Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Galima privažiuoti.
    Vaizdas iš maps.lt.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Senajame Minsko plente prie Nemėžio, anksčiau buvusi pervaža.

    Atvaizdas


    Atvaizdas

    ...
    Ar prieš tą akigatvį nuo miestelio pusės automobilių eismą draudžiančio kelio ženklo nėra? Kitaip tariant, ar iki buvusios pervažos iš ano galo atvažiuoti galima?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Neatkreipiau dėmesio į lentelę.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    /\ Beje, gal ir pats pastebėjai, kad ant Rudaminos pervažos budėtojo namuko kabo lentelė su užrašu (maždaug toks trekstas): Geriausiai prižiūrima pervaža.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lydos plente prie Rudaminos.





    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Senajame Minsko plente prie Nemėžio, anksčiau buvusi pervaža.





    Dabar viadukas naujajame plente.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Valkininkų pervaža.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Koks cia tarpstotis ar i Kauno puse ar link Varenos?
    Dar kartą perskaityk ir suprasi

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Trakų (kelyje į Trakus) pervaža Lentvaryje.
    Koks cia tarpstotis ar i Kauno puse ar link Varenos?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Trakų (kelyje į Trakus) pervaža Lentvaryje.



    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Vaizdelis juokingas, bet nedaug truko, kad butu visai nejuokinga...
    http://www.youtube.com/watch?v=zWzX9Gd_S6A
    Oba... Atrodo, tam kvaileliui traukinys numovė batą...

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Vaizdelis juokingas, bet nedaug truko, kad butu visai nejuokinga...
    http://www.youtube.com/watch?v=zWzX9Gd_S6A

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Čia paėmiau iš temos "Dyzeliniai traukiniai ir automotrisos".

    Bet pavažinėjus kaimo keliais ir tokiais kertans geležinkelį, susidaro įspūdis, jog į eismo saugumą tie milijonai tik nurašyti. Kur jie panaudojami, vienas ponas Dievas žino...
    Šiurpas paima, kada kaimo kelyje prieš geležinkelio pervažą nerandi įspėjamųjų kelio ženklų - trikampio su garvežio simboliu. Tokie už gyvenvietės ribų turėtų būti du: vienas 150-300 m, kitas 50-100 m atstume iki pervažos. Ir dargi abiejose kelio pusėse. Taip pat turėtų būti trys įspėjamieji ženklai "Artėjimas prie geležinkelio pervažos" - atitinkamai trys, dvi ir viena raudonos įstrižainės baltame stačiakampyje (kartu su anksčiau minėtais ženklais ir viduryje tarp jų).
    Dar pasitaiko atvejų, kada prieš geležinkeli opervažą nėra ir ženklo, kuris liaudyje vadinamas "kryžiauka" ("Saugokis traukinio"). Arba prieš pervažą su dvikeliu geležinkeliu ženklas rodo vienkelį.
    Nuošalius kelius mėgsta žvejai, o jie tas apylinkes žino ne visada gerai, tai iki susidūrimo su traukiniu kartais "vienas žingsnis"...
    Galbūt dar yra nemačiusių šių nuotraukų. Gerai matyti aukščiau minėtieji ženklai. Netgi labai nuošaliame kaimo kelyje.

    http://www.miestai.net/forumas/showt...584#post297584

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na pamenat Ra-2 istorija ant pervazos 04.19, tai va ant tos pacios pervazos vakar dar vienas
    zmogelis krito...
    Ale tai "gera" "laiminga" pervaža

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    na pamenat Ra-2 istorija ant pervazos 04.19, tai va ant tos pacios pervazos vakar dar vienas
    zmogelis krito...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Čia paėmiau iš temos "Dyzeliniai traukiniai ir automotrisos".
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    LG į eismo saugą investavo milijonus, modernizavo ir atnaujino net tik pervažų signalizaciją, bet ir kitas eismo saugos riziką mažininčias priemones...
    Bet pavažinėjus kaimo keliais ir tokiais kertans geležinkelį, susidaro įspūdis, jog į eismo saugumą tie milijonai tik nurašyti. Kur jie panaudojami, vienas ponas Dievas žino...
    Šiurpas paima, kada kaimo kelyje prieš geležinkelio pervažą nerandi įspėjamųjų kelio ženklų - trikampio su garvežio simboliu. Tokie už gyvenvietės ribų turėtų būti du: vienas 150-300 m, kitas 50-100 m atstume iki pervažos. Ir dargi abiejose kelio pusėse. Taip pat turėtų būti trys įspėjamieji ženklai "Artėjimas prie geležinkelio pervažos" - atitinkamai trys, dvi ir viena raudonos įstrižainės baltame stačiakampyje (kartu su anksčiau minėtais ženklais ir viduryje tarp jų).
    Dar pasitaiko atvejų, kada prieš geležinkeli opervažą nėra ir ženklo, kuris liaudyje vadinamas "kryžiauka" ("Saugokis traukinio"). Arba prieš pervažą su dvikeliu geležinkeliu ženklas rodo vienkelį.
    Nuošalius kelius mėgsta žvejai, o jie tas apylinkes žino ne visada gerai, tai iki susidūrimo su traukiniu kartais "vienas žingsnis"...

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    idesiu nuoroda, ten bus dokumentinis filmukas is laidu cilo "pagalba 911", kur gana realistiskai atkartota traukinio avarija ir gelbejimo darbai. Beje, kazkada buvau didelis gerbejas siu laidu "pagalba 911" (jas kazkada TV3 ar dar TELE-3 rode)

    http://www.metacafe.com/watch/yt-p2s...ruck_vs_train/
    Paskutinis taisė LT-1; 2008.12.07, 17:27.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Atkelti ir (ar) nukopijuoti pranešimai iš temos Geležinkeliai Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė X3dO Rodyti pranešimą
    Na taip o dar gi buvo visai jaunu merginu automobilyje
    Video reportaže sakė, kad vienai aštuoniolika, kitai - tik šešiolika metų. Tai ta vyresnė mirė paskutinė, jau po susidūrimo.

    Komentuoti:

Working...
X