Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas2
    replied
    O tai BČ elektrovežių jau nebėr ?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nuo traukinio KLG - SPB atsikabino LG TEP70BS.



    Ir tuoj prisikabins BČ TEP70BS.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė 1132 Rodyti pranešimą
    Vilniaus geležinkelio stotyje kadanors buvo naudojamas su keleiviais 19-as kelias? Ten ilga ir didelė platforma yra išlikusi iki šiol. Aišku aš ja ir ankščiau matęs esu, bet jokios informacijos praktiškai apie ją nežinau.
    https://www.miestai.net/forumas/foru...132#post705132
    yra viena nuotrauka išlikus kur turistinis traukinys tam perone. ten aukštas peronas, LG riedmenys nelabai pritaikyti jam, tai ir nenaudoja.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Turistiniai ten stovėdavo.

    Komentuoti:


  • 1132
    replied
    Vilniaus geležinkelio stotyje kadanors buvo naudojamas su keleiviais 19-as kelias? Ten ilga ir didelė platforma yra išlikusi iki šiol. Aišku aš ja ir ankščiau matęs esu, bet jokios informacijos praktiškai apie ją nežinau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė 1132 Rodyti pranešimą

    Kelintais maždaug metais tai buvo?
    Maždaug apie 1980 m.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Dr1am-318.1

    Komentuoti:


  • 1132
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Prismenu, kad atvažiavus traukiniu į Trakus, ten jau stovėjo kitas. Tai kažkaip buvo naudojamas.
    Kelintais maždaug metais tai buvo?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Pagėgiuose tam, kad patektų į 1 kelią, turi pakeisti važiavimo kryptį. Traukinys nuvažiavo į pietinį kelyno galą ir pakeitė važiavimo kryptį.

    Dėl to kyla įdomus klausimas. Ar sovietmečiu traukiniai Kaliningradas-Maskva ar Kaliningradas-Liepoja Pagėgiuose keisdavo vaziavimo kryptį ?
    Nereikėjo keisti, nes buvo dar vienas peronas tarp kelių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė 1132 Rodyti pranešimą

    Taip dvikelis buvo tik pačiuose Trakuose, prieš gel.stoti išsiskiria kontaktinė linija į dvi dalis, yra jungtis. Na greičiausiai jeigu liko iki šiol nutiesta kontaktinė linija, reiškia buvo dalis kelio ruožo, tai net akivaizdžiai matosi, o jei buvo kelio ruožas, tai turėjo būti ir peronas. Hm na arba jo nebuvo ir aš klystu, tik tada jei nebuvo perono tai klausymas kam tada tas antras kelias buvo reikalingas?
    Prismenu, kad atvažiavus traukiniu į Trakus, ten jau stovėjo kitas. Tai kažkaip buvo naudojamas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Garvežių eroje antrasis kelias buvo reikalingas apvažiuoti garvežiui vagonus. Bet ji jau seniai praėjo. Elektrifikavus to nereikėjo. Galbūt antro perono ir nebuvo - nepamenu. Atvažiavęs traukinys pervažiuodavo į antrą kelią ir tiek. Bet tada atvažiavęs kitas traukinys turėjo ir išvažiuoti pirmas, o pirmasis traukinys turėjo ilgą atstovą. Pagal, pavyzdžiui, 1985 tvarkaraštį nesimato, kad taip būtų buvę.

    Komentuoti:


  • 1132
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Na taip, atrodo kaip mistika, bet atrodo, kad dvikelis buvo tik pačiuose Trakuose, o ne visame ruože iki Senųjų Trakų. Keista bet ir aš nepamenu kaip tai atrodė realybėje ir kada buvo demontuota. O tame antrame kelyje ar buvo peronas ?
    Taip dvikelis buvo tik pačiuose Trakuose, prieš gel.stoti išsiskiria kontaktinė linija į dvi dalis, yra jungtis. Na greičiausiai jeigu liko iki šiol nutiesta kontaktinė linija, reiškia buvo dalis kelio ruožo, tai net akivaizdžiai matosi, o jei buvo kelio ruožas, tai turėjo būti ir peronas. Hm na arba jo nebuvo ir aš klystu, tik tada jei nebuvo perono tai klausymas kam tada tas antras kelias buvo reikalingas?
    Paskutinis taisė 1132; 2018.02.05, 23:28.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied

    Pagėgiuose tam, kad patektų į 1 kelią, turi pakeisti važiavimo kryptį. Traukinys nuvažiavo į pietinį kelyno galą ir pakeitė važiavimo kryptį.

    Dėl to kyla įdomus klausimas. Ar sovietmečiu traukiniai Kaliningradas-Maskva ar Kaliningradas-Liepoja Pagėgiuose keisdavo vaziavimo kryptį ?
    Paskutinis taisė Vitas2; 2018.02.05, 21:27.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Na taip, atrodo kaip mistika, bet atrodo, kad dvikelis buvo tik pačiuose Trakuose, o ne visame ruože iki Senųjų Trakų. Keista bet ir aš nepamenu kaip tai atrodė realybėje ir kada buvo demontuota. O tame antrame kelyje ar buvo peronas ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš irgi nepamenu. Tikriausiai apie 2000-uosius.

    Komentuoti:


  • 1132
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Ej575-012.



    Kelintais metais buvo Trakuose eksplotuojamas antrasis kelias? Kažkaip nepamenu jog ten jis būtu, iš nuotraukų matosi tik kad liko laidai o kelias nuimtas.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Tada aišku, toks visai dinamiškas fotoreportažiukas gavosi

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iki Šilutės, deja. Čia LG nesąmonę padarė. Reikėjo leisti važiuoti bent iki Pagėgių. Tada keleivių būtų buvę kur kas daugiau. Po 2 val. būtų buvę galima grįžti atgal į Klaipėdą, pavaikščiojus po Pagėgius. Aišku, esant geram orui, kaip šiandien. Penktadienį tai buvo blogas oras.

    O ko ten nespėti? Pagėgiuose stovi apie valandą. Nuo Stoniškių iki Pagėgių neskubant su mašina apie 10 min. Traukinys važiuoja 12 min. O iki tilto irgi netoli, apie 5-7 min. neskubant.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Fantastika! Tu ką, paskui traukinį spėjai??

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiandien, Klaipėda - Sovetskas, 730ML-007. Penktadienį važiavo 003.
    Pravažiuoja Stoniškius.



    Ten pat, Pagėgių link.



    Pagėgiuose tam, kad patektų į 1 kelią, turi pakeisti važiavimo kryptį. Traukinys nuvažiavo į pietinį kelyno galą ir pakeitė važiavimo kryptį.



    3 kelyje stovėjo du ER20CF šilumvežiai su akmens anglies sąstatu ir laukė išvykimo į Kaliningrado sritį.



    730ML-007 pirmajame Pagėgių stoties kelyje.



    Prieš užvažiuojant ant tilto per Nemuną.



    Dar Lietuvoje.



    Maždaug ties viduriu Nemuno, ties pakeliama tilto sekcija.

    Paskutinis taisė Al1; 2018.01.07, 19:10.

    Komentuoti:

Working...
X