Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mørtã
    replied
    Man su automobiliu įveikti 1200 km kainuoja mažiau nei 300 lt (Lietuvos kainom), kiek kainuoja traukinio bilietas i abu galus?

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    /\ 8 val. su automobiliu (600 km) ir 16 val. su traukiniu.... laaabai patrauklu...
    Pridėk dar stovėjimą prie sienos, kitokias pertraukėles, išlaidas kurui. Tai patrauklumo skirtumas tikrai nebebus toks didelis

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    /\ 8 val. su automobiliu (600 km) ir 16 val. su traukiniu.... laaabai patrauklu...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nuo gegužės 27 dienos, kai įsigalios naujas grafikas, iš Rygos jau nebebus atskiro traukino į Sankt Peterburgą.
    Iki tol traukinys Ryga - Sankt Peterburgas dar važiuoja iki Rezeknės, kur prikabinamas prie traukinio iš Vilniaus. Nuo naujo grafiko vagonai į Sankt Peterburgą bus prikabinami pri traukinio Ryga - Minskas, o Daugpilyje perkabinami prie traukinio Vilnius - Sankt Peterburgas.
    Ryga - 18:30
    Daugpilis - 21:43/22:43
    S. Peterburgas - 10:25

    Taip pat bus sumažinta ir bilietų kaina.
    http://www.ldz.lv/?object_id=4923
    http://www.ldz.lv/?object_id=4924
    Paskutinis taisė Zorro; 2012.04.19, 12:48.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    CAF Civity irgi yra EMU/DMU
    Na tik aišku geresni, nei rusiškas šlamštas.
    Tai aš ir rašau kad naujų latvių EMU/DMU pirkimo konkursas, trunkantis jau antrus metus, pagaliau baigiasi. Per tą laiką skundė visi visus kas tik gali ir ką tik gali, bet po dviejų metų sprendimą vis tik priėmė.

    Jei kam įdomu, plačiau apie tai rašiau šios temos poste #694. Galiu tik pridurti kad po šio posto parašymo, Latvijoje dar kartą įvyko rinkimai, pasikeitė transporto ministras, kurio pastangomis sprendimo priėmimas buvo uždelstas dar pusę metų.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė John
    Specelystai žyno gereu uš tavia, ka ryaykia pyrkty.
    RA yra patys geriausi traukiniai LG parke. Niekas negali jų pralenkti pagal eksploatacijos ekonomiškumą. Stovi sau depuose ir vargo nemato. Nei kuro išlaidų ir nusidėvėjimas mažas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Taut. Rodyti pranešimą
    Na va, visi aplinkui perka padorius traukinius, o Lietuviai Metrovagonmaš trantus
    O kokius Metrovagonmašo gaminius LG perka? Yra 4 RA2, bet jie jau seniai važinėja, o apie naujus negirdėjau.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė darijusk Rodyti pranešimą
    Pagaliau Latvijos EMU ir DMU pirkimo epopėja baigiasi. Perkami CAF Civity traukiniai.
    http://biznes.delfi.lv/bnews/pasazie....d?id=42256278
    Na va, visi aplinkui perka padorius traukinius, o Lietuviai Metrovagonmaš trantus

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Pagaliau Latvijos EMU ir DMU pirkimo epopėja baigiasi. Perkami CAF Civity traukiniai.
    http://biznes.delfi.lv/bnews/pasazie....d?id=42256278

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Apibendrinti LDZ rezultatai už 2011 m.
    Iš viso pervežta 59, 4 milj. tonų krovinių. Didžiąją jų dalį sudaro nafta ir naftos produktai - 34,5% ir anglys — 34,4%. Daugiausia krovinių pervežta iš Rusijos — 67,5% visų krovinių. Antra vieta tenka Balatarusijai - 21,3%, o trečioji vieta Lietuvai - 3,7%. Per Rygos uostą transportuota - 53,4%, Ventspilio uostą — 41,8%, Liepojos uostą — 4,8% visų krovinių.
    Tarptautiniais keleiviniais maršrutais: Ryga — Maskva, Ryga — Sankt Peterburgas ir Ryga — Minskas pervežta 335 000 keleivių. Tai yra apie 1 proc. mažiau nei pernai kai keleivių skaičius siekė 338 000. 48 000 keleivių važiavo tranzitu, į Latviją įvažiavo - 145 000, išvažiavo - 142 000.

    Pernai liko nerealizuotas latvių ir estų bandymas atkurti uždarytą maršrutą Ryga-Talinas-Sankt Peterburgas dėl Estijos operatoriaus ribotų galimybių, o Latvijos pusei šis projektas vienai būtų nuostolingas.

    Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4877
    Paskutinis taisė Salvijus; 2012.02.29, 10:08.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    AS "Pasažieru vilciens" keleivių pervežimai dyzeliniais ir elektriniais traukiniais pastarąjį dešimtmetį.
    http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=32903#p32903

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Kai pas kaimynus įvyksta nelaimė, visi aplinkiniai geležinkelinkelininkai solodarizuojasi. Nežiūrint sąnaudų, kiekvienas stengiasi padėti į bėdą įklimpusiam.
    Tas turistinis traukinys iš Rygos į Minską turėjo važiuoti pro Rusiją, tačiau įvykus nelaimei, jis operatyviai buvo praleistas pro Lietuvą.
    Turistinis ar keleivinis?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kiek maždaug papildomų pro Lietuvą pravažiavo?
    Dabar esu namie ir negaliu tiksliai atsakyti. Reikėtų paskaičiuoti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kiek maždaug papildomų pro Lietuvą pravažiavo?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O krovininiai? Gali porą parų pastovėti. Visi.
    Įvykus avarijai visi prekiniai traukiniai buvo praleisti aplinkiniais maršrutais, dalis ir pro Lietuvą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O krovininiai? Gali porą parų pastovėti. Visi.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tiesiog apsileidimas ir po**uizmas. Tiek Latvija, tiek Baltarusija gali parengti rezervinius tvarkaraščius ČP atvejui sienos kirtimo linijose ir sudaryti veiksmų planus.
    Kai pas kaimynus įvyksta nelaimė, visi aplinkiniai geležinkelinkelininkai solodarizuojasi. Nežiūrint sąnaudų, kiekvienas stengiasi padėti į bėdą įklimpusiam.
    Tas turistinis traukinys iš Rygos į Minską turėjo važiuoti pro Rusiją, tačiau įvykus nelaimei, jis operatyviai buvo praleistas pro Lietuvą.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Skryverių-Aizkrauklės geležinkelio atkarpoje 14:20 val. prie bėgių aptikus sprogmenų sustabdytas traukinių judėjimas.

    http://www.delfi.lv/news/national/no....d?id=42052410

    Komentuoti:


  • sciff
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Laikas - pinigai. Nejaugi pigiau užlaikyti eismą kelioms paroms, negu paleisti traukinį per aplink, kad ir tolesniu maršrutu? Latviai gali leisti traukinius per Zilupę.
    Believe me, it is cheaper.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Organizuoti eismą didelio kiekio traukinių nauju maršrutu taip pat užima daug laiko - tuščių siūlų grafike ne taip ir daug, ruožai ir stotys ne guminės. Lokomotyvų ir jų brigadų darbo grafikas taip pat ne per valandą paruošiamas. Vieną-du keleivinius rezervu praleisti lengva, o kelias dešimtis krovininių... Taip kad paprasčiau yra palaukti porą parų.
    I agree completely.
    Paskutinis taisė sciff; 2012.01.10, 23:11.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tiesiog apsileidimas ir po**uizmas. Tiek Latvija, tiek Baltarusija gali parengti rezervinius tvarkaraščius ČP atvejui sienos kirtimo linijose ir sudaryti veiksmų planus.
    Tai rezervinio keleivinio Ryga-Minskas išsprendė - paleido per Jelgavą-Vilnių.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2012.01.10, 23:40.

    Komentuoti:

Working...
X