Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
-
Tik vėžės plotis 1520 yra, caro laikais ir kiek vėliau buvo 1524, toks liko Suomijoje.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJaponijoje tokios linijos su magistraliniu eismu - ne retenybe. JAV kartais pasitaiko, netgi Europoje... Siais laikais, XXI a.
Tramvajaus bėgius viduryje gatvės kažkiek primena geležinkelis Marijampolėje tarp geležinkelio ir Telšių gatvių.
Traukinys, 14:13h. išvykstantis į Šeštokus, dažnai naudoja garsinį signalą nuo bėgių baidydamas "saugiai" (atokiau nuo gatvių važiuojamųjų dalių) besijaučiančius pėsčiuosius ir Saulės gatvės pervažą privažiuojančius žioplius vairuotojus, nors nuo pervažos šviesoforo suveikimo įsijungia raudonas į Saulės ir V.Kudirkos gatvių puse šių gatvių sankryžoje su Geležinkelio gatve, o pastarojoje degantys žali ir nedegančios papildomos sekcijos neleidžia sukti į Saulės gatvę.
Kaune geležinkelis vienoje vietoje labai suartėja su Piliakalnio gatve, toliau - su Kreidos gatve. Geležinkelis Palemonas-Rokai ant HES-o užtvankos suartėja su Rytiniu Kauno apvažiavimu. Tramvajaus bėgių šiose Kauno vietose geležinkelis dar neprimena, bet nežinia, kiek tas atstumas dar sumažėtų, jei lygiagrečiai dabar esantiems bėgiams būtų tiesiami 1435mm "Rail Baltica" bėgiai.
Komentuoti:
-
Iš www.parovoz.com. ČME3T Berdianske, Ukraina, 2007 m. birželis
Nors ne į temą (TSRS), JAV priemiestinis traukinys skrodžia gatvę per vidurį Mičigane (Michigan City). Tačiau tai labiau primena amerikietišką el. traukinį...
http://ymtram.mashke.org/usa/michiga...city_2_en.html
Komentuoti:
-
Tarp Helsinkio ir Sankt Peterburgo greitai lakstys Pendolino Sm6 "ALLEGRO", berods 200 km/h greičiu.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Komentuoti:
-
Dyzeliniai traukiniai D Kaliningrado srityje. Septintojo desimtemcio vidurys.
Nuotraukos is www.railfanclub.spb.ru puslapio senos versijos. Po pernykscio uzluzimo ir puslapio atnaujinimo siu nuotrauku galerijoje nebera.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas draudzia Lietuvai perimti is Rygos dali kroviniu?
Juk pusę krovinio neiškraus Klaipėdoje, o likusią Rygoje. O ir apimtys nėra ypatingai didelės, kad reikėtų skirstyti srautus.
Manau yra ir kita - svarbesnė problema. Kadangi tai "humanitarinio turinio" krovinys vežant per Lietuvą tektų kirsti dar vienos tranzitinės valstybės sieną - Baltarusijos, o vežant per Latviją to išvengiama, nes ji turi tiesioginę sieną su Rusija. Manau, kad JAV nelabai suinteresuota, kad dar ir baltarusiai tikrintų vežamą "humanitarinį krovinį".
Įkėliau informacinio pranešimo santrauką apie tuos pervežimus per Rygą - temoje "Geležinkeliai Latvijoje".Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.09, 20:22.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą2009 m. spalio pabaigoje valstybine Uzbekistano geležinkelių kompanija laimėjo Afganistano vyriausybės skelbtą konkursą 75 km ilgio geležinkelio linijos Hairatonas - Mazari Šarifas statybai. Lapkričio pradžioje 129 mln. dolerių vertės projektą patvirtino Uzbekistano vyriausybė. Statybos prasidės netrukus, o baigsis 2011 metais.
Straipsnis rusų kalba.
http://www.ferghana.ru/article.php?id=6390
Tas pats angliškai
http://enews.ferghana.ru/article.php?id=2594
Nu va, Ryga darbo turės. Visa „humanitarinė pagalba“ 1520 mm vėžės geležinkeliu – tiesiai į Afganistaną.
Komentuoti:
-
2009 m. spalio pabaigoje valstybine Uzbekistano geležinkelių kompanija laimėjo Afganistano vyriausybės skelbtą konkursą 75 km ilgio geležinkelio linijos Hairatonas - Mazari Šarifas statybai. Lapkričio pradžioje 129 mln. dolerių vertės projektą patvirtino Uzbekistano vyriausybė. Statybos prasidės netrukus, o baigsis 2011 metais.
Straipsnis rusų kalba.
http://www.ferghana.ru/article.php?id=6390
Tas pats angliškai
http://enews.ferghana.ru/article.php?id=2594
Komentuoti:
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąNa, tai kad laivas registruotas Lietuvoje, nereiškia, jog įgula negalėjo būti iš Latvijos
Komentuoti:
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąSmagu, kad rusų ir vokiečių pasididžiavimą plukdė mūsų keltas
Bet kaip visada mus sumaišė su latviais. Sako - "latvian crew members", ~2:15
Komentuoti:
-
blin, kai mus Cekijoj latviais pavadino, tai net siutas paeme. sakau - mes lietuviai! aaa, zinau zinau, Lietuva, jusu sostine Ryga, juk taip?
Komentuoti:
-
Parašė JohnLabai įdomus reportažas apie Siemens Velaro Rus (Sapsan) transportavimą iš Vokietijos į Rusiją.
Viena įdomi detalė nuo 1:03 iki 1:10
Bet kaip visada mus sumaišė su latviais. Sako - "latvian crew members", ~2:15Paskutinis taisė artexs; 2010.01.06, 15:42.
Komentuoti:
-
“Rusijos geležinkeliai” pirks traukinių 2014-ųjų olimpiadai
Maskva, gruodžio 31 d. Rusijos valstybinė geležinkelių operatorė pasirašė 410 mln. eurų vertės 38-ių Vokietijos koncerno “Siemens” gamybos priemiestinių elektrinių traukinių pirkimo sutartį.
“Rusijos geležinkelių” Vladimiro Jakunino žodžiais, “Siemens” traukiniai “Desiro” užtikrins tinkamas susiekimo paslaugas 2014-ųjų žiemos olimpiados Sočyje dalyviams ir žiūrovams. Kita dalis šių traukinių, pajėgių išvystyti 160 kilometrų per valandą greitį, aptarnaus liniją Tuapsė-Adleris.
“Desiro” traukiniai Rusijai bus pristatyti 2013-ųjų rudenį.
Kanados “Bombardier” ir Prancūzijos “Alstom” šiame konkurse nurungęs “Siemens” patikslino, jog bendra su “Rusijos geležinkeliais” pasirašytų sutarčių vertė siekia 580 mln. eurų – dėl dar 16 traukinių buvo susitarta anksčiau.
Maskva, gruodžio 31 d. Rusijos valstybinė geležinkelių operatorė pasirašė 410 mln. eurų vertės 38-ių Vokietijos koncerno “Siemens” gamybos priemiestinių elektrinių traukinių pirkimo sutartį.
“Rusijos geležinkelių” Vladimiro Jakunino žodžiais, “Siemens” traukiniai “Desiro” užtikrins tinkamas susiekimo paslaugas 2014-ųjų žiemos olimpiados Sočyje dalyviams ir žiūrovams. Kita dalis šių traukinių, pajėgių išvystyti 160 kilometrų per valandą greitį, aptarnaus liniją Tuapsė-Adleris.
“Desiro” traukiniai Rusijai bus pristatyti 2013-ųjų rudenį.
Kanados “Bombardier” ir Prancūzijos “Alstom” šiame konkurse nurungęs “Siemens” patikslino, jog bendra su “Rusijos geležinkeliais” pasirašytų sutarčių vertė siekia 580 mln. eurų – dėl dar 16 traukinių buvo susitarta anksčiau.
www.gelsistemos.lt
Komentuoti:
-
Praėjus pusei šimtmečio, kai pasaulyje pradėjo važinėti greitieji traukiniai, Rusija į pirmąjį komercinį reisą paleido savo pirmąjį itin greitą traukinį.
O man keistai atrodo tas "savo pirmąjį greitą traukinį". Kiek tas savo? Kiek žinau, jis vokiečių Siemens gamybos. Tai gal ir LG jau koks pusmetis kai paleido savo ER-20 lokomotyvus traukinyje Vilnius-Klaipėda???
Komentuoti:
-
Parašė Vidma Rodyti pranešimąPraėjus pusei šimtmečio, kai pasaulyje pradėjo važinėti greitieji traukiniai, Rusija į pirmąjį komercinį reisą paleido savo pirmąjį itin greitą traukinį.
Komentuoti:
Komentuoti: