Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vėkas
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Spėju, kad dėl to, kad jis buvo pritaikytas tik elektriniams traukiniams, o elektrovežiams būtų per silpnas.
    Tam nereiktų keisti atramų.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    O kodėl? Juk kontaktinis tinklas egzistuoja.
    Spėju, kad dėl to, kad jis buvo pritaikytas tik elektriniams traukiniams, o elektrovežiams būtų per silpnas.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
    Pamatus naujoms atramoms jau daro ne tik Naujosios Vilnios stotyje, bet ir link Vilniaus stoties.
    O kodėl? Juk kontaktinis tinklas egzistuoja.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Pamatus naujoms atramoms jau daro ne tik Naujosios Vilnios stotyje, bet ir link Vilniaus stoties.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Kažkaip pamatai atramoms keistai atrodo pvz: vienas nutolęs nuo kito toliau, kitas arčiau... Vilnius - N.Vilnia - Pasienis ir atšaka N.Vilnia - Elektrodepas bus su naujomis atramomis. Ar tai reiškia, kad keleivinių traukinių greitis bus iki 160 km/h? Būtų neblogai, kad atramas pakeistų iki pat Kauno .

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    N. Vilnioje betonuojami pamatai atramoms.













    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ThyssenKrupp Energostal yra didžiausias metalų bei plastikai gaminių platintojas Lenkijoje.
    http://www.thyssenkrupp-energostal.pl/apie_imone.html

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    O Energostal S.A. tai čia kiek suprantu Lenkijos padalinys, tiksliau Lenkijos akcinė bendrovė (spółka akcyjna).

    Komentuoti:


  • Edvard
    replied
    Darbai N. Vilnioje 2015.11.21























    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Juokai juokais, bet latviai po šiai dienai elektros stulpus kažkodėl stato medinius
    Štai http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture kairėje senieji bėgiai ir kontaktinis tnklas, dešinėje - naujai paklotas antras kelias ir naujas kontaktinis tinklas su metalinėmis atramomis.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Juokai juokais, bet latviai po šiai dienai elektros stulpus kažkodėl stato medinius
    Ir beje, kodėl manote, kad gelžbetonis yra mažiau modernu nei geležis?
    Tiltai anksčiau būdavo metaliniai, bet dabar dažniausiai gelžbetoniniai.
    USA irgi mediniai stulpai
    Bet projekte buvo numatyta, kad atramos metalinės, kiek teko matyti visur, kur naujai daryta ar renovuota elektrifikacija atramos buvo metalinės.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kažkada atramos išvis buvo medinės, galima buvo jas sumontuoti ir po to keisti kas kelis metus, tada su darbu išvis butų super.
    Juokai juokais, bet latviai po šiai dienai elektros stulpus kažkodėl stato medinius
    Ir beje, kodėl manote, kad gelžbetonis yra mažiau modernu nei geležis?
    Tiltai anksčiau būdavo metaliniai, bet dabar dažniausiai gelžbetoniniai.

    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2015.11.19, 11:23.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Taip būtų galima pusę N. Vilnios alchašų įdarbinti vos ne pastoviam darbui
    Bet jie jėgų neturi , tik stikliuką pakelti Paims kokį rimtesnį varžtą ir kris kaip rudeniniai lapai ant žemės

    Bet mano manymu galėjo lietuviams duoti darbo , kaip kad Rimas Ok minėjo.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kažkada atramos išvis buvo medinės, galima buvo jas sumontuoti ir po to keisti kas kelis metus, tada su darbu išvis butų super.
    Taip būtų galima pusę N. Vilnios alchašų įdarbinti vos ne pastoviam darbui

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Prie to, kad įmanomos ir gelžbetoninės atramos, kokios yra tarp Vilniaus ir Kauno. Tad galima naudoti savo išteklius, bet galima viską lengva ranka importuoti ir dejuoti kaip neturim darbo ir kokios mažos pensijos.
    O kažkada atramos išvis buvo medinės, galima buvo jas sumontuoti ir po to keisti kas kelis metus, tada su darbu išvis butų super.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė pashkiss Rodyti pranešimą
    Tai kad atrama metalinė. Prieko čia gelžbetonio gamyklos?
    Prie to, kad įmanomos ir gelžbetoninės atramos, kokios yra tarp Vilniaus ir Kauno. Tad galima naudoti savo išteklius, bet galima viską lengva ranka importuoti ir dejuoti kaip neturim darbo ir kokios mažos pensijos.

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu kieno čia gaminys, bet galėjo būt gaminys su užrašu: "Markučiai", "Kauno gelžbetonis" ar pan. Tačiau ko čia vargintis duodant darbo mūsiškiams...
    ThyssenKrupp AG /ˈtɪsɛn.krʊp/ is a German multinational conglomerate corporation based in Duisburg and Essen, Germany. The corporation consists of 670 companies worldwide. While ThyssenKrupp is one of the world's largest steel producers...
    Šaltinis: https://en.wikipedia.org/wiki/ThyssenKrupp

    Komentuoti:


  • pashkiss
    replied
    Tai kad atrama metalinė. Prieko čia gelžbetonio gamyklos?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Ant kiekvienos atramos galima pamatyti štai tokį lipduką:
    Nelabai suprantu kieno čia gaminys, bet galėjo būt gaminys su užrašu: "Markučiai", "Kauno gelžbetonis" ar pan. Tačiau ko čia vargintis duodant darbo mūsiškiams...

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Kelios nuotraukos iš elektrifikuojamo ruožo:

    Pirmiausia gera žinia, kad bus pakeistos atramos ir tinklas nuo pat Vilniaus. Važiuojant traukiniu nuo Pavilnio stoties N.Vilnios link galima pamatyti iškastas duobes. Už tai pliusas. Taip pat bus pakeistos atramos atkarpoje N.Vilnia - Elektrinių traukinių depo teritorija.

    O dabar prie reikalo:

    Žiūrint į Minsko pusę netoli stotelės Elektrodepas - 2: (nuo paminėtos stotelės linija jau yra elektrifikuota)



    Žiūrint ties geležinkelių linijų sankirta N.Vilnia - Kena, N.Vilnia - Turmantas N.Vilnios pusės link:
    Atramos baigiasi štai šioje vietoje.



    Ant kiekvienos atramos galima pamatyti štai tokį lipduką:



    Štai tiek.

    Komentuoti:

Working...
X