Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arelis
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Hum. Kažkodėl galvojau, kad visos linijos bus po žeme. Ačiū už informaciją. Jeigu neklystu, tai pats stambiausias geležinkelių infrastruktūros projektas, šiomis dienomis įgyvendinamas Europoje.
    Būtent pats stambiausias. Beabejo su viešuoju bėginiu transportu Londone vyksta kelios svarbios statybos pvz: šis Crossrailas, metro Northern linijos atšaka į Battersea elektrinę. Yra svarstomi dar keli projektai. Jei bus noro - pasidalinsiu info .

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Hum. Kažkodėl galvojau, kad visos linijos bus po žeme. Ačiū už informaciją. Jeigu neklystu, tai pats stambiausias geležinkelių infrastruktūros projektas, šiomis dienomis įgyvendinamas Europoje.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Ar tiesa, kad dalis Crossrail linijos jau eksploautojama?
    Taip, dalis nuo Shenfield iki Liverpool stoties. Šiuo metu šita atkarpa vadinasi ,,TFL Rail", bet po poros metų bus prijungta prie Crossrail'o.

    TFL Rail linijos žemėlapis:



    O čia Crossrail žemėlapis (rožinė linija parodo kurioje vietoje traukniai važiuos tuneliu):

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Ar tiesa, kad dalis Crossrail linijos jau eksploautojama?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Velaro e320 pradeda servisą

    Railway Gazette
    Eurostar e320 enters service


    Foto šaltinis: http://www.railwaygazette.com/news/h...s-service.html

    EUROPE: The first of Eurostar’s 17 Siemens-built Velaro e320 trainsets began operating in limited commercial service on November 20, having been authorised for passenger operation through the Channel Tunnel the previous day.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vėlgi, kaip paaiškinti poreikio "nebuvimą" Londone ir jo "buvimą" beveik visur kitur: pradedant Berlynu, baigiant Šanchajumi?
    Paklausk šito Anglijoje veikiančių mobiliojo ryšio kompanijų atstovų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė KT315 Rodyti pranešimą
    Rysys tuneliuose globaliai neveikia zenkliai daugiau vietu, nei kad veikia, tai greiciau isimtis siai dienai.

    Tikslingumas susiveda i rysio operatoriu investicijas. Kiek pats butum pasiryzes moketi uz tokia paslauga? Todel ir netikslinga.
    Vėlgi, kaip paaiškinti poreikio "nebuvimą" Londone ir jo "buvimą" beveik visur kitur: pradedant Berlynu, baigiant Šanchajumi?

    Komentuoti:


  • KT315
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip paaiškinti tai, kad Londono metro yra bene vienintelis metro (bent jau iš tų, kuriuose teko būti), kur neveikia mobilus ryšys? Kodėl kitur tai daryti "tikslinga", o Londone "netikslinga"?
    Rysys tuneliuose globaliai neveikia zenkliai daugiau vietu, nei kad veikia, tai greiciau isimtis siai dienai.

    Tikslingumas susiveda i rysio operatoriu investicijas. Kiek pats butum pasiryzes moketi uz tokia paslauga? Todel ir netikslinga.

    Didele dalis TfL tuneliu yra priesistoriniai, ir juose fiziskai per mazai vietos, kad traukinys pats netrukdytu - jis juk metalinis. Leaky kabelio tipo antenos duos viena sektoriu, ir pilnas traukinys ji greitai uzkims (plius didelis klausimas, kaip tai itakos virszemines celes, kai tunelis negiliai).

    Labiau tiketina, kad su laiku traukiniuose atsiras individualios TfL kaip operatoriaus (ar VM - jie wirelesa dabar taip duoda) pikoceles, prie kuriu bus galima prisiroaminti.
    Paskutinis taisė KT315; 2015.09.19, 14:21.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kas tą turi daryti ir už kieno pinigus? Kaip pats matai, Londono metro dirba ant ribos, todėl tikrai neinvestuos į ryšį. Operatoriai? Matyt nemato pelno. Be to galbūt yra kokie debiliški įstatyminiai apribojimai, monopolijos ir pan.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė KT315 Rodyti pranešimą

    Metro stotyse sekmingai veikia wirelesas, Circle line - ir traukiniuose. Skirtingoms aplinkoms - skirtingi technologiniai sprendimai, mobile wireless bandyti sudeti i tuneli galima, bet netikslinga.
    Kaip paaiškinti tai, kad Londono metro yra bene vienintelis metro (bent jau iš tų, kuriuose teko būti), kur neveikia mobilus ryšys? Kodėl kitur tai daryti "tikslinga", o Londone "netikslinga"?

    Komentuoti:


  • KT315
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kuo telefonas juda greičiau, tuo duomenų perdavimo kokybė yra prastesnė. Juk ne šiaip sau geležinkeliuose naudoja ne GSM, o GSM-R.
    GSM-R kodavimo ir signalizacijos prasme yra GSM R99 su ispletimais (prioritetinis sujungimas, dar kelios smulkmenos), nieko naujo ten nera. Plius kitas spektras - taciau tai esmes nekeicia.

    Komentuoti:


  • KT315
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Be abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.

    Aišku, tam reikalinga brangi fizinė ryšių infrastruktūra. Bet aš visgi to tikėčiausi viename labiausiai apkrautų UK geležinkelio koridorių.
    Traukinyje yra lokali bazine stotis plius lokalios antenos, prie kurios ir prisijungia telefonas. Tunelyje bus leaky cable antenos, isoreje - ant (dalies) esamu antenu bokstu irengtas papildomas long range mobile wireless. Telefonas traukinio (ir tinklo tuo paciu) atzvilgiu nejuda. Perasocijuoti viena elementa gaunasi zenkliai parasciau, nei kad pilna traukini.

    Tas pats ir lektuve - Virgin Atlantic ir BA (tik keliuose lektuvuose) galima naudoti iprasta GSM telefona, jis mato lokalia lektuve esancia BS.

    Komentuoti:


  • KT315
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šitai sužinoti būtų įdomu. Bet UK šiaip mobilus ryšys yra labai prastas, lyginant kad ir su Lietuvos. Net Londone traukiniuose signalas labai nepastovus, metro išvis nėra signalo (bene vienintelis toks metro, kuriuo teko naudotis), daugelyje pastatų net Londo City ryšys silpnas arba išvis dingsta. Įdomu, ar gali taip būti dėl kažkokių ribojimų?
    Tam, kad aptarnauti didesni skaiciu abonentu, reikia arba daugiau spektro, arba ji gudriau dalinti. Daugiau spektro nera - lieka mazinti celes, kad galima butu tuos pacius daznius pernaudoti. Mazesne cele - mazesnis isleidziamas galingumas - sunkiau eina per sienas. Plius mieste didele neigiama itaka daro atspindziai nuo pastatu.

    Metro stotyse sekmingai veikia wirelesas, Circle line - ir traukiniuose. Skirtingoms aplinkoms - skirtingi technologiniai sprendimai, mobile wireless bandyti sudeti i tuneli galima, bet netikslinga.

    Komentuoti:


  • KT315
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kaip iš traukinio? Bėgiais?
    Per palydova (deflektoriai ant Thalys/ICE stogo - po jais yra pozicionuojama antena) arba long range mobile wireless (reciau, Wimax neprigijo, tik idejos perimtos - kadangi traukinys juda apibreztu keliu, perklojant kelis faze pastumtus signalus, tiek traukinys gali sekti stacionaria antena, tiek ir antena gali sekti traukini).

    Komentuoti:


  • KT315
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kaip su GSM ryšiu yra TGV/ICE traukiniuose, gal kam teko važiuoti?
    Thalys: Bruxelles - Amsterdam: GSM veikia pakenciamai aplink didesnius miestus ir kelius, kitur kas 10 minuciu beveik garantuotai atsijungs. NL puseje geriau, BE puseje - prasciau. Taciau Thalys turi gera wirelesa (Webex (tik audio) per VPN sujungima galima naudoti).

    SNCF TGV: Lille - Paris: GSM veikia pakenciamai. Wirelesas yra keliuose traukiniuose - galbut irenginejama; kadangi SNCF naudoju reciausiai - nesu tikras.

    DB ICE: Bruxelles - Cologne - Frankfurt: GSM turi problemu Aachen regione, beveik visada buna 20-30 min intervalas, kuomet balso sujungimas neissilaiko ilgiau minutes. Pietineje DE puseje rysys geras. ICE3 turi wirelesa kaip ir Thalys, ICE2 - ne.

    Eurostar: Bruxelles - London, London - Paris: UK puseje balsas veikia pakenciamai arciau M20, yra didele skyle uz Dartfordo. FR puseje iki Lille prastokai, toliau i Paris puse - kaip ir pusetinai, pusvalandi sujungimas issilaiko, i Bruxelles puse - kiek prasciau. Wireleso nera.

    NS: Amsterdam - Maastricht: Is patirties - pats patikimiausias, keleta kartu dvieju valandu pokalbis issilaike be problemu.

    Visais atvejais operatorius - Vodafone.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kas važiuoja? Traukinys? Internetas? Ar Tomuko stogas?
    Keleiviai ...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai išvis kam kur nors važiuoti. Reikia namie sėdėti. Nereikia išvis traukinių
    Darbui ne vieta traukinyje. Dar kartą kartoju, tie, kas sako, kad "dirba" traukinyje, meluoja arba bando pateisinti save žaisdami su kompiuteriu ar landžiodami po internetą.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Aš nenustebčiau, jeigu Kinijoje bazinė GSM stotis buvo sumontuota pačiame traukinyje. Tokiu atvėju telefonas nejuda stoties atžvilgiu ir ryšys bus Ok.
    O kaip iš traukinio? Bėgiais?

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šitai sužinoti būtų įdomu. Bet UK šiaip mobilus ryšys yra labai prastas, lyginant kad ir su Lietuvos. Net Londone traukiniuose signalas labai nepastovus, metro išvis nėra signalo (bene vienintelis toks metro, kuriuo teko naudotis), daugelyje pastatų net Londo City ryšys silpnas arba išvis dingsta. Įdomu, ar gali taip būti dėl kažkokių ribojimų?
    Nenustebčiau, jei būtų kažkokie ribojimai. Nežinau, ar tiesa, bet rašo, kad DB internete ribojamas muzikos ir filmų platinimas, todėl vis dar daug perkama muzikos įrašų fizinėse laikmenose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kaip su GSM ryšiu yra TGV/ICE traukiniuose, gal kam teko važiuoti?
    Šitai sužinoti būtų įdomu. Bet UK šiaip mobilus ryšys yra labai prastas, lyginant kad ir su Lietuvos. Net Londone traukiniuose signalas labai nepastovus, metro išvis nėra signalo (bene vienintelis toks metro, kuriuo teko naudotis), daugelyje pastatų net Londo City ryšys silpnas arba išvis dingsta. Įdomu, ar gali taip būti dėl kažkokių ribojimų?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai daryti psimoka ten, kur yra daug naudotojų, kaip kad UK pagrindinės geležinkelio linijos, kur pilni keleiviniai traukiniai kursuoja kas kelias minutes. Jie kažkodėl nesivargina to daryti.
    O kaip su GSM ryšiu yra TGV/ICE traukiniuose, gal kam teko važiuoti?

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Be abejo. Bet kitur taip nėra. Kinijos HSR teko važiuoti 2100km ilgio maršrutą, kur greitis tarpstočiuose visą kelią beveik nekisdamas laikosi apie 308km/h. 3G ryšys veikia net kalnų (!) tuneliuose ir padalų kiekis niekada nebūna mažesnis, nei maksimalus.

    Aišku, tam reikalinga brangi fizinė ryšių infrastruktūra. Bet aš visgi to tikėčiausi viename labiausiai apkrautų UK geležinkelio koridorių.
    O gal anglai retai keliauja po savo šalį?

    Komentuoti:

Working...
X