Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Yra pervažos su automatizuotais užtvarais, pvz. Trakų pervaža Lentvaryje.
    Taip yra todėl kad arti stotis,o ten ir yra pervažos valdytojas.O kaikurios ES šalis naudoja tokia schema:pervažos signalizacijoje suprogramuota pagal traukinių tvarkaraštį,pvz. 12:00.Ir kai būna 12:00 užtvaras pats leidžiasi.Arba taip:1 km prieš pervaža yra įrengti jutikliai ant bėgių.Kai traukinys užvažiuoja ant jutiklio,užtvaras leidžiasi.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Yra pervažos su automatizuotais užtvarais, pvz. Trakų pervaža Lentvaryje.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Jei pastebejot, visur prie uztvaru yra "budele" su gelezinkelio darbuotoju. Liaudiskai snekant uztvaras be budeles teisiskai negali egsistuoti. Cia grynai teisinis aspektas, kuris priklauso ne nuo LG. Budeliu su darbuotais islaikymas brangiai kainuoja. Tik reiktu kelti klausima kas brangiau, ar budueliu islaikymas ar avariju padaryta zala...
    Kad ne visur tos budelės išlikusios. Žinau mažiausiai dvi pervažas kur jų nebėra.

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Jei pastebejot, visur prie uztvaru yra "budele" su gelezinkelio darbuotoju. Liaudiskai snekant uztvaras be budeles teisiskai negali egsistuoti. Cia grynai teisinis aspektas, kuris priklauso ne nuo LG. Budeliu su darbuotais islaikymas brangiai kainuoja. Tik reiktu kelti klausima kas brangiau, ar budueliu islaikymas ar avariju padaryta zala...

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė John
    Pervažoje traukinys susidūrė su vilkiku
    http://www.delfi.lt/fotogalerijos/pe...kiku.d?id=4059

    Kas per velniava Lietuvoje su tomis mašinų ir traukinių avarijomis? Šalyje yra vos kelios pervažos ir tose pačiose kasmet įvyksta n avarijų?

    Negi taip sunku įrengti žmoniškas automatizuotas pervažas su atitvarais? Kad ir tokias, kurios visiškai uždaro kelią artėjant traukiniui?

    Atvaizdas

    Šaltinis: http://www.shropshirestar.com/news/2010/06/03/92029/

    Juk tai kainuotų ne milijardus ir kartą ir visam laikui užbaigtų su tomis avarijomis.
    Arba taip...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kalbejo siandien per radija LG atsotovas per radija, tai kiek minejo, kad is pradziu vairuotojas buvo sustojes, paskui nei is sio nei is to pradejo vaziuoti.. Patys zmones cia kalti. Kaip jie tu traukiniu nemato? Ar tikisi greitai prasokti? Atitvarai cia pagelbeja, bet tai tikriausia daugelis mate, kaip juos niekurie apvazineja. Prie sankryzos galima sustot pagrindiniu vaziuojancius praleist, o traukinio matai jau ne..

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Prie ko čia šlagbaumai, pastatysi ir mūrinę sieną, vistiek ras kaip praeiti, kai pas žmones proto nėra
    Paskutinis taisė RAW; 2012.02.03, 10:34.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė John
    Kaip tai panaikino? O tai kaip su avarijomis? Argi tai nėra gera iliustracija, kad šlagbaumai yra BŪTINI?
    Turbūt panaikino dėl eksploatavimo išlaidų. Juk Lietuvoje pinigai svarbiau už žmogaus gyvybę ar sveikatą - tą įrodo ir daugelio darbdavių požiūris į eilinį darbuotoją - dirbk tik daugiau, mažiau skųskis. O paskui tie patys darbdaviai apsimestinai verkšlena, kad trūksta naujų kvalifikuotų darbuotojų.
    Neabejoju, kad atitvarus po kurio laiko ir vėl grąžins, nes supras, kad saugumas čia būtinas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nežinau kaip kitur, bet Klaipėdos pusėj ėmė ir panaikino. Jau ne vienas lavonas Kretingoj ir šalia dėl to...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Taigi daugelyje buvo šlagbaumai, bet kažkam susišvietė, kad jie nereikalingi ir panaikino...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pervaža šalia Klepočių stotelės Rūdiškių - Valkininkų ruože
    Foto 2010.05




    Iš kitos pusės




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Bezdonių (Skersabalių) pervaža kelyje 5220 Nemenčinė - Buivydžiai
    Foto 2008.08


    Į Vilniaus pusę


    Į Pabradės pusę

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kybartų pervaža - paskutinė prieš Rusijos sieną

    Foto 2008.05


    Vaizdas link Kybartų muitinės


    Vaizdas link stoties


    Pritrauktas pervažos vaizdas nuo pėsčiųjų viaduko.
    Sugriauta bažnyčia - Eitkūnuose, anapus sienos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vieną kartą mane, sustojusį prie pervažos degant raudonam šviesoforui, debilas su "Golfu" aplenkė...
    Lenkijoje iš viso geležinkelio ruožuose, kuriuose neveikia pervažų signalizacija (pavyzdžiui, dėl remonto, dėl žinomo gedimo), traukiniai stabdo prieš pervažas ir važiuoja 20-30 km/h...
    Taip pat prieš kai kurias pavojingas pervažas, net ir magistraliniuose geležinkeliuose, traukiniai smarkiai mažina greitį.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.07.14, 15:48.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Avarijų pervažose tipiška priežastis - vieną traukinį praleidęs automobilio vairuotojas nepastebi ir nepraleidžia kito...

    Tai pala kaip vairuotojas gali važiuoti per raudoną signalą arba per nuleistą šlagbaumą???? Neieškokim sliekų kur nereikia....

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    ...
    O dėl automobilių ir pesčiųjų, tai pervažose įrengtos signalizacijos (garsinės ir šviesos), reikia jomis vadovautis, be to, KET nurodo neišvažiuoti į pervažą, visiškai neįsitikinus kad traukinio nėra. O pestiesiems iš viso nėra ką veikti geležinkelio keliuose, tai ne pasivaikščiojimo zona, o pereinant geležinkelį, taip pat būtina įsitikinti, kad traukinio nėra ir perėjimas bus saugus.
    Taip, pagal Taisyklės viskas atrodytų labai gražu.
    Bet realus gyvenimas būna kitoks...
    Važiuotų ir pėsčių netikėlių buvo ir bus. Kazlų Rūdoje, pervažoje rytiniame stoties gale, link Kauno, pervažoje Jūrės geležinkelio stotyje pr pervažoje kelyje Veiveriai-Pažėrai avarijų automobilio susidūrimų su traukiniais mačiau. Arba mačiau, kaip į Kauno geležinkelio stotį nuo Kazlų Rūdos pusės atvažiuoja D1 apgadintu priekiu ir remontininkų brigada jau su kūjais laukia stoties perone, paskui pasidarbuoja, kad tas traukinys tuoj galėtų atlikti kitą reisą. Avarijų pervažose tipiška priežastis - vieną traukinį praleidęs automobilio vairuotojas nepastebi ir nepraleidžia kito...
    Apie pėsčiųjų suvažinėjimus ir ypač jų išvengimą tik "per plauką" faktų taip pat žinau...
    Taigi, Taisyklės ir galiojanti tvarka - dar ne viskas. Pastebėjau, kad jas ignoruoti ypač mėgsta savo didybę demonstruoti linkę vyresnio amžiaus žmonės. Deja, traukinio greitis neretai būna didesnis negu jiems atrodo ir kai kada vos spėja pasitraukti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvario pervaža po liūties.







    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vakar vakare prie Lentvario pervažos.
    Praleidom trys traukinius ir prastovėjom beveik pusvalandį.

    Vaizdas nuo Vilniaus gatvės.



    Nuo Klevų alėjos.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Paprasčiausiai vaizdas yra padidintas („pritrauktas“) kreivėje, todėl ir atrodo, kad fotografuota lyg ir ne iš lokomotyvo.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    O kad objektyvo ir lokomotyvo ašys gali nesutapti, žinoma, niekam nė į galvą

    Komentuoti:

Working...
X