai liko nerealizuotas latvių ir estų bandymas atkurti uždarytą maršrutą Ryga-Talinas-Sankt Peterburgas dėl Estijos operatoriaus ribotų galimybių, o Latvijos pusei šis projektas vienai būtų nuostolingas.
Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4877Paskutinis taisė Salvijus; 2012.02.29, 11:08.
Komentuoti:
-
AS "Pasažieru vilciens" keleivių pervežimai dyzeliniais ir elektriniais traukiniais pastarąjį dešimtmetį.
http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=32903#p32903
Komentuoti:
-
Turistinis ar keleivinis?Parašė specialistas Rodyti pranešimąKai pas kaimynus įvyksta nelaimė, visi aplinkiniai geležinkelinkelininkai solodarizuojasi. Nežiūrint sąnaudų, kiekvienas stengiasi padėti į bėdą įklimpusiam.
Tas turistinis traukinys iš Rygos į Minską turėjo važiuoti pro Rusiją, tačiau įvykus nelaimei, jis operatyviai buvo praleistas pro Lietuvą.
Komentuoti:
-
Dabar esu namie ir negaliu tiksliai atsakyti. Reikėtų paskaičiuoti.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKiek maždaug papildomų pro Lietuvą pravažiavo?
Komentuoti:
-
Įvykus avarijai visi prekiniai traukiniai buvo praleisti aplinkiniais maršrutais, dalis ir pro Lietuvą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO krovininiai? Gali porą parų pastovėti. Visi.
Komentuoti:
-
Kai pas kaimynus įvyksta nelaimė, visi aplinkiniai geležinkelinkelininkai solodarizuojasi. Nežiūrint sąnaudų, kiekvienas stengiasi padėti į bėdą įklimpusiam.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTiesiog apsileidimas ir po**uizmas. Tiek Latvija, tiek Baltarusija gali parengti rezervinius tvarkaraščius ČP atvejui sienos kirtimo linijose ir sudaryti veiksmų planus.
Tas turistinis traukinys iš Rygos į Minską turėjo važiuoti pro Rusiją, tačiau įvykus nelaimei, jis operatyviai buvo praleistas pro Lietuvą.
Komentuoti:
-
Skryverių-Aizkrauklės geležinkelio atkarpoje 14:20 val. prie bėgių aptikus sprogmenų sustabdytas traukinių judėjimas.
http://www.delfi.lv/news/national/no....d?id=42052410
Komentuoti:
-
Believe me, it is cheaper.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaikas - pinigai. Nejaugi pigiau užlaikyti eismą kelioms paroms, negu paleisti traukinį per aplink, kad ir tolesniu maršrutu? Latviai gali leisti traukinius per Zilupę.
I agree completely.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOrganizuoti eismą didelio kiekio traukinių nauju maršrutu taip pat užima daug laiko - tuščių siūlų grafike ne taip ir daug, ruožai ir stotys ne guminės. Lokomotyvų ir jų brigadų darbo grafikas taip pat ne per valandą paruošiamas. Vieną-du keleivinius rezervu praleisti lengva, o kelias dešimtis krovininių... Taip kad paprasčiau yra palaukti porą parų.Paskutinis taisė sciff; 2012.01.11, 00:11.
Komentuoti:
Komentuoti: