Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Šiandien 6-me kelyje net 2 ЧС4Т stovėjo, 595 ir 598.





    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    13 ir 14 keliai kaip ir perkloti. Tikriausiai ir eklektrifikuos neužilgo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Te, kur vagonai stovi. Lygtai 13 ir 14.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dabar 6 kelią naudos BČ elektrovežių ir elektrinių traukinių atstovai vien dėl to, kad taip ir neelektrifikavo numatytų dviejų kelių atstovai. Nors konkursai įvykę, išskyrus konkursą darbams.
    O kuriuos kelius turėjo elektrifikuoti Vilniaus GS?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar 6 kelią naudos BČ elektrovežių ir elektrinių traukinių atstovai vien dėl to, kad taip ir neelektrifikavo numatytų dviejų kelių atstovai. Nors konkursai įvykę, išskyrus konkursą darbams.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.12, 10:37.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Girdėjau, jog važinės nr. 801/802 dyzeliniai.
    Vakar dienos fotografija - 7-am kelyje Pesa 620M-017, 6-am kelyje ČS4t-598 elektrovežis, atvykęs su tranzitiniu traukiniu Kaliningradas - Maskva ir EPr-008, atvykęs iš Minsko.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pavilnys.



    DR1A-280/4-..-280/3 į Turmantą.





    PESA 730ML-003 iš Minsko. Matyt tokie į Minską nuo sekmadienio daugiau nevažinės.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kauno neatpažįsti?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    /\ Kokio kaimo ta medinė gel. stotis?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    EJ575-011 ir -012.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kokiu greičiu dabar važiuoja tarpstotyje?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ej575-012.




    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    2M62M-1199 ir EJ575-010 į Lentvarį atvažiuoja netaisyklingu keliu.





    Paskui į Vilnių EJ575-013.



    Laukia savo eilės TEM-TMH-051 ir 2M62M-1164.



    DR1A-298 nelaukia.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prabanga yra elektrifikacija, kai po laidu vis tiek važinėja dyzeliniai traukiniai, nors visas maršrutas yra po laidu.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Ar nebūtų per didelė prabanga kad ir tuos pačius dvivagius dviaukščius traukinius leisti ten, kur su srautais susidoroja vienvagonis traukinys? Kiek skiriasi važiavimo savikaina pvz. tarp Pesa 620M ir 2 vagonų dviaukščio el.traukinio?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied

    Įdomu, paskutinės Pesų savaitės Kenoje ar ne? Baltarusijoje rugsėjo 15 d. planuojamas elektrifikacijos iki sienos su Lietuva iškilmingas atidarymas. Tai tik BČ renginys. Įdomu, ar bus bendras ir kada iš viso paleis elektrinius traukinius.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Šiandien Kenoje:

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Klaipėdoje nėra problemų su peronų ilgiu. Problemos Plungėje. Jau anskčiau rašiau, kad galima buvo sukalti medinį peroną. Galima buvo neparduoti bilietų iki
    Plungės ir iš Plungės į galinius vagonus arba įlaipinimą bei išlaipinimą daryti per kitus vagonus.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Čia per trumpų peronų bėdą, bent jau ankstesniais metais, spręsdavo taip - ten, kur perono nėra, pastatydavo medinius laiptukus atvažiavus traukiniui, kad galėtų išlipti žmonės.
    o to negalima buvo padaryti Klaipėdoje ? Dėl to ir sakau, jog "išrinktiesiems" geležinkeliečiams ir paprastiems keleiviams taikomi dvejopi standartai

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą

    Kai čia tat 13 vagonų gali sujungt ir taisyklių nepažeidžia, tačiau kai vasarą reikėjo į Klaipėdą - tada jau prasidėjo "per trumpi peronai" ir t.t. - juokinga jei nebūtų liūdna
    Čia per trumpų peronų bėdą, bent jau ankstesniais metais, spręsdavo taip - ten, kur perono nėra, pastatydavo medinius laiptukus atvažiavus traukiniui, kad galėtų išlipti žmonės.

    Komentuoti:

Working...
X