Šitie vagonai iki 140 km/h. Bet ar yra ten ruožai su 160 km/h?
Lastočkos yra su skirtingais salonais. Aišku, jei leidžia kokį paprastą, tai tragedija tokį atstumą važiuoti...
Atsiprašau už offtop, bet ar gali šie vagonai būti modernizuoti iki 160 km/h? Dabar tarp Minsko ir Maskvos kursuoja Siemens Desiro, kurie važiuoja 7 val. Jų komfortas apgailėtinas palyginus su paprastais vagonais.
O gal palygink Latvijos ir Lietuvos valdžios pozicijas tiek elektrinės, tiek ir Lukašenkos atžvilgiu. Be to tai genialus ėjimas iš Baltarusijos pusės, kalant kuolą tarp Lietuvos ir Latvijos. Latvijos geležinkeliams ir uostams striuka, todėl jie tikrai neatsisakys krovinių. Lietuva Latvijai gal sankcijas paskelbs? Latvija turi Mažeikių - Rengės geležinkelio kortą nusodinti Lietuvą, jei ji pradės aikšinti Latvijai, kaip jai elgtis.
Kalbama, kad per Latviją ims vežti kažkiek, o per tą laiką pastatys terminalą ar praplės esamą ir sutvarkys visą logistiką. Planai iki rudens tą padaryti.
Komentuoti: