tačiau.... jei teigsim, kad čia nekarpyta ir brauksim ašį per nuotrauką, kuri tokiu atveju sutampa su objektyvo ašimi, pamatysim kad ašis yra šalia griovio krašto. tokio plataus lomotyvo man asmeniškai neteko matyt, nebent fotkinta gerokai išlindus iš lokomotyvo ir dar papildomai ištiesus ranką
fotkinta is CME3M, pro priekini langa is masinisto vietos, tiesiog del to kad kreiveje
na nepamirsk kad silumvezis truputi platesnis nei vezes plotis ir cia dar kreive
nepamirštu, ir nesiginčyju, kad fotkinta kitaip.
tačiau.... jei teigsim, kad čia nekarpyta ir brauksim ašį per nuotrauką, kuri tokiu atveju sutampa su objektyvo ašimi, pamatysim kad ašis yra šalia griovio krašto. tokio plataus lomotyvo man asmeniškai neteko matyt, nebent fotkinta gerokai išlindus iš lokomotyvo ir dar papildomai ištiesus ranką
o ir traukinys vaziuodamas net prityla - t.y. kokybiskesnis kelias bent jau sprendziant is garso
Kur kelias su mediniais pabėgiais - traukinys važiuoja tyliau. O dar tyliau - jei balastas ne skaldos, o žvyro. Žinoma, tokiais keliais ir traukinio greitis būna ne kažin koks. Priklauso kaip kelio konstrukcijos medžiagos sugeria garsą ir vibraciją. Atkreipkite dėmesį, kad garsas būna daug didesnis traukiniui važiuojant per metalinės konstrukcijos tiltus, negu per gelžbetoninius.
Dar vienas bendras klausimas apie pervažas.
Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
na tai priklauso ir nuo kelio kuriame ta pervaza, t.y.
koks ir kokiu autotransporto priemoniu eismas ten yra vykdomas .
Nors man asmeniskai tos gumos "skystokai" atrodo, "furos" jas lengvai ismina
Dar vienas bendras klausimas apie pervažas.
Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
Abejoju, ar apskritai visos pervažos tokios. Jei taip, tai matomai daroma dėl automobilių greičio, nes būna "asų", kurie pervažą prašoka net nepristabdę.
Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
Dar vienas bendras klausimas apie pervažas.
Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
Kažkada „žurnaliūgiškų“ galimybių daugiau turėdamas parašinėjau apie pusvalandžio prastovą Mauručių pervažoje (dabar prie jos pėdsakų kartais pastoviniuoju, transporto eiles prisimindamas...). Kažkuris įvykį aprašantis vadinosi straipsnukas „Mažas kelmas didelį vežimą verčia“.
Tada po ilgo stovėjimo į Mauručius nuo Kauno pusės atvažiavo drezina. Tai dėl šio mini-riedmens autotransporto eilė nuo Veiverių pusės nutįso per visą Mauručių gyvenvietę.
Matyt, drezina su kelio darbininkais buvo sustojusi jau pravažiavusi pervažos daviklį ir ten darbavosi.
Bereikalingų pervažos užsidarinėjimų padažnėjimą pastebėjau vasarą, kai oro temperatūra būna aukščiausia. Kartą taip užsidarė ir traukiniui pravažiavus neatsidarė Amalių pervaža. Budėtojas pasiguodė, kad jo „būdelėje“ netgi telefonas veikti nustojo... Tada priežastį spėliodami kažkas užsiminė apie „elektronikos“ perkaitimus metalinėse dėžėse arba vario vagių pasidarbavimą. Pervažos budėtojas apie padėtį stočiai perdavė per stotelėje sustojusio elektrinio traukinio mašinistą.
Kodėl rugpjūčio 8 d. taip ilgai išbuvo uždaryta pervaža Pušaloto gatvėje Panevėžyje?
Komentuoti: