Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Patarčiau pasiskaityti Konkurencijos įstatymą. Tada bus aišku, ką tiksliai prižiūri konkurencijos taryba. Konkurencijos geležinkelių transporte nėra, nes infrastruktūrą valdo valstybės įmonė, o ta pati įmonė yra didžiausias geležinkelio krovinių ir keleivių vežėjas. Kol infrastruktūra ir vežimai visiškai neatskirti, tol galima šnekėti geriausiu atveju tik apie dalinę konkurenciją. Apie konkurenciją būtų galima šnekėti tada, jei valstybė turėtų atskirą krovinių vežimo įmonę ir atskirą įmonę, kuri prižiūri, valdo ir tvarko tik geležinkelio infrastruktūrą. Šiuo metu yra viena įmonė, padalinta į direkcijas.

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Nereikia visko šitaip suabsoliutinti.

      VISADA bus važiuojančių automobiliu, nesvarbu koks geras būtų viešasis transportas. Ir VISADA bus važiuojančių viešuoju transportu, nesvarbu koks jis būtų blogas.

      Mes kalbame apie racionalių žmonių daugumą - kuriems reikia nuvykti iš taško A į tašką B, ir jie renkasi iš galimų kelionės būdų pagal jiems svarbius kriterijus (kaina, greitis, patogumas ir t.t.).

      p.s.: forumo valdžiai siūlau bendras diskusijas apie keleivių vežimą geležinkeliais iškelti į atskirą temą
      Taip, visada bus. Bet kalbant apie viesaji transporta kiek tu keleiviu bus yra labai svarbu. Jei tik 10 keleiviu vaziuos prastu traukiniu (autobusu), tai gal is viso tokio transporto nereikia? Jei tik 10 zmoniu vaziuos savo automobiliu, o kiti - viesuoju transportu, tai gal nereikia tiek i automobiliu kelius investuoti. Autobusams pakaktu ir dvieju juostu geru keliu, ne automagistraliu...

      O racionalumo zmonese nera, nors tu ka. Stai ir dabar pigiau ir greiciau yra vaziuoti i Kauna traukiniu, o dauguma vaziuoja autobusu. Is viso keliskart pigiau vaziuoti viesuoju transporu mieste i darba, o daug kas vaziuoja automobliu ir gaista kamsciuose, sutaupydamas ga 10-15 min. Bet ka jos reiskia, jei prsvaistoma daug daugiau laiko per diena visokiems niekams?..
      Arba zmogus perka nauja automobili, o gyvena name be patogumu - be vandentiekio, kanalizacijos, be sulinio! (Cia as apie mano namo kaimynysteje gyvenanti zmogena).


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      Patarčiau pasiskaityti Konkurencijos įstatymą. Tada bus aišku, ką tiksliai prižiūri konkurencijos taryba. Konkurencijos geležinkelių transporte nėra, nes infrastruktūrą valdo valstybės įmonė, o ta pati įmonė yra didžiausias geležinkelio krovinių ir keleivių vežėjas. Kol infrastruktūra ir vežimai visiškai neatskirti, tol galima šnekėti geriausiu atveju tik apie dalinę konkurenciją. Apie konkurenciją būtų galima šnekėti tada, jei valstybė turėtų atskirą krovinių vežimo įmonę ir atskirą įmonę, kuri prižiūri, valdo ir tvarko tik geležinkelio infrastruktūrą. Šiuo metu yra viena įmonė, padalinta į direkcijas.
      Visoje Europoje taip yra. Arba tai viena valstybine gelezinkeliu imone, arba tai valstybine korporacija (kaip DB, SNCF ar kt.), sudaryta is dukteriniu imoniu...
      O kas JAV? Ten irgi toms pacioms imonems priklauso ir keliai, ir jos vykdo pervezimu paslaugos...
      Konkurencija tai dar ne panaceja nuo visu problemu.
      ES gelezinkeliuose kol kas neskatina ir artimiausiu metu neskatins rimtesnes konkurencijos.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O racionalumo zmonese nera, nors tu ka. Stai ir dabar pigiau ir greiciau yra vaziuoti i Kauna traukiniu, o dauguma vaziuoja autobusu. Is viso keliskart pigiau vaziuoti viesuoju transporu mieste i darba, o daug kas vaziuoja automobliu ir gaista kamsciuose,
        Racionalu - tai nelygu pigu. Greitis, patogumas - taigi irgi racionalūs kriterijai.

        Geležinkelis dabar konkuruoja kaina. Su naujausiais traukiniais atsiranda galimybė konkuruoti ir patogumu.
        Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.10.07, 13:16.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Visoje Europoje taip yra. Arba tai viena valstybine gelezinkeliu imone, arba tai valstybine korporacija (kaip DB, SNCF ar kt.), sudaryta is dukteriniu imoniu...
          O kas JAV? Ten irgi toms pacioms imonems priklauso ir keliai, ir jos vykdo pervezimu paslaugos...
          Konkurencija tai dar ne panaceja nuo visu problemu.
          ES gelezinkeliuose kol kas neskatina ir artimiausiu metu neskatins rimtesnes konkurencijos.
          Ne visai taip. Vakarų Europoje geležinkelių infrastruktūra (bėgiai, jų priežiūra ir pan.) yra atskirta nuo geležinkelių eismo (traukiniai, keleivių ir krovinių pervežimas, ir t.t.). Priežastis paprasta - to jau seniai reikalauja ES teisė. Tavo paminėtas SNCF nuo 1998 metų bėgių nebevaldo - bėgiai priklauso atskirai įmonei RFF.

          O 2007 rudenį Europos Sąjungą priėmė naują "geležinkelio liberalizavimo paketą" (info žr http://www.google.lt/search?hl=lt&q=...ckage%22&meta= ). Taip kad ir Lietuvoje konkurencija privalės atsirasti, būtent ES teisės reikalavimu.

          Comment


            Vilnius - Kaunas

            Čia maršrutas Vilnius - Kaunas, ar EU geležinkelio teisė ???

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Ne visai taip. Vakarų Europoje geležinkelių infrastruktūra (bėgiai, jų priežiūra ir pan.) yra atskirta nuo geležinkelių eismo (traukiniai, keleivių ir krovinių pervežimas, ir t.t.). Priežastis paprasta - to jau seniai reikalauja ES teisė. Tavo paminėtas SNCF nuo 1998 metų bėgių nebevaldo - bėgiai priklauso atskirai įmonei RFF.

              O 2007 rudenį Europos Sąjungą priėmė naują "geležinkelio liberalizavimo paketą" (info žr http://www.google.lt/search?hl=lt&q=...ckage%22&meta= ). Taip kad ir Lietuvoje konkurencija privalės atsirasti, būtent ES teisės reikalavimu.

              ES teise dar to nereikalauja kategoriskai. Taciau Vokietijoje infrastruktura ir pervezimais uzsiima DB. Lenkijoje - PKP. Suomijoje irgi nera atskirta infrastruktura... Ir daugumoje kitu ES saliu senbuviu.

              O liberalizacija liecia tik tarptautinius keleiviu pervezimus ir tai tik ES viduje. Lietuvai tai neaktualu, nes bent desimtmeti niekas kitas kaip LG ar Lenkijos gelezinkeliai keleiviu i Lenkija neves. Niekas kitas kaip LG ar LDZ keleiviu i Latvija neves. Nors formaliai ta gales daryti ir kitos komopanijos, bet nemanaum, kad tokios atsirastu.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                ES teise dar to nereikalauja kategoriskai. Taciau Vokietijoje infrastruktura ir pervezimais uzsiima DB. Lenkijoje - PKP. Suomijoje irgi nera atskirta infrastruktura... Ir daugumoje kitu ES saliu senbuviu.

                O liberalizacija liecia tik tarptautinius keleiviu pervezimus ir tai tik ES viduje. Lietuvai tai neaktualu, nes bent desimtmeti niekas kitas kaip LG ar Lenkijos gelezinkeliai keleiviu i Lenkija neves. Niekas kitas kaip LG ar LDZ keleiviu i Latvija neves. Nors formaliai ta gales daryti ir kitos komopanijos, bet nemanaum, kad tokios atsirastu.
                ir vėl gerbiamasai profanuoji.
                dėl DB aš nežinau. bet Lenkija PKP yra prikurusi kruva įmonių kurios kaip ir atskiros bet yra holdingo dalis, be to kiek žinau Lenkijoje yra per 20 nepriklausomų vežėjų, konkreciai Lenkijos infrastruktūros valdytojas yra PKP PLK . o vežėjas PKP Cargo šnekama, kad dar pernai rudenį privatizuotas ir nusipirko juos DB su nežinomu partneriu (kai kas įvardina kad tai RŽD)
                Suomijoje taip pat yra atskiras infrastruktūros valdytojas RHK, o vežėjas t.y. buvę Suomijos geležinkeliai vadinasi VR.

                ir ES liberalizacija liečia visą geležinkelių tinklą. o ne kažkokius atskirus jo elementus.
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  DB valstybinis holdingas. PKP irgi holdingas, kol kas dar valstybinis. Taip pat ir PKP Cargo. Nera jokios uzuominos apie privatizavima.
                  Taip, Lenkijoje leidziama vezti ir kitiems vezejams. Bet Lietuvoje irgi.
                  ES liberalizacija kol kas neliecia visu gelezinkeliu, o tik astskirus segmentus. Kol kas daugumoje atveju tai tik popieriuje ir tik pasiulymai.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    ..........PKP Cargo. Nera jokios uzuominos apie privatizavima.
                    ..........
                    užuomina. tiesa tik apie planus, ir ne PKP planus, bet....

                    o čia šiaip popierinė nieko nevežanti kompanija
                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                    Comment


                      Ne PKP Cargo save parsiduos. Ir net ne PKP holdingas tikriausiai tai spres, o Lenkijos vyriausybe ar parlamentas. O DB ir Rusijos gelezinkeliai gali planuoti ka nori. Pasikeite geopolitine situacija ir tikrai nemanau, kad Rusijai parduos...
                      As kalbejau apie ES popieriuje esancius planus. Kol kas ES nevercia atskirti infrastrukturos nuo pervezimu. Reikalauja sudaryti salygas kitiems naudotis infrastruktura.
                      Tai, kad Lenkijoje gali vezti ir kiti vezejai ne naujiena. Net ir Lietuvoje jie ta gali daryti, tik kol kas niekas tuo neuzsiima.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        ....
                        Tai, kad Lenkijoje gali vezti ir kiti vezejai ne naujiena. Net ir Lietuvoje jie ta gali daryti, tik kol kas niekas tuo neuzsiima.
                        citata iš vieno lenkiško ne pkp. tiesa naujiena senoka, bet faktas lieka faktu: tai ne popierinė, tai vežanti firma.

                        Rok 2006 był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju RAIL Polska, zakończonym znaczącym wzrostem przewozów. Osiągnęliśmy to dzięki zaufaniu jakim obdarzyli nas klienci. Dwoma podstawowymi czynnikami stymulującymi rozwój działalności Rail Polska były: wzmożony wysiłek naszej załogi oraz rozbudowa posiadanego taboru, która w 2006 roku osiągnęła znaczący poziom. Rail Polska uruchomiła lokomotywy M62, które zostały zmodernizowane przy użyciu części sprowadzonych z USA. Modernizacja prowadzona jest lokomotywowni należącej do Rail Polska. Wyniki naszej pracy w 2006 roku są imponujące. Wzrost polskiego rynku kolejowych przewozów towarowych wyniósł 8% (liczony w tonach i w NTK) w stosunku do 2005 roku, natomiast przewozy realizowane przez Rail Polska, mierzone w tonach, były wyższe o 50%, a w NTK - o nieco poniżej 50%. Trwający od dłuższego czasu wzrost przewożonego wolumenu wskazuje, że nasza spółka znajduje się na ścieżce szybkiego rozwoju i utrzymuje swoją pozycję wśród największych prywatnych przewoźników na polskim rynku przewozowym. Planujemy utrzymać tę tendencję w 2007 roku poprzez kontynuowanie szybkiego tempa rozwoju.
                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                        Comment


                          Tai as ir nesakau, kad firmos popierines, as apie ES planus liberalizuoti gelezinkelius rasiau, kad jie popieriuje... Is esmes kol kas tik prieiga prie infrastrukturos ir tera... Aisku, kiekviena salis gali imtis pati liberalizacijos...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tai as ir nesakau, kad firmos popierines, as apie ES planus liberalizuoti gelezinkelius rasiau, kad jie popieriuje... Is esmes kol kas tik prieiga prie infrastrukturos ir tera... Aisku, kiekviena salis gali imtis pati liberalizacijos...
                            aha išleidom įstatymą ir nereikalaujam jo laikytis
                            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                            Comment


                              Gal grįžtam į temą?
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Vilnius - Kaunas

                                Prašau Forumo administratorius nubausti Forumo narius diskutuojančius ne į temą..

                                Comment


                                  Vakar paskelbtas straipsnis:
                                  Į Lietuvos futbolo rinktinės rungtynes Kaune – traukiniais
                                  http://www.kelias.net/7908.html
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                    Prašau Forumo administratorius nubausti Forumo narius diskutuojančius ne į temą..
                                    i susiformavusi gelezinkelio gerbeju ir darbuotoju buri bando isiverzti tijunas su bizunu... kazkodel nieks tokiu cia nelaukia, skrisk i delfi komentuot.
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                      Prašau Forumo administratorius nubausti Forumo narius diskutuojančius ne į temą..

                                      tikrai ne tau sprest ka baust
                                      *censored*

                                      Comment


                                        Nu jo tikrai ne tau spręst, eik į delfi.

                                        Comment


                                          Parašė rakolioux
                                          cia biski ne itema bet norejau paklausti, kadangi nickas LT-1 nera beprasmis:
                                          kiek siomis dienomis LT-1 depo brigados veza traukiniu i klaipedos puse?
                                          (is vaidotu ir paneriu nu gal dar kenos?)
                                          Na taip, cia tas nickas (LT-1) yra Vilniaus lokomotyvo depo kodas, naudojamas gelezinkeliuose, taciau ji pasirinkau atsitiktinai - jis ir su Lietuvos valstybe asocijuojasi O depe beje nedirbu
                                          O Vilniaus lokomotyvu depo brigados iki pacios Klaipedos veza tik kelevinius traukinius. Kroviniai lokomotyvai su LT-1 brigadomis vaziuoja tik iki Radviliskio. Nuo Vilniaus mazgo iki Radviliskio vaziuoja abieju depu brigados, bet skaiciuku cia tikrai neteiksiu, kiek kurio depo (nors ir nera slapta cia info, bet paskui uz ilga liezuvi galima per ausi gauti ) O proporcijos priklauso nuo daugelio veiksniu - pradedant traukiniu srautais (jei bus dideli srautai Siauliu regione (pvz, Bugeniai Klaipeda, Radviliskis - Jelgava), i Radviliski is Vilniaus vaziuos daugiau vilnieciu ir atvirksciai), baigiant masinistu isdirbtu valandu skaicium.. (pvz jeigu LT-2 masinistai jau beveik isdirbe valandu norma, o LT-1 masinistai dar tik ipusejo ta norma, aisku bus duota daugiau darbo LT-1).
                                          Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.17, 10:47.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X