Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • X3dO
    replied
    Parašė dts Rodyti pranešimą
    kraupu...
    Na taip o dar gi buvo visai jaunu merginu automobilyje

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    kraupu...

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    Sveiki,Taigi papasakosiu kaip važiuodamas i Kėdainius pakliuvau į avarija su traukiniu,Pradėkim.
    Taigi važiavau aš kartą į Kėdainius su vakariniu traukiniu(lokomotyvas TEP60) viskas kaip priklauso,gražus vakaras buvo, įlipome i traukini ir pajudėjome iš Klaipėdos link Kėdainių.
    Važiuodami jau per Gudžiūnų pervažą (apie 35 km nuo kėdainiu)Girdime labai dideli trenksma,ir paskui paaiškėja kad po mumis palindo BMW automobilis su kuriuo važiavo 4 asmenys,prastovėjome ten gal kokis ~3-4 val ir pajudėjome atgal į Klaipėdą...pasikeisti lokomotyvo,na išvažiave buvome su 5 valandos traukiniu taigi i Kėdainius atvažiavome apie ~11val,Klaipėdoje dauguma žmonių kurie važiavo toliau negu Kėdainiai išlipo ir pasiliko Klaipėdoje.Na video daugiau jum parodys:
    Paskutinis taisė digital; 2023.12.30, 16:10. Priežastis: [YOUTUBE]Ct46Rtg5pqg[/YOUTUBE]

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kadangi vis daugiau nauju automobiliu gaminama su sviesos diodu zibintais - galiniais, o greitu metu ir priekiniais artimio ir tolimos sviesos - jau prototipai yra. Dar keli metai ir tai bus masineje gamyboje. Tuo tarpu dienines sviesoms sviesos diodu zibintai jau ir dabar techniskai realizuoti.
    Taip kad snekos apie kuro sanaudu padidejima naudojant tokius zibintus bus nepagristos. 5 W sviesos diodu modulis x 2 vnt = 10 W. Kad diena sviestu ir galiniai zibintai nera reikalo. Ir dienines sviesos bus tik priekines. Todel jie sunaudos maziau energijos nei radijas.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Kuo tai susiję su geležinkelių pervažomis?
    Berods šituo

    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Jei kazkas pries nosi 2 pakaitomis mirksinciu sviesoforo zibintu nemato, tai tikrai nepagelbes ir lokomotyvo sviesos
    Nors pats nesutinku dėl to...

    Kaip jau buvo rašoma, automobilių šviesos dienos metu šiek tiek sumažina nelaimingų atsitikimų skaičių.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
    http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=18653640

    Smagu skaityti tokias kategoriškas ir subjektyvias nuomones.
    Kuo tai susiję su geležinkelių pervažomis?

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Kiek žinau, tai nėra jokių ES direktyvų dėl šviesų naudojimo dieną nei autotransporte, nei geležinkeliuose. [...] Be abejo šviesų naudojimas dieną - n e r e i k a l i n g a s.. nei autotransporte, nei geležinkeliuose.
    http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=18653640

    Smagu skaityti tokias kategoriškas ir subjektyvias nuomones.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Kiek žinau, tai nėra jokių ES direktyvų dėl šviesų naudojimo dieną nei autotransporte, nei geležinkeliuose. Čia kiekviena šalis narė tvarkosi kaip jai reikia. O dėl šviesų naudojimo tai pilnai pritariu LT-1, kas nemato be šviesų, tai jokia lempa jam nebepadės. Be abejo šviesų naudojimas dieną - n e r e i k a l i n g a s.. nei autotransporte, nei geležinkeliuose.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad Lietuva po kazkiek (po metu keliu galbut) laiko atsauks reikalavima vazineti vasara su zibintais dienos metu.
    Visko gali buti... Galbut ateityje net ES direktyvomis gali buti ivesti reikalavimai vazineti istisus metus istisa para su ijungtomis sviesomis. Juk pagal ES reikalavimus (skaiciau kazkur) jau privaloma i naujus automobilius montuoti specialius dienos zibintus. Taigi dabar nauji automobiliai turi tureti priekyje 4 tipu sviesas - gabaritus, trumpasiais, ilgasiais ir dienines.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
    Smalsu - pervažų šviesoforuose naudojami led diodai ar paprastos lempos?
    cha vieno skrytulio kaina sako apie 1000lt

    yra talentu kas bando juos pritaikyti buityje

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Tropico Rodyti pranešimą
    Diodai. Akivaizdžiai matosi Šiaip seniai bemačiau pervažą su paprastom lempom
    Specialiai fotkinau šviečiančius, kad matytųs...

    Komentuoti:


  • Tropico
    replied
    Diodai. Akivaizdžiai matosi Šiaip seniai bemačiau pervažą su paprastom lempom

    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    Smalsu - pervažų šviesoforuose naudojami led diodai ar paprastos lempos?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Klepočiai (Trakų raj., Rūdiškių sen.)







    Traukiniui esant dar gan toli, pervažoje įsijungia garsinis signalas (skambutis).
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.11.03, 19:10.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Jei kazkas pries nosi 2 pakaitomis mirksinciu sviesoforo zibintu nemato, .....
    smulkus pastebėjimas, Europinėje vėžėje nėra pervažų su šviesoforais

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Akivaizdu, kad su įjungtomis šviesomis automobilis geriau matomas, o būną momentų, kai iš priekio palei saulę važiuoja, be žibintų vos pamatytum.
    Akivaizdu, bet vasara kai plieskia saule, buna, kad tu zibintu isvis nesimato kad jie dega, nes saule juos uzgozia. LT-1 turi profesionalo teises (sorry uz nekukluma ), ne karta ir didelius sunkvezimius vairaves, tad viska is praktikos sako..
    Kai blogas matomumas (rukas, lietus ir t.t.), tai be abejo zibintus ijungti butina, tada jie tikrai labai dideli efekta duoda.
    Dar galima pagalvoti apie ekologija - zibintai reikalauja kuro daugiau (kad ir viena ar pora procentu daugiau), tad per visas masinas susidaro nemazas kiekis...
    Man atrodo, kad Lietuva po kazkiek (po metu keliu galbut) laiko atsauks reikalavima vazineti vasara su zibintais dienos metu.

    P.S.
    Sorry uz rasinejima ne i tema, tuoj Vitas2 pareikalaus mane nubausti
    Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.24, 07:50.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Akivaizdu, kad su įjungtomis šviesomis automobilis geriau matomas, o būną momentų, kai iš priekio palei saulę važiuoja, be žibintų vos pamatytum.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Pastebėjau, kad Lenkijos PKS traukiniai į šeštokus visada atvažiuojua su įjungtais žibintais. Lietuvos geležinkeliuose mašinistai to nedaro. Realu tikėtis, kad degantys žibintai traukinį padarytų geriau matomu, ir pervažose avarijų sumažėtų.
    Jei kazkas pries nosi 2 pakaitomis mirksinciu sviesoforo zibintu nemato, tai tikrai nepagelbes ir lokomotyvo sviesos (itin nejudriose pervazose, kur sviesoforo nebuna, susidurimai labai reti). Manyciau, jog nera jokio reikalo vazineti su ijungtomis svioesomis (aisku kitas reikalas kai blogas matomumas, rukas, lietus ir t.t., taciau siais atvejais ir yra ijungiamos sviesos).
    Beje, cia ne i tema, bet kiek teko girdeti, daugelis vairuotoju profesionalu labai skeptiskai ziuri i automobiliu vazinejima istisus metus su ijungtais zibintais - tam nera reikalo. Net ir susisiekimo ministerija pripazista, kad vazinejimas su sviesomis laukto efekto nedave.. Manau buvo idealiausias variantas vazineti su sviesomis nuo lapkricio 1 iki balandzio 1.
    Beje, kiek girdejau, lenkai pas save jau atsauke vazinejima istisus metus su ijungtais zibintais..

    Komentuoti:


  • rimsenas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Šia avarija domėjausi ilgai, nors smalsumą riboti vertė pasienio zona.
    Metų nustatyti nepavyko, bet kiek suprantu, avarija įvyko 1960-1966 m. Vietą nujaučiu – kelio Sangrūda-Mockai pervažą geležinkelio tarpstotėje Mockava-Trakiškės. Avarijos pėdsakus uždildė laikas, bet įdomumo išlieka. Labiausiai – dėl tuometiniame pasienyje su Lenkija galiojusių paslapčių.
    Pavyko rasti avarijos nuotrauką. Joje matyti ПАЗ-652 autobusas, maršruto trafarete – užrašas „Kapsukas-Kalvarija-kolūkis „Tarybinis Artojas“. Kur Lenkijos pasienyje buvo toks kolūkis, kur kito autobuso maršruto gale buvęs kolūkis „Pasienietis“, neaišku ir dabar, bet abejonių dėl kelio Sangrūda-Mockai kažkaip nelieka...
    Iš žėmėlapio (1965 m.) ištraukos bus aiškiau, kur buvo "Tarybinis artojas" ir "Pasienietis"...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Nereti tokie bakstelėjimai šilumvežiu ir privažiuojamuosiuose keliuose į Klaipėdos uostą, būna ir kitur.
    Įvyksta kažkur toks manevrinio šilumvežio ir žioplo "draiverio" vairuojamo automobilio susibadymas, kuriam tai laikui sutrinka eismas, atitinkamos tarnybos įformina avariją... Ir viskas tuo beveik ir baigiasi.
    Bet va kaip mano aprašytu atveju bijota iš Marijampolės maršrutinius autobusus leisti į Lazdijus per Rudaminą, netgi per siauruko pervažą į Agurkiškę...
    Prieš kelis metus įdomi avarija atsitiko kelyje Jurbarkas-Tauragė. Siauruko pervažoje traukinuką taranavo "fūra".
    Pastebėjau, kad Lenkijos PKS traukiniai į Šeštokus visada atvažiuojua su įjungtais žibintais. Lietuvos geležinkeliuose mašinistai to nedaro. Realu tikėtis, kad degantys žibintai traukinį padarytų geriau matomu, ir pervažose avarijų sumažėtų.
    Paskutinis taisė Vitas; 2008.10.24, 07:02.

    Komentuoti:

Working...
X