Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Palpatine
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ modernizuos dešimt pervažų tarp Vilniaus ir Klaipėdos

    Per daugiau nei metus bus įrengtos naujos automatinės signalizacijos sistemos, visą automobilių kelią užtveriantys užtvarai bei vaizdo stebėjimo kameros. Dvejose pervažose ties Radviliškio stotimi ir vienoje – tarp Naujosios Vilnios ir Kyviškių stočių – dar bus įrengta pėsčiųjų tako signalizacija, papildomi šviesoforai bei garsinė signalizacija.

    „Lietuvos geležinkeliai“ praėjusių metų pabaigoje paskelbė pervažų modernizavimo konkursus, o paraiškų jiems laukia iki vasario mėnesio. Darbus, kurių vertė neskelbiama, numatoma užbaigti iki šių metų pabaigos.

    Pernai liepą skelbta, jog iki 2022 metų bus modernizuota 14 svarbių geležinkelio pervažų. Likusių keturių pervažų konkursai bus skelbiami vėliau.

    Įmonės „LTG Infra“ vadovas Karolis Sankovskis anksčiau teigė, kad į pervažų pertvarką įmonė investuos daugiau kaip 10 mln. eurų.

    Skelbta, kad pervažos bus atnaujinamos tarpstotyse, kur traukinių ir automobilių eismas yra intensyviausias: Lentvaris–Vievis, Draugystė–Rimkai, Panevėžys–Subačius, Marijampolė–Kalvarija. Kai kuriose jų traukinių skaičius siekia iki 100 per parą, o automobilių – iki 20 tūkstančių.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1436770?copied

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Nepanašu, kad neįgalieji galėtų prasisprausti per tas kvailas tvoreles.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Senųjų Trakų pervaža.
    Foto 2020.11








    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą
    Šiandien pravažiavau naujai asfaltuotu kelio ruožu kuris prasideda nusukimu link Kalnėnų geležinkelio stoties tarp Kalnėnų ir Užusalių gyvenviečių Jonavos rajone. Čia video darytas registratoriumi, gal kam įdomu bus. Neįsivaizduoju kokiu tikslu buvo asfaltuotas šis ruožas, nes juo besinaudojančių tikrai nedaug.
    https://www.youtube.com/watch?v=oiX2S9UHB6c

    Įdomūs techniniai sprendimai - pvz važiuojant ta pačia kaip filmuota kryptimi užsidega raudonas signalas, o "stop" linija už jo. Kaip stovint prie STOP linijos pamatyti ar jau signalas nebe raudonas?

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Šiandien pravažiavau naujai asfaltuotu kelio ruožu kuris prasideda nusukimu link Kalnėnų geležinkelio stoties tarp Kalnėnų ir Užusalių gyvenviečių Jonavos rajone. Čia video darytas registratoriumi, gal kam įdomu bus. Neįsivaizduoju kokiu tikslu buvo asfaltuotas šis ruožas, nes juo besinaudojančių tikrai nedaug.
    https://www.youtube.com/watch?v=oiX2S9UHB6c

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Juodšilių pervaža modernizuojama. Įrengiami šlagbaumai ir taip pat šviesoforai pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 177+458 km pervažos modernizavimas, - pervaža kelyje Nr. 3423, pagal aerofotonuotraukas kelias neasfaltuotas
    2 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 184+626 km pervažos modernizavimas, - vietinis kelias. Tai paskutinė pervaža prieš Linkaičius.
    3 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 188+631 km pervažos modernizavimas, - kelio Nr. 148 pervaža (Tytuvėnai - Karčemos) tarp Linkaičių ir Radviliškio
    4 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 251+767 km pervažos modernizavimas, - Raudėnų stoties pervaža. Ale kiek galima, juk prieš kelis metus tiesė ten dvikelį, negi negalėjo sutvarkyti iš karto?
    5 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 268+102 km pervažos modernizavimas, - kelio Nr. 4619 pervaža Duseikiuose
    6 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 273+348 km pervažos modernizavimas, - vietinio keli pervaža ties Geruliais
    7 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 312+779 km pervažos modernizavimas, - Plungė, Salantų gatvės pervaža.
    8 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 324+519 km pervažos modernizavimas, - Šateikių pervaža
    9 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 345+441 km pervažos modernizavimas, - Voveraičių pervaža
    10 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 351+780 km pervažos modernizavima - Kretinga, Šventosios g. (ar Darbėnų plento?) sankryža.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

    Bet nera pasakyta kokio aukscio bus tunelis. Jame turi laisvai pravaziuoti 4.30 m aukscio fura nes kitaip bus tik pinigu svaistymas. Jai neklystu kontaktinio laido aukstis toje vietoje 5.30 m
    Spėčiau, kad atsižvelgiant į kelio kategoriją tikrai nedarys daugiau nei 1,5 metro
    Paties rūpestis suprantamas, bet vis vien atrodo komiškai
    Paskutinis taisė vėkas; 2020.08.24, 09:59.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
    Naikina vieną intensyviausiai naudojamų geležinkelio pervažų Lietuvoje

    Skaitykite daugiau:
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...voje-15772684/
    Bet nera pasakyta kokio aukscio bus tunelis. Jame turi laisvai pravaziuoti 4.30 m aukscio fura nes kitaip bus tik pinigu svaistymas. Jai neklystu kontaktinio laido aukstis toje vietoje 5.30 m
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.07.29, 13:44.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal kas nors gali identifikuoti, kokias Vilnius-Šiauliai-Klaipėda pervažas numatoma modernizuoti

    Skelbimas apie pirkimą
    Vilnius-Klaipėda geležinkelių linijos prioritetinių pervažų modernizavimo pirkimas Nr. 11405
    Pirkimo vykdytojas: AB "Lietuvos geležinkeliai"
    Pirkimo numeris: 432951
    Skelbimo kodas: 2019-655547
    Paskelbimo data: 2019-06-12 Pasiūlymų pateikimo terminas: 2019-08-13

    3.2. Pirkimo objektas skaidomas į 10 Pirkimo objekto dalių:
    1 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 177+458 km pervažos modernizavimas,
    2 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 184+626 km pervažos modernizavimas,
    3 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 188+631 km pervažos modernizavimas,
    4 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 251+767 km pervažos modernizavimas,
    5 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 268+102 km pervažos modernizavimas,
    6 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 273+348 km pervažos modernizavimas,
    7 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 312+779 km pervažos modernizavimas,
    8 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 324+519 km pervažos modernizavimas,
    9 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 345+441 km pervažos modernizavimas,
    10 pirkimo objekto dalis - ruožo Vilnius-Klaipėda 351+780 km pervažos modernizavimas.

    Tiekėjas gali pateikti paraišką vienai, kelioms ar visoms Pirkimo objekto dalims. Tiekėjas pasiūlymą galės teikti tik dėl tų Pirkimo objekto dalių, kurioms teiks paraišką ir į kurias bus kviečiamas pateikti pasiūlymą. Tiekėjas pasiūlymą privalės pateikti visam atitinkamos Pirkimo objekto dalies kiekiui/apimčiai.

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=455401

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Bandžiau ieškoti CVPP puslapyje vVievio pervažos brėžinių, tačiau nepavyko.

    Radau kitą rekonstruojamą pervažą - Vilniaus geležinklelio pietinio aplinkkelio pervažos su plentu A15 Vilnius-Lyda rekonstrukcija į dviejų lygių pervažą
    Vieta - Vilniaus r, Kinelių k. (netoli Rudaminos).

    Skelbimas apie pirkimą
    Pirkimo numeris: 443436
    Skirtingų lygių geležinkelio kelio ir automobilių kelio sankirtos Kyviškės-Valčiūnai (18+419 km) pervažoje viaduko statyba
    Pirkimo vykdytojas: AB "Lietuvos geležinkeliai"
    Skelbimo kodas: 2019-647728
    Pasiūlymų pateikimo terminas: 2020-01-30
    Paskelbimo data: 2019-08-28

    Preliminarus sprendinys

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=466790

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrt.lt 2020.07.28
    Šalia Vievio esančią pervaža pakeis tunelis
    „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ („LTG Infra“) ir UAB „YIT Lietuva“ pasirašė sutartį, pagal kurią, vietoje probleminės vieno lygio pervažos, bus įrengtas tunelis automobiliams su pėsčiųjų taku.

    Pasak „LTG Infra“ generalinio direktoriaus, tai ne vienintelė pervaža, kurios laukia pertvarkymas.
    „LTG Infra“ vykdo pervažų modernizavimo programą, pagal kurią, siekiant sistemiškai gerinti situaciją geležinkelio pervažose, Atrinktos 27 labiausiai eismo saugos didinimo reikalaujančios pervažos, kurių pertvarkymas atneštų didžiausią naudą visuomenei.
    „Pervaža šalia Vievio patenka į 30-uką pačių rizikingiausių ir nesaugiausių Lietuvos pervažų. Todėl jos pertvarkymas yra neabejotinai gera žinia apylinkės gyventojams, kurių nebegaišins uždaryta pervaža, sumažės oro tarša, padidės eismo saugumas bei sumažės nelaimingų atsitikimų rizika.“, – sako Karolis Sankovski.

    Vieni ilgalaikės „Lietuvos geležinkelių“ grupės strategijos tikslų – saugios geležinkelio infrastruktūros palaikymas ir vystymas.
    Vystantis ekonomikai, didėjant eismo, tame tarpe, traukinių intensyvumui ir atitinkamai traukinių greičiams, vienas „LTG Infra“ prioritetų yra užtikrinti geležinkelio pervažų saugą bei atitikimą techniniams reikalavimams.
    Dėl to 2018 m. buvo pradėta įgyvendinti pervažų programa, kurioje apibrėžtos 3-ys pervažų modernizavimo kryptys:
    • automatinės pervažos signalizacijos sistemų diegimas pervažose, įrengiant autokelio užtvarus, automatinę pėsčiųjų perėjų signalizacijos sistemą ir vaizdo stebėjimo sistemas;
    • dviejų lygių sankirtų įrengimas;
    • pervažų uždarymas.

    Išanalizavus faktines aplinkybes bei įvertinus visus galimus pervažų modernizavimo prioritetų sudarymo aspektus, buvo sureitinguotos pervažos bei sudarytas pervažų modernizavimo sąrašas, į kurį pateko ir ši, netoli Vievio esanti pervaža, dėl kurios pertvarkymo šiandien pasirašyta rangos darbų sutartis.

    Naują tunelį, už beveik 5,8 mln. eurų, planuojama suprojektuoti ir pastatyti per kiek daugiau nei 2,5 metų.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-automobiliams
    BNS 2020.07.28
    Geležinkelio pervažą prie Vievio pakeis tunelis
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...is-667-1353812

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai rytinėje Vievio dalyje (tiksliau už miesto) esanti pervaža. Pro ten važiuojama į Kernavę, Maišiagalą, A2.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Naikina vieną intensyviausiai naudojamų geležinkelio pervažų Lietuvoje

    AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ („LTG Infra“) ir UAB „YIT Lietuva“ pasirašė sutartį, pagal kurią, vietoje probleminės vieno lygio pervažos greta Vievio bus įrengtas tunelis automobiliams su pėsčiųjų taku.

    Anot straipsnio galima suprasti, kad tai pervaza mazdaug 37 km, tarpstotyje Vievis-Lentvaris ?

    Skaitykite daugiau:
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...voje-15772684/


    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    M62K-1091 Lentvario pervažoje.

    Paskutinis taisė Romas; 2020.05.22, 16:11. Priežastis: Kopija iš temos "Lentvario geležinkelio pervaža"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Adauktas Marcinkevičius (1936-1960)
    Geležinkelio pervažos 1958

    https://www.ldm.lt/wp-content/upload...dzeviciene.pdf

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Prie pervažos pakabino info apie būsimą projektą.








    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Palemono pervaža.







    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Grotelių paskirtis yra tokia, kad gyvūnai ant jų bijo žengti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Senųjų Alksnėnų pervaža
    Foto 2019.07

    Sankryža nuo Senosios Radiškės pusės






    Neaiškios paskirties grotelės - gal kad traktoriai mažiau užterštų bėgius






    Bėgiai Mockavos link




    Bėgiai Lenkijos sienos link


    Žvilgsnis atgal. Pervaža nuo Lenkijos sienos pusės


    Pervaža intensyviai naudojama vietiniam susisiekimui

    Komentuoti:

Working...
X