Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio pervažos
Collapse
X
-
O kaip pvz. su Žasliais? Atsimenu kaip dar stovėjo b0delė, vėliau jos neliko. Tai užtvaro valdytoją perkėlė į Žaslių stotį?
-
Taip yra todėl kad arti stotis,o ten ir yra pervažos valdytojas.O kaikurios ES šalis naudoja tokia schema:pervažos signalizacijoje suprogramuota pagal traukinių tvarkaraštį,pvz. 12:00.Ir kai būna 12:00 užtvaras pats leidžiasi.Arba taip:1 km prieš pervaža yra įrengti jutikliai ant bėgių.Kai traukinys užvažiuoja ant jutiklio,užtvaras leidžiasi.Parašė Zorro Rodyti pranešimąYra pervažos su automatizuotais užtvarais, pvz. Trakų pervaža Lentvaryje.
Komentuoti:
-
Kad ne visur tos budelės išlikusios. Žinau mažiausiai dvi pervažas kur jų nebėra.Parašė Kasnis Rodyti pranešimąJei pastebejot, visur prie uztvaru yra "budele" su gelezinkelio darbuotoju. Liaudiskai snekant uztvaras be budeles teisiskai negali egsistuoti. Cia grynai teisinis aspektas, kuris priklauso ne nuo LG. Budeliu su darbuotais islaikymas brangiai kainuoja. Tik reiktu kelti klausima kas brangiau, ar budueliu islaikymas ar avariju padaryta zala...
Komentuoti:
-
Jei pastebejot, visur prie uztvaru yra "budele" su gelezinkelio darbuotoju. Liaudiskai snekant uztvaras be budeles teisiskai negali egsistuoti. Cia grynai teisinis aspektas, kuris priklauso ne nuo LG. Budeliu su darbuotais islaikymas brangiai kainuoja. Tik reiktu kelti klausima kas brangiau, ar budueliu islaikymas ar avariju padaryta zala...
Komentuoti:
-
Arba taip...Parašė JohnPervažoje traukinys susidūrė su vilkiku
http://www.delfi.lt/fotogalerijos/pe...kiku.d?id=4059
Kas per velniava Lietuvoje su tomis mašinų ir traukinių avarijomis? Šalyje yra vos kelios pervažos ir tose pačiose kasmet įvyksta n avarijų?
Negi taip sunku įrengti žmoniškas automatizuotas pervažas su atitvarais? Kad ir tokias, kurios visiškai uždaro kelią artėjant traukiniui?
Atvaizdas
Šaltinis: http://www.shropshirestar.com/news/2010/06/03/92029/
Juk tai kainuotų ne milijardus ir kartą ir visam laikui užbaigtų su tomis avarijomis.
Komentuoti:
-
Kalbejo siandien per radija LG atsotovas per radija, tai kiek minejo, kad is pradziu vairuotojas buvo sustojes, paskui nei is sio nei is to pradejo vaziuoti.. Patys zmones cia kalti. Kaip jie tu traukiniu nemato? Ar tikisi greitai prasokti? Atitvarai cia pagelbeja, bet tai tikriausia daugelis mate, kaip juos niekurie apvazineja. Prie sankryzos galima sustot pagrindiniu vaziuojancius praleist, o traukinio matai jau ne..
Komentuoti:
-
Turbūt panaikino dėl eksploatavimo išlaidų. Juk Lietuvoje pinigai svarbiau už žmogaus gyvybę ar sveikatą - tą įrodo ir daugelio darbdavių požiūris į eilinį darbuotoją - dirbk tik daugiau, mažiau skųskis. O paskui tie patys darbdaviai apsimestinai verkšlena, kad trūksta naujų kvalifikuotų darbuotojų.Parašė JohnKaip tai panaikino? O tai kaip su avarijomis? Argi tai nėra gera iliustracija, kad šlagbaumai yra BŪTINI?
Neabejoju, kad atitvarus po kurio laiko ir vėl grąžins, nes supras, kad saugumas čia būtinas.
Komentuoti:
-
Nežinau kaip kitur, bet Klaipėdos pusėj ėmė ir panaikino. Jau ne vienas lavonas Kretingoj ir šalia dėl to...
Komentuoti:
-
Taigi daugelyje buvo šlagbaumai, bet kažkam susišvietė, kad jie nereikalingi ir panaikino...
Komentuoti:
-
Pervaža šalia Klepočių stotelės Rūdiškių - Valkininkų ruože
Foto 2010.05


Iš kitos pusės


Komentuoti:
-
Bezdonių (Skersabalių) pervaža kelyje 5220 Nemenčinė - Buivydžiai
Foto 2008.08

Į Vilniaus pusę

Į Pabradės pusę
Komentuoti:
-
Kybartų pervaža - paskutinė prieš Rusijos sieną
Foto 2008.05

Vaizdas link Kybartų muitinės

Vaizdas link stoties

Pritrauktas pervažos vaizdas nuo pėsčiųjų viaduko.
Sugriauta bažnyčia - Eitkūnuose, anapus sienos
Komentuoti:
-
Vieną kartą mane, sustojusį prie pervažos degant raudonam šviesoforui, debilas su "Golfu" aplenkė...
Lenkijoje iš viso geležinkelio ruožuose, kuriuose neveikia pervažų signalizacija (pavyzdžiui, dėl remonto, dėl žinomo gedimo), traukiniai stabdo prieš pervažas ir važiuoja 20-30 km/h...
Taip pat prieš kai kurias pavojingas pervažas, net ir magistraliniuose geležinkeliuose, traukiniai smarkiai mažina greitį.Paskutinis taisė Al1; 2011.07.14, 16:48.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAvarijų pervažose tipiška priežastis - vieną traukinį praleidęs automobilio vairuotojas nepastebi ir nepraleidžia kito...
Tai pala kaip vairuotojas gali važiuoti per raudoną signalą arba per nuleistą šlagbaumą???? Neieškokim sliekų kur nereikia....
Komentuoti:
-
Taip, pagal Taisyklės viskas atrodytų labai gražu.Parašė zn76 Rodyti pranešimą...
O dėl automobilių ir pesčiųjų, tai pervažose įrengtos signalizacijos (garsinės ir šviesos), reikia jomis vadovautis, be to, KET nurodo neišvažiuoti į pervažą, visiškai neįsitikinus kad traukinio nėra. O pestiesiems iš viso nėra ką veikti geležinkelio keliuose, tai ne pasivaikščiojimo zona, o pereinant geležinkelį, taip pat būtina įsitikinti, kad traukinio nėra ir perėjimas bus saugus.
Bet realus gyvenimas būna kitoks...
Važiuotų ir pėsčių netikėlių buvo ir bus. Kazlų Rūdoje, pervažoje rytiniame stoties gale, link Kauno, pervažoje Jūrės geležinkelio stotyje pr pervažoje kelyje Veiveriai-Pažėrai avarijų automobilio susidūrimų su traukiniais mačiau. Arba mačiau, kaip į Kauno geležinkelio stotį nuo Kazlų Rūdos pusės atvažiuoja D1 apgadintu priekiu ir remontininkų brigada jau su kūjais laukia stoties perone, paskui pasidarbuoja, kad tas traukinys tuoj galėtų atlikti kitą reisą. Avarijų pervažose tipiška priežastis - vieną traukinį praleidęs automobilio vairuotojas nepastebi ir nepraleidžia kito...
Apie pėsčiųjų suvažinėjimus ir ypač jų išvengimą tik "per plauką" faktų taip pat žinau...
Taigi, Taisyklės ir galiojanti tvarka - dar ne viskas. Pastebėjau, kad jas ignoruoti ypač mėgsta savo didybę demonstruoti linkę vyresnio amžiaus žmonės. Deja, traukinio greitis neretai būna didesnis negu jiems atrodo ir kai kada vos spėja pasitraukti.
Komentuoti:
-
Vakar vakare prie Lentvario pervažos.
Praleidom trys traukinius ir prastovėjom beveik pusvalandį.
Vaizdas nuo Vilniaus gatvės.

Nuo Klevų alėjos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Paprasčiausiai vaizdas yra padidintas („pritrauktas“) kreivėje, todėl ir atrodo, kad fotografuota lyg ir ne iš lokomotyvo.
Komentuoti:



Komentuoti: