Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė angelswing Rodyti pranešimą
    Sveiki, fotografuojant stotyse reikia išsiimti leidimą? Pristojo šiandien apsauga Radviliškio stotyje. Fotografuota buvo paprastu tel. stovint ant 2 perono. Sako negalima, draudžiama.. paprašiau, kad nurodytų kur parašyta, kad negalima, kokiu teisės aktu vadovaujamasi. Nieko į tai, nuėjo burbėdami negalima, negalima.. Esate gal kas susidūrę su tokiomis situacijomis?
    Nereikia leidimo. Jeigu apsauga ką nors bamba, siunti juos rusų laivo kryptimi. Nu arba gali ir mandagiai paaiškinti, kad už kabinėjimąsi prie žmonių patys gali sulaukti problemų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Taip, yra forume tai aptarta.

    Komentuoti:


  • angelswing
    replied
    Sveiki, fotografuojant stotyse reikia išsiimti leidimą? Pristojo šiandien apsauga Radviliškio stotyje. Fotografuota buvo paprastu tel. stovint ant 2 perono. Sako negalima, draudžiama.. paprašiau, kad nurodytų kur parašyta, kad negalima, kokiu teisės aktu vadovaujamasi. Nieko į tai, nuėjo burbėdami negalima, negalima.. Esate gal kas susidūrę su tokiomis situacijomis?

    Komentuoti:


  • berkhof
    replied
    Šiandien Kaišiadoryse

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Anksčiau buvo trainpix.org, bet po jo tapimo politiniu greičiausiai viską perkėlė čia:

    https://railgallery.ru/railroad/45/
    Labai šlykštus išsireiškimas. Railgallery pavogė (rusija daugiau nieko nesugeba) duombazę ir ja naudojasi.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Anksčiau buvo trainpix.org, bet po jo tapimo politiniu greičiausiai viską perkėlė čia:

    https://railgallery.ru/railroad/45/

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Sveiki, norėjau pasiteirauti, gal yra įmanoma kur nors rasti sąrašą (keleivinių) traukinių, kuriuos turi LTG?

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Vis dar Kaune dirbantis tgm23

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Praeitą žiemą...
    Vilnius - Klaipėda su ER20CF-020.

    [/url]

    TEM-TMH-030.



    Vaizdas nuo Naujininkų viaduko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarp Mockavos ir sienos su Lenkija. SA133-012.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toks amžius lokomotyvui ne riba. Normaliai lokomotyvai eksploatuojami apie pusę amžiaus. Aišku, su modernizacijomis. Tuo labiau, kad keleiviniai netrauko sunkių sąstatų.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar nesenas. Siemensai efektyvūs? Tai kodėl jų naudojimas kainuoja brangiau nei TEP'ų?
    Ne "kainuoja", bet "kainavo", kol atsargines dalis TEPams buvo galima nupirkti lengvai ir pigiai. Ir dėl amžiaus - šitam lokomotyvui jau virš 30 metų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai lygtai čia forume kažkada kažkas, ar ne pats Aleksio, apie tai buvo užsiminęs.
    Be to, kad taip gali būti LTG, visiškai nestebina. Tiesiog nenorėjo užsiimti remontu, nes reikia daug ir iš karto. O apyvartinių lėšų dabar pas LTG Link nėra, ne tie laikai, kai buvo galima iš bendro katilo. Galima buvo kažkurį tai iš kitų TEP70 ardyti, kad remontuoti likusius, bet kažkodėl tai nusprendė kitaip. Gal mano, kad pavyks pakalti už prašomą kainą? Niekam jie dabar nereikalingi. Tiksliau, būtų, kas paima, greičiausiai koks BČ, bet jei būtų kita politinė padėtis. O dabar kaina kelis kartus bus mažinama, kol prakals už metalo laužo kainą...
    Nu sorry, bet reiktų biškį patikimesnio šaltinio, nei "Aleksio buvo užsiminęs". Kaip žinia Aleksio dažnai mėgsta užsiminti apie dalykus, Ypač turint omeny, kad Aleksio mėgsta rašyti dalykus, neturinčius nieko bendro su realybe.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai lygtai čia forume kažkada kažkas, ar ne pats Aleksio, apie tai buvo užsiminęs.
    Be to, kad taip gali būti LTG, visiškai nestebina. Tiesiog nenorėjo užsiimti remontu, nes reikia daug ir iš karto. O apyvartinių lėšų dabar pas LTG Link nėra, ne tie laikai, kai buvo galima iš bendro katilo. Galima buvo kažkurį tai iš kitų TEP70 ardyti, kad remontuoti likusius, bet kažkodėl tai nusprendė kitaip. Gal mano, kad pavyks pakalti už prašomą kainą? Niekam jie dabar nereikalingi. Tiksliau, būtų, kas paima, greičiausiai koks BČ, bet jei būtų kita politinė padėtis. O dabar kaina kelis kartus bus mažinama, kol prakals už metalo laužo kainą...
    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.25, 08:38.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar nesenas. Siemensai efektyvūs? Tai kodėl jų naudojimas kainuoja brangiau nei TEP'ų?
    Iš kur info, kad brangiau? Ir kas tiksliai įeina į kainą?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar nesenas. Siemensai efektyvūs? Tai kodėl jų naudojimas kainuoja brangiau nei TEP'ų?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir jau istorija. TEP70-0235 su Klaipėdos traukiniu. Pernai vasarą jis dar buvo naudojamas, o dabar parduodamas. Tikriausiai į metalo laužą... Deja...
    Kodėl "dėja"? - tiesiog senas neefektyvus šlamštas važiuoja į metalo lauža.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vienos praėjusių metų vasaros dienos fotomedžioklės Vilniuje rezultatas.

    Traukinys Maskva - Kaliningradas traukiamas trimis šilumvežiais. Visi veikiantys, ne tik pirmasis.



    Tas pats traukinys už ~15 minučių ties Burbiškėmis.



    Ten pat. Už kelių minučių į Vilnių važiavo ūkinis traukinys.



    Pernai atkapitalintas TEM2UM-1000 reostatiniuose bandymuose.



    M62K-1181.



    Ir jau istorija. TEP70-0235 su Klaipėdos traukiniu. Pernai vasarą jis dar buvo naudojamas, o dabar parduodamas. Tikriausiai į metalo laužą... Deja...



    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.24, 16:23.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už temos atnaujinimą.
    Fotografuojant vaizdus gal vertėtų pasukti telefoną 90° kampu arba apkarpyti nuotraukas.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Vakar ir šiandien Palemone.
    Attached Files

    Komentuoti:

Working...
X