Parašė Vytautas_LT
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Panevėžio miesto geležinkeliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teoriškai viskas yra įmanoma. Nepamenu konkrečiai kas, berods Vismantas man sakė, kad restauruojant didžiausia problema yra atsarginės detalės ir užrūdiję varžtai. Vėl problema, kad tų TU2 jau nebegamina, tačiau laimei jų sąlyginai nemažai dar išlikę. Pagal brėžinius arba kitų lokomotyvų detalių pavyzdžius galima pasigaminti naujų atsarginių detalių, tik jų kaina bus beveik kosminė. Svarbiausias akcentas — lokomotyvo "būda", nes ji labiausiai yra matoma.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tu bent sulaukei traukinio. Aš buvo beveik puse valandos pralaukiau ir niekas neatvažiavo.
 Kad laukti ilgai tenka tai tikrai.
							
						Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten tie M62 manevruoja, iešmai rankiniai, šviesoforai taip pat. Pervažos, taip išeina, irgi. Tai nieko nuostabaus, kad stoties budėtojas paspaudžia mygtuką ne tada, kada reikia. O gal tiesiog norėdamas apsisaugoti įjungia, o šilumvežis nedavažiuoja iki ten. Ir taip kelis kartus, kol sustumdo vagonus, o jo paties nesimato.Parašė Vismantas Rodyti pranešimąTu bent sulaukei traukinio. Aš buvo beveik puse valandos pralaukiau ir niekas neatvažiavo.
 Kad laukti ilgai tenka tai tikrai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šviesoforai ne rankiniai, o rakinamieji, valdomi rankiniu būdu. Neteisingai išsireiškiau. Teko matyti, kai pravažiavus traukiniui dar kurį laiką dega leidžiamasis signalas. O pervažos budėtojai ne visada atlieka savo darbą, kaip matyti...Parašė dariuks Rodyti pranešimąrankiniai sviesoforai?
idomu...
o sitoj pervazoj reikalingas zmogus - pervazos budetojas.jis atidarytu pervazos uztvara atskirais atvejais. nes pervaza uzsidaro automatiskai, ant pulto surinkus marsruta per ja. nesvarbu, kad iki jos nevaziuoja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pateiktoje aerofotonuotraukoje aiskiai matosi visas vaizdas. Net stovintys vagonai. Pokariniame topografiniame zemelapyje siauruko begiai irgi pavaizduoti dabartines Kerbedzio gatves vietoje. Klausimas - kur buvo siauruko stotis tarpukariu ir pokariu, iki tol, kol siaurukas liko tik vienoje placiojo puseje.Parašė Vitas Rodyti pranešimąNe viename informacijos šaltinyje esu skaitęs, kad siaurukai traukiniai iš įvairių stočių į Panevėžio cukraus fabriką vežiodavo cikrinius runkelius.
Panevėžio cukraus fabrikas ir Visas siauruko geležinkelio kompleksas Panevžyje yra skirtingose plačiojo geležinkelio pusėse. Todėl kyla klausimas - kaip siaurukai tuos runkelius priveždavo? Iškrauti kažkur stotyje ar prie stiklo fabriko ir per geležinkelį miesto gatvėmis gabenti autotransportu atrodytų neprotinga...
Nežinau, gal su kuo maišau, bet lyg prisimenu kaip labai seniai kai pirmą kartą buvau Panevėžio geležinkelio stotyje tai tarp dabartinės Kerbedžio gatvės ir stoties pastato dar reikėjo pereiti siauruko bėgius... Ar tikrai jie ten kada nors buvo? Ar tikrai kažkur nuo Vaivadų kažkada siauruko atšaka nekertant Šiaulių-Rokiškio geležinkelio lygiagrečiai jam miesto centro pusėje vedė į Panevėžio cukraus fabriką?
Gal kas turi duomenų? Gal kas prisimena geriau už mane?
Kerbedzio gatveje yra islikes siauruko vandens bokstas, jei neklystu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, yra. Kažkada jį susidomėjęs nufotografavau, nes nustebino, kad toks statinys stovi taip toli nuo geležinkelio. Tada dar nežinojau, kad siauruko bėgiai buvo abipus plačiojo geležinkelio. Deja, bet "tą gerąją" nuotrauką kažkur užmečiau, dabar nerandu, o šioje šis bokštas matosi iš gana toli (praktiškai tik šešėlis, pažymėjau rodyklyte):Parašė Al1 Rodyti pranešimąKerbedzio gatveje yra islikes siauruko vandens bokstas, jei neklystu.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geležinkelio stotis matosi net keliuose žemėlapiuose, kur publikavau. Dabar darau siauruko panaikintų ruožų DB Panevėžio m. ribose nuo įsikūrimo iki dabar. Žinoma, pagal turimą medžiagą. Dabar turiu nuo 1934 m. Trūksta dar carinių, ar iki pertvarkymo apie 1934 m. Gal pavyks rasti. Yra geri norai padaryti visų Aukštaitijos dingusių ruožų DB..... Yra... Matysim.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPateiktoje aerofotonuotraukoje aiskiai matosi visas vaizdas. Net stovintys vagonai. Pokariniame topografiniame zemelapyje siauruko begiai irgi pavaizduoti dabartines Kerbedzio gatves vietoje. Klausimas - kur buvo siauruko stotis tarpukariu ir pokariu, iki tol, kol siaurukas liko tik vienoje placiojo puseje.
Kerbedzio gatveje yra islikes siauruko vandens bokstas, jei neklystu.
Comment
 






							
						
							
						
							
						
							
						
							
						
							
						
							
						
							
						
							
						
							
						
							
						
							
						
Comment